quote:Op woensdag 4 september 2024 17:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om er een aan te schaffen.
The Trueman showquote:Op woensdag 4 september 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
Wout is een vast volger van The Trueman show. Dat soort mensen zou je eigenlijk in een dwangbuis moeten plaatsen.
Met een fout geschreven woord?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:09 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. @:Caland gaat goed viraal op den Twitter.
Zo zie je maar weer dat letters uitsluiten nooit verkeerd is!quote:Op donderdag 5 september 2024 08:23 schreef alpeko het volgende:
De dag is begonnen @:GGMM en @:Scrummie
Woordle 1174 3/6
⬜⬜🟩⬜🟨
⬜⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 970 6/6![]()
⬜⬜🟨🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zal jou eens uitsluitenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat letters uitsluiten nooit verkeerd is!
Zeg dat, zwaarder straffen lijkt me een betere oplossing, maar ze hebben weinig geleerd van dat grensrechter incident 12 jaar geleden.quote:
Dan snap je echt helemaal niets van het spelletje.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Dat buitenspel had er 40/45 jaar geleden al uitgegooid moeten worden.
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan snap je echt helemaal niets van het spelletje.
Waarom zou dat het spel aantrekkelijker maken?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.
Meer doelpunten. Het spel ligt ook niet 3 keer 5 minuten stil omdat er een VAR moment bekeken moet worden. Het spel wordt sneller.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou dat het spel aantrekkelijker maken?
Denk dat je daar juist fout zit, wordt veel saaier.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer doelpunten. Het spel ligt ook niet 3 keer 5 minuten stil omdat er een VAR moment bekeken moet worden. Het spel wordt sneller.
Het voetbal wordt anders, niet per definitie saaier. Maar verandering is eng hé.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je daar juist fout zit, wordt veel saaier.
Oh je was ook nog daadwerkelijk serieus. Zonder buitenspel is er geen reet meer aan.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.
Natuurlijk wel man, je krijgt een langgerekt geheel omdat aanvallers kunnen blijven hangen, de buitenspel regel is ooit daarom ingevoerd.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het voetbal wordt anders, niet per definitie saaier. Maar verandering is eng hé.
Eindeloos wachten op die VAR momentjes, dat is pas saai
Als je vindt dat het 40-45 jaar al had moeten worden afgeschaft vind ik 'de var momenten zijn saai' niet zo'n sterk argument.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het voetbal wordt anders, niet per definitie saaier. Maar verandering is eng hé.
Eindeloos wachten op die VAR momentjes, dat is pas saai
Ik vind het gewoon een gedrocht van een regel omdat het het voetbal zo enorm ophoudt. Ja, wat @Tarado zegt klopt, je krijgt mogelijk een langgerekt veld omdat spitsen blijven hangen. Het voetbal wordt wat anders. Maar ik denk niet dat het per definitie saaier wordt. Uiteindelijk gaan we er wel naar toe dat het afgeschaft gaat worden, want het houdt teveel op. Voetbal moet commercieel gezien gewoon sneller gaan. Dan helpen dat soort VAR momenten niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je vindt dat het 40-45 jaar al had moeten worden afgeschaft vind ik 'de var momenten zijn saai' niet zo'n sterk argument.
In het Ajaxtopic kreeg ik de lachers niet op mijn handquote:Op donderdag 5 september 2024 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Dit vind ik wel om te lachen @:caland
Mogelijk? natuurlijk krijg je dat lol. Lijkt mij stug dat het wordt afgeschaft, ze moeten er gewoon voor zorgen dat die VAR momenten sneller gaan. Zeurt bij stofzuigen met een stick ook niemand over.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een gedrocht van een regel omdat het het voetbal zo enorm ophoudt. Ja, wat @:Tarado zegt klopt, je krijgt mogelijk een langgerekt veld omdat spitsen blijven hangen. Het voetbal wordt wat anders. Maar ik denk niet dat het per definitie saaier wordt. Uiteindelijk gaan we er wel naar toe dat het afgeschaft gaat worden, want het houdt teveel op. Voetbal moet commercieel gezien gewoon sneller gaan. Dan helpen dat soort VAR momenten niet.
Die zijn altijd heel erg zuur.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic kreeg ik de lachers niet op mijn hand
VAR communicatie openbaar houden. Dan betrek je de supporters wat meer, is het niet zo saai. Doen ze bij andere sporten ook toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mogelijk? natuurlijk krijg je dat lol. Lijkt mij stug dat het wordt afgeschaft, ze moeten er gewoon voor zorgen dat die VAR momenten sneller gaan. Zeurt bij stofzuigen met een stick ook niemand over.
Dit wordt toch geïntroduceerd dit jaar, bij de beker?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VAR communicatie openbaar houden. Dan betrek je de supporters wat meer, is het niet zo saai. Doen ze bij andere sporten ook toch?
Ik zou jou wel eens willen horen als daar dagelijks een @Caland rond hing.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zijn altijd heel erg zuur.
Ja klopt, bij het genoemde hokkie ook inderdaad. Ben ik ook wel voor.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VAR communicatie openbaar houden. Dan betrek je de supporters wat meer, is het niet zo saai. Doen ze bij andere sporten ook toch?
Zelfs als ik gewoon normaal mee probeer te doen wek ik argwaan op makkerquote:Op donderdag 5 september 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen horen als daar dagelijks een @:caland rond hing.
Leuke test in elk geval.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:19 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)slissingen~accefd0f/
Pas vanaf de 1/8e finale.
Blijven proberen maat.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als ik gewoon normaal mee probeer te doen wek ik argwaan op makker
De buitenspelregel is ook een wirwar geworden met hinderlijk buitenspel, 'er moet een poging zijn gedaan om de bal te spelen' en wat dan ook. Dat moet gestroomlijnd worden.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mogelijk? natuurlijk krijg je dat lol. Lijkt mij stug dat het wordt afgeschaft, ze moeten er gewoon voor zorgen dat die VAR momenten sneller gaan. Zeurt bij stofzuigen met een stick ook niemand over.
Clay Ruperti als VAR in de Kuip pakt zijn moment en gaat gewoon 'Hand in Hand' inzetten.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
Nu al ongelofelijk veel zin in Allard Lindhout die iets gaat uitleggen over de speakers van een schuimbekkende Kuip.
Maar het werkt bij het hockey ook!quote:Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clay Ruperti als VAR in de Kuip pakt zijn moment en gaat gewoon 'Hand in Hand' inzetten.
Joden zijn van nature wat achterdochtig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar zou ik het eerder in zoeken inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De buitenspelregel is ook een wirwar geworden met hinderlijk buitenspel, 'er moet een poging zijn gedaan om de bal te spelen' en wat dan ook. Dat moet gestroomlijnd worden.
Rustig Trein.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Oh omdat Feyenoord supporters zich weer niet kunnen gedragen doen we het maar niet.
Geen greintje zelfspot daar ook. In het Feyenoord-topic komen we af van 'de grootste amateurclub ter wereld', dus onze club afzeiken hoort er een beetje bij.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem heel moeilijk inschatten of hij zelf doorheeft dat hij echt een onredelijke haat heeft ten opzichte van Feyenoord en het bewust een beetje uitdrukt, of dat hij het allemaal serieus meent en denkt dat ie heel redelijk is.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vind ik wel een leuke rubriek.
Ik zie dat bij voetbalpubliek gewoon niet zo werken makker, maar ben wel heel benieuwd naar het gevolg van een hakkelende scheids die zijn beslissing moet gaan uitleggenquote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Oh omdat Feyenoord supporters zich weer niet kunnen gedragen doen we het maar niet.
Leon ten Voorde is wat dat betreft nog een leukere rubriek. Er zit iets in het water daar.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem heel moeilijk inschatten of hij zelf doorheeft dat hij echt een onredelijke haat heeft ten opzichte van Feyenoord en het bewust een beetje uitdrukt, of dat hij het allemaal serieus meent en denkt dat ie heel redelijk is.
Op Vitesse was hij ook heel bozig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem heel moeilijk inschatten of hij zelf doorheeft dat hij echt een onredelijke haat heeft ten opzichte van Feyenoord en het bewust een beetje uitdrukt, of dat hij het allemaal serieus meent en denkt dat ie heel redelijk is.
Gefrustreerde clubwatsertjes die zichzelf heel serieus nemen is echt geweldig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Leon ten Voorde is wat dat betreft nog een leukere rubriek. Er zit iets in het water daar.
"heee allard hier, ja weghorst werd ehh aangetikt door zerrouki, ja dus dan raad ik eh aan om een strafschop en een rode kaart te geven, want ja ehh hij doet geen poging de bal te spelen en hij belet de vrije doorgang, dus jaa, dat dus, nou groetjes doei!!"quote:Op donderdag 5 september 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat bij voetbalpubliek gewoon niet zo werken makker, maar ben wel heel benieuwd naar het gevolg van een hakkelende scheids die zijn beslissing moet gaan uitleggen
Iets ridiculiseren en in het belachelijke trekken vind ik nooit zo'n sterke vorm van argumenteren.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"heee allard hier, ja weghorst werd ehh aangetikt door zerrouki, ja dus dan raad ik eh aan om een strafschop en een rode kaart te geven, want ja ehh hij doet geen poging de bal te spelen en hij belet de vrije doorgang, dus jaa, dat dus, nou groetjes doei!!"
We zouden het eigenlijk gewoon een kans moeten geven.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets ridiculiseren en in het belachelijke trekken vind ik nooit zo'n sterke vorm van argumenteren.
Ik beëindig bij deze de discussie!!
O ik ben het met jullie allebei wel eens en ik vind het zeker iets interessants om uit te testen, dat lijkt mij sowieso wel een goed idee.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets ridiculiseren en in het belachelijke trekken vind ik nooit zo'n sterke vorm van argumenteren.
Mooi, de eer aan jezelf houden, moedig.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een nieuwe UI hebt makker. Het kan nu nooit lang meer duren voordat die Vietnamees vertrektquote:Op donderdag 5 september 2024 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen dan wel verloren hebben.
Ik denk altijd in het belang van de club.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een nieuwe UI hebt makker. Het kan nu nooit lang meer duren voordat die Vietnamees vertrekt
Heb je een pistoolmerk als achternaam, snij je een keel door.quote:
Die andere trok een pistool. Je moet ook drukken als je 'm trekt heb ik begrepen uit de oeuvres van diverse rappers.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je een pistoolmerk als achternaam, snij je een keel door.
Ik vind dit vreemd.
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die andere trok een pistool. Je moet ook drukken als je 'm trekt heb ik begrepen uit de oeuvres van diverse rappers.
Ik kom hier op terug.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan gebeuren![]()
We wachten geduldig af
Jammer om te horen, ik zal dit meenemen als feedback. De volgende keer hoop ik dan dat je niet teleurgesteld bent.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal maar meteen eerlijk zijn Roland, het viel mij wat tegen.
Erg goed dat je deel bent van de Garmin familie. Vanaf nu ben je een net niet professionele sporter.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, jullie hadden nog een review te goed.
Garmin Vivoactive 5: 8.5/10.
@:coco @:gurneyisbestoke
Zo zo, big spender.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, jullie hadden nog een review te goed.
Garmin Vivoactive 5: 8.5/10.
@:coco @:gurneyisbestoke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |