Oeh, wel spannend, mensen van een forum ontmoeten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien hebben @:egeltje1985 en @:NailQueen zin om je te meetenQua locatie zouden jullie er dan onderling uit moeten komen (als ze ja zeggen natuurlijk), maar dat kan bijvoorbeeld buiten in de rij zijn. Beetje herkenbare kleding aan en dat delen en letten op mensen die een beetje zoekend om zich heen kijken en dan komt het wel goed
Egeltje en ik hebben nog geen concrete plannen. Maar misschien als we bij de melkweg zijn dat we voor het ESF Forum bij een centrale plek kunnen staan. Dat moeten we dan even zien.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien hebben @:egeltje1985 en @:NailQueen zin om je te meetenQua locatie zouden jullie er dan onderling uit moeten komen (als ze ja zeggen natuurlijk), maar dat kan bijvoorbeeld buiten in de rij zijn. Beetje herkenbare kleding aan en dat delen en letten op mensen die een beetje zoekend om zich heen kijken en dan komt het wel goed
Ja het is een vrijdag natuurlijk, dus in hoeverre we vantevoren nog af kunnen spreken in een cafeetje of restaurant weet ik nog niet. Maar ergens meeten lukt sowieso meestal wel.quote:Op maandag 1 september 2025 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Egeltje en ik hebben nog geen concrete plannen. Maar misschien als we bij de melkweg zijn dat we voor het ESF Forum bij een centrale plek kunnen staan. Dat moeten we dan even zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |