We hebben dit seizoen nog geen echte meltdown gehad. Daar heb ik wel zin inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef d_elise het volgende:
De uitslag lijkt op voorhand zo goed als zeker vast te staan, ja. Maar goed, dat hebben we in het verleden wel vaker gezegd en toen liep het toch anders, dus wie weet. Al zou ik het hartstikke leuk vinden als Erika naar Zwitserland gaat.
Ik herinner me de meltdown van 7 maart 2020 nog goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen nog geen echte meltdown gehad. Daar heb ik wel zin in
Maar grote kans dat het toch Erika wordt
Nou ja, het nooit gehouden ESF van 2020 leverde wel een record hoeveelheid vermaak in op één avond waarschijnlijk. Ik kan me in elk geval geen vergelijkbare avond herinneren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik herinner me de meltdown van 7 maart 2020 nog goedHet was mijn eerste NF-seizoen en die meltdown was er ook gelijk één met 3 op 1 avond... waaronder Erika Vikman die destijds verloor van Aksel Kankaanranta.
En daarnaast nog The Mamas die onverwachts in Zweden wonnen van de ontzettend opgehypte Dotter, en Elisa die in Portugal won van gedoodverfde winnares Barbara Tinoco.
Het was een prachtige avond
Lief <3 En een voorbeeld voor SVT hoe het ook kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Je gunt Finland leukere buren dan Rusland en Zweden.
Joost is wel populair in Ruslandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Je gunt Finland leukere buren dan Rusland en Zweden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik herinner me de meltdown van 7 maart 2020 nog goedHet was mijn eerste NF-seizoen en die meltdown was er ook gelijk één met 3 op 1 avond... waaronder Erika Vikman die destijds verloor van Aksel Kankaanranta.
En daarnaast nog The Mamas die onverwachts in Zweden wonnen van de ontzettend opgehypte Dotter, en Elisa die in Portugal won van gedoodverfde winnares Barbara Tinoco.
Het was een prachtige avond
Misschien moet hij het nog eens proberen bij de herlancering van Intervision.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost is wel populair in Rusland
"De stemming begint al aan het begin van de uitzending.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:49 schreef Rebel- het volgende:
Vanaf hoe laat zou je via de Yle app kunnen gaan stemmen, bij benadering? Zet ik een wekker, mocht ik bij een ander land (Malta denk ik) blijven hangen.
Ja, de echte show is nu losquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef Sableheart het volgende:
ik zie nu windows95man met vleugels, geen Loreen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |