Bron: Eurovoix.comquote:The seven finalists of UMK 2025 will be revealed on January 8. The competing entries will then be released at midnight Finnish time every weekday from January 9 to 17.
quote:Uber-dance, girl power, international vibes, and Joost Klein’s adopted child. This is (apparently) what the UMK25 artist lineup is made of 🔎 Let the guessing games begin…
Best tofquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:35 schreef Momo het volgende:
Eerste nummer zo
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor dit ook. Niet verkeerd, maar het klinkt wel een beetje als een nummer van 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Prima begin inderdaad, ze doet mij een beetje aan Saara Aalto denken.
Wie is Joost Klein's adopted child? Puppy?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:10 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DEE-KNLPOYL
De hosts luisteren naar de nummers
[..]
Van beide Erika en Puppy zou ik dat niet zeggen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie is Joost Klein's adopted child? Puppy?
One Member Left.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is niet zomaar iets, blijkbaar.
[ x ]
Ok, dat is niet zo maar een regeltje in het contract ergens....quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is niet zomaar iets, blijkbaar.
[ x ]
De band is dan ook per direct opgeheven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Het was niet mijn favoriet dus ik zal ze niet missen. Maar ik vind het wel sneu voor die andere leden. Zij kunnen er ook niets aan doen.
Is ook niet niks om te doen als je al sinds 2008 bij elkaar bent als band.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
De band is dan ook per direct opgeheven.
De band bestaat al een hele tijd maar heeft naar ik las al veel personeelswisselingen gehad, de enige die nog van de originele line-up over is, is de aangeklaagde in kwestie. Dus hopelijk kunnen de jongens die er bijgekomen zijn, hun carrières elders voortzetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Is ook niet niks om te doen als je al sinds 2008 bij elkaar bent als band.
Ik zou het een geweldige ESF winnaar vinden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:39 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nah niet overdrijven Gabe. Ich Komme is een prima inzending maar absoluut geen ESF winnaar.
(We zijn fan van Gabe dus ik post hem maar gewoon)
Kom op Finse mensen uit Finland, we hebben Erika nodig op het Eurovisie podium.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mening van de Finse mensen op een grote nieuwswebsite in Finland
Dan lijkt het me helemaal beklonken, aangezien Erika natuurlijk ook een buitenlandse fanbase heeft opgebouwd die ik bij de andere deelnemers niet zo snel zie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen schijnbaar ook stemmen deze keer
We hebben dit seizoen nog geen echte meltdown gehad. Daar heb ik wel zin inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef d_elise het volgende:
De uitslag lijkt op voorhand zo goed als zeker vast te staan, ja. Maar goed, dat hebben we in het verleden wel vaker gezegd en toen liep het toch anders, dus wie weet. Al zou ik het hartstikke leuk vinden als Erika naar Zwitserland gaat.
Ik herinner me de meltdown van 7 maart 2020 nog goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen nog geen echte meltdown gehad. Daar heb ik wel zin in
Maar grote kans dat het toch Erika wordt
Nou ja, het nooit gehouden ESF van 2020 leverde wel een record hoeveelheid vermaak in op één avond waarschijnlijk. Ik kan me in elk geval geen vergelijkbare avond herinneren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik herinner me de meltdown van 7 maart 2020 nog goedHet was mijn eerste NF-seizoen en die meltdown was er ook gelijk één met 3 op 1 avond... waaronder Erika Vikman die destijds verloor van Aksel Kankaanranta.
En daarnaast nog The Mamas die onverwachts in Zweden wonnen van de ontzettend opgehypte Dotter, en Elisa die in Portugal won van gedoodverfde winnares Barbara Tinoco.
Het was een prachtige avond
Lief <3 En een voorbeeld voor SVT hoe het ook kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Je gunt Finland leukere buren dan Rusland en Zweden.
Joost is wel populair in Ruslandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Je gunt Finland leukere buren dan Rusland en Zweden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik herinner me de meltdown van 7 maart 2020 nog goedHet was mijn eerste NF-seizoen en die meltdown was er ook gelijk één met 3 op 1 avond... waaronder Erika Vikman die destijds verloor van Aksel Kankaanranta.
En daarnaast nog The Mamas die onverwachts in Zweden wonnen van de ontzettend opgehypte Dotter, en Elisa die in Portugal won van gedoodverfde winnares Barbara Tinoco.
Het was een prachtige avond
Misschien moet hij het nog eens proberen bij de herlancering van Intervision.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost is wel populair in Rusland
"De stemming begint al aan het begin van de uitzending.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:49 schreef Rebel- het volgende:
Vanaf hoe laat zou je via de Yle app kunnen gaan stemmen, bij benadering? Zet ik een wekker, mocht ik bij een ander land (Malta denk ik) blijven hangen.
Ja, de echte show is nu losquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef Sableheart het volgende:
ik zie nu windows95man met vleugels, geen Loreen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |