quote:Op woensdag 4 september 2024 17:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om er een aan te schaffen.
The Trueman showquote:Op woensdag 4 september 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
Wout is een vast volger van The Trueman show. Dat soort mensen zou je eigenlijk in een dwangbuis moeten plaatsen.
Met een fout geschreven woord?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:09 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. @:Caland gaat goed viraal op den Twitter.
Zo zie je maar weer dat letters uitsluiten nooit verkeerd is!quote:Op donderdag 5 september 2024 08:23 schreef alpeko het volgende:
De dag is begonnen @:GGMM en @:Scrummie
Woordle 1174 3/6
⬜⬜🟩⬜🟨
⬜⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 970 6/6![]()
⬜⬜🟨🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zal jou eens uitsluitenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat letters uitsluiten nooit verkeerd is!
Zeg dat, zwaarder straffen lijkt me een betere oplossing, maar ze hebben weinig geleerd van dat grensrechter incident 12 jaar geleden.quote:
Dan snap je echt helemaal niets van het spelletje.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Dat buitenspel had er 40/45 jaar geleden al uitgegooid moeten worden.
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan snap je echt helemaal niets van het spelletje.
Waarom zou dat het spel aantrekkelijker maken?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.
Meer doelpunten. Het spel ligt ook niet 3 keer 5 minuten stil omdat er een VAR moment bekeken moet worden. Het spel wordt sneller.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou dat het spel aantrekkelijker maken?
Denk dat je daar juist fout zit, wordt veel saaier.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer doelpunten. Het spel ligt ook niet 3 keer 5 minuten stil omdat er een VAR moment bekeken moet worden. Het spel wordt sneller.
Het voetbal wordt anders, niet per definitie saaier. Maar verandering is eng hé.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je daar juist fout zit, wordt veel saaier.
Oh je was ook nog daadwerkelijk serieus. Zonder buitenspel is er geen reet meer aan.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.
Natuurlijk wel man, je krijgt een langgerekt geheel omdat aanvallers kunnen blijven hangen, de buitenspel regel is ooit daarom ingevoerd.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het voetbal wordt anders, niet per definitie saaier. Maar verandering is eng hé.
Eindeloos wachten op die VAR momentjes, dat is pas saai
Als je vindt dat het 40-45 jaar al had moeten worden afgeschaft vind ik 'de var momenten zijn saai' niet zo'n sterk argument.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het voetbal wordt anders, niet per definitie saaier. Maar verandering is eng hé.
Eindeloos wachten op die VAR momentjes, dat is pas saai
Ik vind het gewoon een gedrocht van een regel omdat het het voetbal zo enorm ophoudt. Ja, wat @Tarado zegt klopt, je krijgt mogelijk een langgerekt veld omdat spitsen blijven hangen. Het voetbal wordt wat anders. Maar ik denk niet dat het per definitie saaier wordt. Uiteindelijk gaan we er wel naar toe dat het afgeschaft gaat worden, want het houdt teveel op. Voetbal moet commercieel gezien gewoon sneller gaan. Dan helpen dat soort VAR momenten niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je vindt dat het 40-45 jaar al had moeten worden afgeschaft vind ik 'de var momenten zijn saai' niet zo'n sterk argument.
In het Ajaxtopic kreeg ik de lachers niet op mijn handquote:Op donderdag 5 september 2024 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Dit vind ik wel om te lachen @:caland
Mogelijk? natuurlijk krijg je dat lol. Lijkt mij stug dat het wordt afgeschaft, ze moeten er gewoon voor zorgen dat die VAR momenten sneller gaan. Zeurt bij stofzuigen met een stick ook niemand over.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een gedrocht van een regel omdat het het voetbal zo enorm ophoudt. Ja, wat @:Tarado zegt klopt, je krijgt mogelijk een langgerekt veld omdat spitsen blijven hangen. Het voetbal wordt wat anders. Maar ik denk niet dat het per definitie saaier wordt. Uiteindelijk gaan we er wel naar toe dat het afgeschaft gaat worden, want het houdt teveel op. Voetbal moet commercieel gezien gewoon sneller gaan. Dan helpen dat soort VAR momenten niet.
Die zijn altijd heel erg zuur.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic kreeg ik de lachers niet op mijn hand
VAR communicatie openbaar houden. Dan betrek je de supporters wat meer, is het niet zo saai. Doen ze bij andere sporten ook toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mogelijk? natuurlijk krijg je dat lol. Lijkt mij stug dat het wordt afgeschaft, ze moeten er gewoon voor zorgen dat die VAR momenten sneller gaan. Zeurt bij stofzuigen met een stick ook niemand over.
Dit wordt toch geïntroduceerd dit jaar, bij de beker?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VAR communicatie openbaar houden. Dan betrek je de supporters wat meer, is het niet zo saai. Doen ze bij andere sporten ook toch?
Ik zou jou wel eens willen horen als daar dagelijks een @Caland rond hing.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zijn altijd heel erg zuur.
Ja klopt, bij het genoemde hokkie ook inderdaad. Ben ik ook wel voor.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VAR communicatie openbaar houden. Dan betrek je de supporters wat meer, is het niet zo saai. Doen ze bij andere sporten ook toch?
Zelfs als ik gewoon normaal mee probeer te doen wek ik argwaan op makkerquote:Op donderdag 5 september 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen horen als daar dagelijks een @:caland rond hing.
Leuke test in elk geval.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:19 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)slissingen~accefd0f/
Pas vanaf de 1/8e finale.
Blijven proberen maat.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als ik gewoon normaal mee probeer te doen wek ik argwaan op makker
De buitenspelregel is ook een wirwar geworden met hinderlijk buitenspel, 'er moet een poging zijn gedaan om de bal te spelen' en wat dan ook. Dat moet gestroomlijnd worden.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mogelijk? natuurlijk krijg je dat lol. Lijkt mij stug dat het wordt afgeschaft, ze moeten er gewoon voor zorgen dat die VAR momenten sneller gaan. Zeurt bij stofzuigen met een stick ook niemand over.
Clay Ruperti als VAR in de Kuip pakt zijn moment en gaat gewoon 'Hand in Hand' inzetten.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
Nu al ongelofelijk veel zin in Allard Lindhout die iets gaat uitleggen over de speakers van een schuimbekkende Kuip.
Maar het werkt bij het hockey ook!quote:Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clay Ruperti als VAR in de Kuip pakt zijn moment en gaat gewoon 'Hand in Hand' inzetten.
Joden zijn van nature wat achterdochtig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar zou ik het eerder in zoeken inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De buitenspelregel is ook een wirwar geworden met hinderlijk buitenspel, 'er moet een poging zijn gedaan om de bal te spelen' en wat dan ook. Dat moet gestroomlijnd worden.
Rustig Trein.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Oh omdat Feyenoord supporters zich weer niet kunnen gedragen doen we het maar niet.
Geen greintje zelfspot daar ook. In het Feyenoord-topic komen we af van 'de grootste amateurclub ter wereld', dus onze club afzeiken hoort er een beetje bij.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem heel moeilijk inschatten of hij zelf doorheeft dat hij echt een onredelijke haat heeft ten opzichte van Feyenoord en het bewust een beetje uitdrukt, of dat hij het allemaal serieus meent en denkt dat ie heel redelijk is.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vind ik wel een leuke rubriek.
Ik zie dat bij voetbalpubliek gewoon niet zo werken makker, maar ben wel heel benieuwd naar het gevolg van een hakkelende scheids die zijn beslissing moet gaan uitleggenquote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Oh omdat Feyenoord supporters zich weer niet kunnen gedragen doen we het maar niet.
Leon ten Voorde is wat dat betreft nog een leukere rubriek. Er zit iets in het water daar.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem heel moeilijk inschatten of hij zelf doorheeft dat hij echt een onredelijke haat heeft ten opzichte van Feyenoord en het bewust een beetje uitdrukt, of dat hij het allemaal serieus meent en denkt dat ie heel redelijk is.
Op Vitesse was hij ook heel bozig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem heel moeilijk inschatten of hij zelf doorheeft dat hij echt een onredelijke haat heeft ten opzichte van Feyenoord en het bewust een beetje uitdrukt, of dat hij het allemaal serieus meent en denkt dat ie heel redelijk is.
Gefrustreerde clubwatsertjes die zichzelf heel serieus nemen is echt geweldig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Leon ten Voorde is wat dat betreft nog een leukere rubriek. Er zit iets in het water daar.
"heee allard hier, ja weghorst werd ehh aangetikt door zerrouki, ja dus dan raad ik eh aan om een strafschop en een rode kaart te geven, want ja ehh hij doet geen poging de bal te spelen en hij belet de vrije doorgang, dus jaa, dat dus, nou groetjes doei!!"quote:Op donderdag 5 september 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat bij voetbalpubliek gewoon niet zo werken makker, maar ben wel heel benieuwd naar het gevolg van een hakkelende scheids die zijn beslissing moet gaan uitleggen
Iets ridiculiseren en in het belachelijke trekken vind ik nooit zo'n sterke vorm van argumenteren.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"heee allard hier, ja weghorst werd ehh aangetikt door zerrouki, ja dus dan raad ik eh aan om een strafschop en een rode kaart te geven, want ja ehh hij doet geen poging de bal te spelen en hij belet de vrije doorgang, dus jaa, dat dus, nou groetjes doei!!"
We zouden het eigenlijk gewoon een kans moeten geven.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets ridiculiseren en in het belachelijke trekken vind ik nooit zo'n sterke vorm van argumenteren.
Ik beëindig bij deze de discussie!!
O ik ben het met jullie allebei wel eens en ik vind het zeker iets interessants om uit te testen, dat lijkt mij sowieso wel een goed idee.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets ridiculiseren en in het belachelijke trekken vind ik nooit zo'n sterke vorm van argumenteren.
Mooi, de eer aan jezelf houden, moedig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een nieuwe UI hebt makker. Het kan nu nooit lang meer duren voordat die Vietnamees vertrektquote:Op donderdag 5 september 2024 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen dan wel verloren hebben.
Ik denk altijd in het belang van de club.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een nieuwe UI hebt makker. Het kan nu nooit lang meer duren voordat die Vietnamees vertrekt
Heb je een pistoolmerk als achternaam, snij je een keel door.quote:
Die andere trok een pistool. Je moet ook drukken als je 'm trekt heb ik begrepen uit de oeuvres van diverse rappers.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je een pistoolmerk als achternaam, snij je een keel door.
Ik vind dit vreemd.
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die andere trok een pistool. Je moet ook drukken als je 'm trekt heb ik begrepen uit de oeuvres van diverse rappers.
Ik kom hier op terug.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan gebeuren![]()
We wachten geduldig af
Jammer om te horen, ik zal dit meenemen als feedback. De volgende keer hoop ik dan dat je niet teleurgesteld bent.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal maar meteen eerlijk zijn Roland, het viel mij wat tegen.
Erg goed dat je deel bent van de Garmin familie. Vanaf nu ben je een net niet professionele sporter.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, jullie hadden nog een review te goed.
Garmin Vivoactive 5: 8.5/10.
@:coco @:gurneyisbestoke
Zo zo, big spender.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, jullie hadden nog een review te goed.
Garmin Vivoactive 5: 8.5/10.
@:coco @:gurneyisbestoke
Reuze interessant. Misschien kan je je ervaringen delen in dit topicquote:Op donderdag 5 september 2024 13:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Oh jongens, je kon er de dijken mee ophogen.
Ik ben niet zo'n trendsetter.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Reuze interessant. Misschien kan je je ervaringen delen in dit topic
Tijd om te vertrekken dus.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een enorme banaan te pakken.
Mijn collega's hebben ook wel een banaan maar die is een stuk kleiner
Ik zie hier niet direct een verband tussenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd om te vertrekken dus.
Ik heb een schuwhekel aan actsquote:Op donderdag 5 september 2024 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een enorme banaan te pakken.
Mijn collega's hebben ook wel een banaan maar die is een stuk kleiner
Heerlijk. Geniet ervan.quote:
Leuke nieuwe ui.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was een pizza funghi.
Je mag best wel vertellen wie je geïnspireerd heeftquote:Op donderdag 5 september 2024 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, heel erg mijn best op gedaan.
Oh ok.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch gaf mij het beslissende zetje.
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:17 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik wil graag een eervolle vermelding vermelden, mag dat?
Heerlijk ja. Ik ga straks lekker wandelend naar de gym.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Ochtenden als deze.Wat een weertje.
Een echte echte uit het zuiden? Of een supermarkt breisel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zojuist een Bossche bol bij de koffie afgewezen.
Dat gaat zelfs mij om (bijna) 10 uur VEEL te ver.
Gezien de geografische ligging vermoed ik een supermarkt breisel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een echte echte uit het zuiden? Of een supermarkt breisel?
Walgelijke mensen zijn dat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik werd opgehouden door iemand die blijkbaar niks met lunchen heeft.
We gaan nu eten.
Eet smakelijk
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Bestaan er humorlozere mensen dan Roel Maalderink?
Stijn80quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na de vrijdagochtendkater heb ik twee boterhammen opgepeuzeld.
Jandinoquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
De lama'squote:Op vrijdag 6 september 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zo begint het. Doe het nu niet. Je hebt zoveel talentquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heerlijke 6-3 overwinning met het dartteam. Dat is een katertje waard.
Wat kan er in godsnaam(haha god) belangrijker zijn dan een dienst?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Zondag moet ik helaas de dienst missen
Heeft het poeperdje even rust nodig?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Hier schrik ik toch wel van.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Jeetje meid. Sorry geen like gezet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie #teamkoeman of #teambergwijn
Je suis #teamSlotquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Je kan ook gewoon thuis biddenquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Jeetje meid?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje meid. Sorry geen like gezet.
#TeamWoutquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Gurney heeft een nieuwe ui.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je.
Dit is een vrije en open sc waar pittige meningen gedeeld mogen worden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een mening over.
Maar die houd ik voor mijzelf.
Dan kom ik hier later op terug.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is een vrije en open sc waar pittige meningen gedeeld mogen worden.
Natuurlijk mag je die pittige mening delen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een mening over.
Maar die houd ik voor mijzelf.
Maar het is helemaal geen pittige mening.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je die pittige mening delen.
Hij zit nu in die fase van zijn levenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gurney probeert gewoon dingen uit. Moet mogen.
Midlifecrisis?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zit nu in die fase van zijn leven
Omdat men hier dit soort gedrag aanmoedigt zitten wij nu met een op holistische school gestoelde onderwijsinstelling met Wout als oprichter opgescheept.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gurney probeert gewoon dingen uit. Moet mogen.
Het was met Microsoft Paint, ik zou zelfs zeggen dat hij een stuk beter is gelukt dan de bedoeling was.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matige fotoshop maar er zit een idee achter.
Rudolf SteinerGodquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Omdat men hier dit soort gedrag aanmoedigt zitten wij nu met een op holistische school gestoelde onderwijsinstelling met Wout als oprichter opgescheept.
Dit moet je in de kiem smoren.
Ik heb vanavond een date met Nour dus kan nu even geen conflicten gebruiken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:02 schreef GGMM het volgende:
Wat doe je dan nichterig met 'ik m'n mening maar voor me'
Ik maak geen conflicten om een mening van iemand anders.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een date met Nour dus kan nu even geen conflicten gebruiken.
wtf is een Nourquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De bedoeling is duidelijk en dat is prima.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was met Microsoft Paint, ik zou zelfs zeggen dat hij een stuk beter is gelukt dan de bedoeling was.
Waarom kan je niet naar de kerk zondag?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de big 4 komt dat vaak voor
Graag verslag later hoe het geweest is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vandaar die intense drang om een Alpaca boerderij in Peru te beginnen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de big 4 komt dat vaak voor
Heb een afspraak bij de huisartsquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom kan je niet naar de kerk zondag?
Wie is er belangrijker dan God?
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf is een Nour
Veel plezier in ieder geval
OHquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb een afspraak bij de huisarts
Hij gelooft ook in God
Ik wens je geen corona toe.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij gelooft ook in God
Ook gedaan. Teleurstellende excercitie. Vermoedelijk onder werktijd gedaan van belastinggeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Bij hoge uitzondering nu op de laptop om al die nieuwe UIen te bekijken.
Ik las echt iets anders.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ook gedaan. Teleurstellende excercitie. Vermoedelijk onder werktijd gedaan van belastinggeld.
Teruggekaatst inmiddels wel een erectie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Handige tip aan wotte gegeven in het ajax topic
Ook op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het een beetje netjes houden.
Iedere diagnose van hem was sowieso al die tijd het plan van God geweest.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij gelooft ook in God
Sterkte.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb over een half uur pas echt weekend.
U Wotte m8 @Cocoquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
De impact van ongewenste erecties tijdens het opgroeien wordt nogal eens onderschat.
Zit je dan op de begrafenis van Oma met je hormonen.
Of tijdens het omkleden bij zwemmen en de juf komt ineens binnen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
De impact van ongewenste erecties tijdens het opgroeien wordt nogal eens onderschat.
Op welke leeftijd zwom jij met de juf? Oh wacht gewone les, geen klas. Laat maar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Of tijdens het omkleden bij zwemmen en de juf komt ineens binnen.
Jonko's worden vroeg aangestoken vandaag zie ikquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
Een fokster die mobiel fokt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Bij hoge uitzondering nu op de laptop om al die nieuwe UIen te bekijken.
Op zondag? Terwijl hij in God gelooft? Dit verhaal wordt met de minuut ongeloofwaardiger Flopland.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij gelooft ook in God
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op welke leeftijd zwom jij met de juf? Oh wacht gewone les, geen klas. Laat maar.![]()
KingRoland is niet iemand die zomaar met acts strooit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zondag? Terwijl hij in God gelooft? Dit verhaal wordt met de minuut ongeloofwaardiger Flopland.
Ik kom er op terug.quote:
Altijd maar ongesteld dit en dat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Of tijdens het omkleden bij zwemmen en de juf komt ineens binnen.
een je bushaltequote:Op vrijdag 6 september 2024 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Altijd maar ongesteld dit en dat.
Die keren dat je vanwege een erectie een je bushalte mist hoor ik niemand over.
Ik ga iets bestellen maar weet nog niet wat, graag suggesties.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Doe van mij is niet zo dik, maar ik ben er niet zo ontevreden mee. Integendeel.quote:
Pizza of Grieks.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen maar weet nog niet wat, graag suggesties.
Die van mij is te dik voor een goedkope kuisheidskooi, moet dan een speciale custom made kopen, is duurquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe van mij is niet zo dik, maar ik ben er niet zo ontevreden mee. Integendeel.
Als je nou elke avond op straat een paar blikjes gaat rapen dan spaar je dat kooitje zo bij elkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Die van mij is te dik voor een goedkope kuisheidskooi, moet dan een speciale custom made kopen, is duur
Kooien zijn duur, maar ik ga mijn meesteres ontmoeten. Weet niet wat ik moet aanschaffen om nog mee te spelen. Ik vind het geil om een halsband om te hebben en dat ze op me pist, gewoon vol in mijn bek. Hoop dat ik haar mag rimmen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je nou elke avond op straat een paar blikjes gaat rapen dan spaar je dat kooitje zo bij elkaar.
Misschien is de galg iets voor jou.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kooien zijn duur, maar ik ga mijn meesteres ontmoeten. Weet niet wat ik moet aanschaffen om nog mee te spelen. Ik vind het geil om een halsband om te hebben en dat ze op me pist, gewoon vol in mijn bek. Hoop dat ik haar mag rimmen.
Waarom zou de galg iets voor mij zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien is de galg iets voor jou.
Het is ook extreem flauw om mensen altijd te wijzen op taalfouten. Ik snap echt niet wat daar grappig aan is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:18 schreef Wotte het volgende:
Kijk @:GGMM dit krijg je er van iedereen op taalfouten wijzen.
Vind ik ook, doet de leraar nederlands constant bij me zoontje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook extreem flauw om mensen altijd te wijzen op taalfouten. Ik snap echt niet wat daar grappig aan is.
me zoontjequote:Op vrijdag 6 september 2024 21:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Vind ik ook, doet de leraar nederlands constant bij me zoontje.
Dit is VBL vriend. Hier spelen we Woordle en eten we KBR. In welk subforum hoort bovenstaande wel thuis @Pisces29 ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kooien zijn duur, maar ik ga mijn meesteres ontmoeten. Weet niet wat ik moet aanschaffen om nog mee te spelen. Ik vind het geil om een halsband om te hebben en dat ze op me pist, gewoon vol in mijn bek. Hoop dat ik haar mag rimmen.
Dacht dat jullie AVG eten. Maar goed ik kom uit voor mijn fetisjes, ik verberg me niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit is VBL vriend. Hier spelen we Woordle en eten we KBR. In welk subforum hoort bovenstaande wel thuis @:Pisces29 ?
Dankzij de interlands is dit echt een KUT weekend. En de KKD doet tegenwoordig ook nog grotendeels mee.quote:
#DickOutquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:38 schreef fetX het volgende:
Saint Lucia (wie?) wint met 2-1 van Curacao.
Dickball genot
Goeiemiddag. Mag ik al gaan ontbijten lunchen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1176 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 972 3/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Zeker.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Mag ik al gaan ontbijten lunchen?
Ik ben ook behoorlijk te grazen genomen makker.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:53 schreef fetX het volgende:
Ik heb een ongelooflijke spijker in m’n kop.
Ik overweeg een topic te openen over de bloedhete avonturen van DickGoat, W.C. Pot en geile Kees op Curaçao.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker chillen op het strand met Cor Pot & Kale Kees.
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. vanmorgen de 2e wedstrijd in stijl afgesloten boys. 7-0 (en met de staart tussen de benen) werd de tegenstander naar huis gestuurd.
2 goals
0 assists
@:Caland
@:Maxi-mus
@:Lange_Lans
Deed de halve Premier League mee bij St Lucia?quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:38 schreef fetX het volgende:
Saint Lucia (wie?) wint met 2-1 van Curacao.
Dickball genot
Ik lust geen paaseitjes en eet nooit chocolaquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
https://www.foodello.nl/p(...)offee-paaseitjes-6kg
6kg Tony Chocolonely paaseitjes voor 20 euro @:Nober pakt als de wiedeweerga z'n betaalpas voordat @:Oriente de laatste bestelt
@RamboDirk kom maar door.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik lust geen paaseitjes en eet nooit chocola
BIEFSTUK!quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bbq.
Ik had aardappelschijfjes, varkenshaas, kip en sperziebonen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik maak voor het eerst LasagnaGod in m’n nieuwe keuken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak voor het eerst LasagnaGod in m’n nieuwe keuken.
Dan ga ik toch maar even wat bestellen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet een beetje genieten in het leven Dombo
Als jij denkt dat dat voor jou nu de juiste keuze is dan hoop ik dat je ervan genietquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar even wat bestellen.
Ik heb bij nader inzien toch nog een restje kip kerrie staan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat voor jou nu de juiste keuze is dan hoop ik dat je ervan geniet
Pics van je nieuwe keuken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak voor het eerst LasagnaGod in m’n nieuwe keuken.
Varkenshaas en kip, kon je niet kiezen of gewoon luxe?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had aardappelschijfjes, varkenshaas, kip en sperziebonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die betalen voor porno behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.quote:
Uitsmijter.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasiquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Varkenshaas en kip, kon je niet kiezen of gewoon luxe?Varkenshaas was nog van HelloFresh en de kip eet ik elke dag standaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi maat, hoe gaat het?quote:Op zondag 8 september 2024 12:00 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wilders is een Jodenknecht waar ik absoluut niet van gediend bent.
Woordle op de dag des Heren? @KingRoland kan dat?quote:Op zondag 8 september 2024 11:54 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1177 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 973 5/6
⬛⬛🟩🟨⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟩🟨⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
wtf
@:scrummie @:alpeko @:rambodirk wees maar blij dat jullie zondags geen Woordle spelen
Goedemorgen
Oh ja nu je het zegt @KingRoland succes bij de huisarts vandaagquote:Op zondag 8 september 2024 12:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Woordle op de dag des Heren? @:KingRoland kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |