One Member Left.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is niet zomaar iets, blijkbaar.
[ x ]
Ok, dat is niet zo maar een regeltje in het contract ergens....quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is niet zomaar iets, blijkbaar.
[ x ]
De band is dan ook per direct opgeheven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Het was niet mijn favoriet dus ik zal ze niet missen. Maar ik vind het wel sneu voor die andere leden. Zij kunnen er ook niets aan doen.
Is ook niet niks om te doen als je al sinds 2008 bij elkaar bent als band.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
De band is dan ook per direct opgeheven.
De band bestaat al een hele tijd maar heeft naar ik las al veel personeelswisselingen gehad, de enige die nog van de originele line-up over is, is de aangeklaagde in kwestie. Dus hopelijk kunnen de jongens die er bijgekomen zijn, hun carrires elders voortzetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Is ook niet niks om te doen als je al sinds 2008 bij elkaar bent als band.
Ik zou het een geweldige ESF winnaar vinden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:39 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nah niet overdrijven Gabe. Ich Komme is een prima inzending maar absoluut geen ESF winnaar.
(We zijn fan van Gabe dus ik post hem maar gewoon)
Kom op Finse mensen uit Finland, we hebben Erika nodig op het Eurovisie podium.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mening van de Finse mensen op een grote nieuwswebsite in Finland
Dan lijkt het me helemaal beklonken, aangezien Erika natuurlijk ook een buitenlandse fanbase heeft opgebouwd die ik bij de andere deelnemers niet zo snel zie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen schijnbaar ook stemmen deze keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |