Nummer een half genotquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
België staat nummer 1/2 bij de bookies he nu.
We juichen ik juich voor iedereen behalve Red Sebastianquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo forumvrienden, ik heb er niets van gezien. Voor wie juichen we vanavond? En is het wat überhaupt?
Mja dat zegt ook niet allesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
België staat nummer 1/2 bij de bookies he nu.
Waarom niet voor hem?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We juichen voor iedereen behalve Red Sebastian
Jeeeeeeeeeeeee, die rooie naar Baselquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We juichen voor iedereen behalve Red Sebastian
Oh?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We juichen ik juich voor iedereen behalve Red Sebastian
Ja, al is dat meer een mogelijke uitkomst dan een zekerheid. 21e kan ook prima.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Met Red Sebastian geloof ik wel in een top 10 op het ESF
Dit geldt helaas nog steedsquote:Op zondag 19 januari 2025 13:56 schreef NailQueen het volgende:
Leez is idd wel de beste zangeres. Maar ik had haar laatst gezien in de band van haar (meer charismatisch) broer (Metejoor). Zingen kan ze echt wel maar het lukt haar gewoon niet om uit haar schulp te komen.
Mag ie wel even wat beter gaan zingenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Met Red Sebastian geloof ik wel in een top 10 op het ESF
Ja heel 13 in een dozijn inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:28 schreef Meridiaan het volgende:
Prima zangeres.
Verder een hoog Melfestgehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |