Ik hoop dat we winnen en volgend jaar in Rotterdam de Zweden helemaal kapot “satiren”.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja had het heel anders gevonden als België ofzo een grapje had gemaakt. Hierbij weten we dat Edward het zelf allemaal nogal leuk vond en we mogen ons nog steeds afvragen wat de dubieuze rol van SVT is geweest.
I said what I saidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef blackswangreen het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 1 februari 2025 18:06 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n zwaktebod. Pffff. Je mag toch gewoon zeggen wat je vindt? De meerderheid hier is het niet met je eens, op Telegraaf.nl zijn ze ongetwijfeld meer op jouw hand. Maar om dan te praten over censuur, iedereen is tegen mij, zij zijn groot en ik ben klein... je kunt er president van Amerika mee worden, maar ik ben opgevoed met de gedachte dat dit soort gedrag behoorlijk zielig is.
Ik heb dus wel gezien. Maakt verder ook niet uit, was alweer een tijd geleden maar om te zeggen dat alles altijd zo netjes gaat vind ik debatable.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen toch netjes gereageerd?
Ik kan me niet heugen dat iemand hier ooit gecensureerd is. Wel zie ik vaak users komen die een andere mening hebben dan de rest, die bij voorbaat al roepen dat ze dit ‘waarschijnlijk niet mogen zeggen, maar…’ en zich zo al in een bepaalde calimero-houding drukken, om daarna: ik ga wel weg’ te roepen als de reacties op hun posts hen niet bevalt. Dat is imo net zo “overdreven” als de reacties op de grap.
Maar love love peace peace verder.
Ik vind dit eerlijk gezegd juist nogal Calimero.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:28 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Ik heb dus wel gezien. Maakt verder ook niet uit, was alweer een tijd geleden maar om te zeggen dat alles altijd zo netjes gaat vind ik debatable.
In ieder geval wens ik iedereen een fijne, en hopelijk een positieve, avond. Tot dat volgende keer maar weer 🙌🏼
Niemand in de zaal moest lachen in elk geval.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Joost grapje in de intro. Nou ja, grapje...
Ik had live niet door dat hij zogenaamd de camera wegsloeg (multitaskende). Maar vind dit toch wel brutaal dat juist Zweden hiermee komt. En ja, ietwat smakeloos. En misschien ook onprofessioneel?quote:
Hahaha ja ik las vandaag ook mensen die zaten gister bij de repetities en zeiden op X dat ze plaatsvervangende schaamte hadden. En vanavond live was het zo te horen ook niet echt de grap van de eeuw.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo, de grap valt ook wel goed bij het publiek. Doodse stilte.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Soort van karma. Blijkbaar is er een camerapersoon op de muil gepleurd![]()
[ x ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Soort van karma. Blijkbaar is er een camerapersoon op de muil gepleurd![]()
[ x ]
Zonder het gehoord te hebben:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind Lundvik zo'n sympathieke kerel (of zo komt hij iig over) en zijn stem écht mooi en goed. Had een veel beter lied verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |