Wauw, die Bix!quote:Op woensdag 4 september 2024 17:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik Vertrekquote:Op donderdag 5 september 2024 12:05 schreef pullup het volgende:
Batsy komt terug op TV![]()
[ afbeelding ]
Dat denken de meesten geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2024 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik Vertrek
Maar Bondgenoten zou kunnen, nieuwe maand, nieuwe bewoners.
Ik heb dat programma nog nooit gezienquote:Op donderdag 5 september 2024 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met het feit dat ze nog niets echt mag zeggen.
De Alleskunner VIPS, vanaf oktober op TV. Ze staat op de foto op de eerste rij, 6e van linksquote:Op donderdag 5 september 2024 12:05 schreef pullup het volgende:
Batsy komt terug op TV![]()
[ afbeelding ]
Goed gespotquote:Op donderdag 5 september 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Alleskunner VIPS, vanaf oktober op TV. Ze staat op de foto op de eerste rij, 6e van linkso
[ afbeelding ]
Goed gevonden van je!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook Danny uit BB '23 staat ertussen
In het midden van je screenshot?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Goed gevonden van je!
Ik zie ook die 2 mannen, Marvin en Ferdi die elkaar hebben gevonden bij het programma prince charming waar Billy ineens zo dik mee is helemaal links staan. En volgens mij zie ik 3de man van links Nicolaas Streefkerk? die in de gouden kooi zat en 2 keer met zangeres Maribelle is getrouwd?
En wie is die man linksboven, zo bekende kop, mijn hersens kraken erop![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ook weer goed van jequote:Op donderdag 5 september 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het midden van je screenshot?
Volgens mij is dat die gast van MAFS, Martijn Prins. Die zoekt altijd manieren om met een 'BN'er' geassocieerd te worden.
Vreeeeeselijk figuur is datquote:Op donderdag 5 september 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het midden van je screenshot?
Volgens mij is dat die gast van MAFS, Martijn Prins. Die zoekt altijd manieren om met een 'BN'er' geassocieerd te worden.
Die postte toen ook ineens uit het niks een foto van hem op date met Babette uit Een Jaar van je Leven. Die date was voordat zij aan dat programma meedeed en überhaupt 'bekend' was. Echt zo'n 'kijk eens wie ik ken'-postquote:Op donderdag 5 september 2024 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ook weer goed van je, dat is die gast van MAFS die vanalles opzoekt om in de aandacht te staan, ik kon hem niet thuisbrengen, al wist ik nog wel welk gedrag hij vertoonde, ik bleef maar piekeren, nu kan ik gerust slapen straks
thanks
quote:
Klopt, hij grijpt alles aan om in de picture te kunnen staanquote:Op donderdag 5 september 2024 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die postte toen ook ineens uit het niks een foto van hem op date met Babette uit Een Jaar van je Leven. Die date was voordat zij aan dat programma meedeed en überhaupt 'bekend' was. Echt zo'n 'kijk eens wie ik ken'-post
Leuk om die weer te zienquote:
Rechts van die man staat Danny uit BB3?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Goed gevonden van je!
Ik zie ook die 2 mannen, Marvin en Ferdi die elkaar hebben gevonden bij het programma prince charming waar Billy ineens zo dik mee is helemaal links staan. En volgens mij zie ik 3de man van links Nicolaas Streefkerk? die in de gouden kooi zat en 2 keer met zangeres Maribelle is getrouwd?
En wie is die man middenboven, zo bekende kop, mijn hersens kraken erop![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ondertussen toch een aardig setje lui uit RLS programma's die hier op reagerenquote:
De Eurovisie palingzangeresquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
Vriendinnetje van Nicolaas Streefkerk, Maribelle, doet dus ook mee
Billyquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:06 schreef pullup het volgende:
Kijk dat was hier al bekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortom.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
Vriendinnetje van Nicolaas Streefkerk, Maribelle, doet dus ook mee
Hoe oud zijn die nu, ik vind haar zeker 40+ lijken.quote:
29 dacht ik nu, zal eens checken maar geloof dat het kloptquote:Op woensdag 18 september 2024 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die nu, ik vind haar zeker 40+ lijken.
Dat grijze haar doet haar geen goed, en een mager koppie.quote:
Ik vind haar behoorlijk ouder geworden. Dat is ze natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef pullup het volgende:
Zo zag ze er in utopia uit
[ afbeelding ]
Ik zou hem niet meer herkennenquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dat eigen huis programma op net5? van de Frogers daar zit die bouwer Wim in van Utopia, wat ouder en wat dikker.
Haha tsja die waren nooit echt preuts natuurlijk, volgens miij liet Romy zo ongeveer in het voorstel rondje haar billen aan de groep zienquote:Op zondag 22 september 2024 13:02 schreef DaniqueV het volgende:
Cemal en Romy, op haar instagram
Op zich best mooie foto maar ik zou zelf zoiets niet via internet delengaat mij dan wel een stapje te ver, maarja wie ben ik
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, zie je wel. Ik herkende hem meteen. Hij is dus vaste bouw opzichter al 16 jaar en dus ook voor Bondgenoten. Heeft hij een leuke job aan.quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zou hem niet meer herkennen![]()
https://www.tvgids.nl/nie(...)-rene-froger-net5-tv
Ja en Cemal zijn piemelquote:Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha tsja die waren nooit echt preuts natuurlijk, volgens miij liet Romy zo ongeveer in het voorstel rondje haar billen aan de groep zien
Zo dat doet die goedquote:Op zondag 22 september 2024 13:14 schreef pullup het volgende:
Knoeier
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:48 schreef spapaars het volgende:
Big Brother-winnaar Bart gaat emigreren: nieuwe start in Namibië
https://www.telegraaf.nl/(...)uwe-start-in-namibie
die hontje dan ?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:02 schreef pullup het volgende:
Neemt het er goed van
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja die heeft al zijn eigen vriendinnetje zag ikquote:
oeiii veel te vroegquote:Op zondag 29 september 2024 07:30 schreef pullup het volgende:
Daar is ze dan
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oeps das sneu. Hopelijk gaat alles goedquote:Op zondag 29 september 2024 07:30 schreef pullup het volgende:
Daar is ze dan
Dat is echt een mini Romyquote:
Helemaalquote:
Oei wat vroeg geboren en wat een kleintje, hopelijk gaat alles voorspoedig ermeequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:28 schreef pullup het volgende:
Ze kan weer aan de Red Bull
[ afbeelding ]
Oeh nog heel klein maar zonder apparaten
Ow ik vind dit zo'n beautyquote:
Mijn god, een zieke buikgriep nog welquote:
Dat moet een aardige duit kosten.quote:
Die heeft ook de botox/fillers winkel gevonden, wat ziet ze er uit zeg. Ze lijkt Patty Brard wel met dezeflde leeftijd. Jammer hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:49 schreef DaniqueV het volgende:
Merel dolgelukkig met haar kleine die megaveel haar heeft verteld ze
[ afbeelding ]
Niet best inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft ook de botox/fillers winkel gevonden, wat ziet ze er uit zeg. Ze lijkt Patty Brard wel met dezeflde leeftijd. Jammer hoor.
Lekker die uitpuilende buikenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
Dit schiet ook op
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klopt, en filters die ze gebruikt bij de foto's en filmpjes. En volgens mij heeft ze ook iets aan haar billen laten doen, die zijn ineens vollerquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft ook de botox/fillers winkel gevonden, wat ziet ze er uit zeg. Ze lijkt Patty Brard wel met dezeflde leeftijd. Jammer hoor.
Ja Ramona staat denk ik ook aardig op knappen maar die is al lange tijd heel erg stil op haar sociale media.Er komen aardig wat baby's bij, vooral bij de oud utopianenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
Dit schiet ook op
Vreselijk wat een lelijke reet, die klopt niet helemaal zit wat te laag ofzo (of nu al uitgezakt)quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, en filters die ze gebruikt bij de foto's en filmpjes. En volgens mij heeft ze ook iets aan haar billen laten doen, die zijn ineens voller![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat een kindje haar het besef gaat geven dat al die zooi doen en gebruiken minder belangrijk gaat worden. Maar heel eerlijk, ben er bang voor en dat ze ermee blijft doorgaan
Ja ziet er vreemd uit, vond ik n.l. ookquote:Op maandag 7 oktober 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk wat een lelijke reet, die klopt niet helemaal zit wat te laag ofzo (of nu al uitgezakt)
Alsof ze tiet implantaten daar heeft, 2 bolletjes, die broek doet ook niet veel goeds natuurlijk. (ok genoeg leedvermaakquote:Op maandag 7 oktober 2024 00:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ziet er vreemd uit, vond ik n.l. ook
quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof ze tiet implantaten daar heeft, 2 bolletjes, die broek doet ook niet veel goeds natuurlijk. (ok genoeg leedvermaak)
Luipaard lacht zich ook rot
Een opgetilde reet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, en filters die ze gebruikt bij de foto's en filmpjes. En volgens mij heeft ze ook iets aan haar billen laten doen, die zijn ineens voller![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat een kindje haar het besef gaat geven dat al die zooi doen en gebruiken minder belangrijk gaat worden. Maar heel eerlijk, ben er bang voor en dat ze ermee blijft doorgaan
quote:Op maandag 7 oktober 2024 02:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een opgetilde reet?
En die broek lijkt wel gemaakt van roestvrij staal.
Yesquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:42 schreef pullup het volgende:
Even wat geld verdienen
[ afbeelding ]
Dit werd al voorspeld hier
[ afbeelding ]
Ja ze ziet er niet uitquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yes, verbaasd mij niets, 4 x bingo bij ze, ze gingen voor de hoofdprijs
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dochter lijkt inmiddels meer op Amanda dan Amanda zelf. Die lijkt n.l. steeds minder op zichzelf na al die ingrepen die ze laat doen![]()
Kans is groot dat die dochter een Lamborghini op haar 18 verjaardag van papa krijgt ...quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yes, verbaasd mij niets, 4 x bingo bij ze, ze gingen voor de hoofdprijs
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dochter lijkt inmiddels meer op Amanda dan Amanda zelf. Die lijkt n.l. steeds minder op zichzelf na al die ingrepen die ze laat doen![]()
En die zus van Amanda, die Danielle, die laat zich ook steeds vaker op tv zien, laatst al in de bondgenoten en nu lees ik dat ze Amanda achterna gaat, zij gaat nu meedoen met echte meisjes in de jungle.
Maar ook zij is onderhand onherkenbaar, denk dat zij en Amanda de zelfde arts hebben
Voor de duidelijkheid, dit is dus niet Amanda hieronder![]()
[ afbeelding ]
Ja snap het echt niet, ze was best al van Nature een mooie meid om te zien. al die lui met al die ingrepen gaan ook steeds meer op elkaar lijkenquote:
Wat ik eerder op haar insta heb gelezen en begrepen is er geen contact meer met de echte vader? maar stiefpaps (Edward Hollander) heeft veel geld, zij heeft laatst ook al haar eerste chanel tas van hem gekregen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kans is groot dat die dochter een Lamborghini op haar 18 verjaardag van papa krijgt ...
Ow die deelt nog steeds oude foto's zo te zienquote:
Hij heeft de ogen van Christopher Lambert dussss....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
Ook weer terug na wat maandjes
Heet hij eigenlijk Jesse van de Graaf of hebben ze een foutje gemaakt?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef pullup het volgende:
Het is echt jessiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Heet hij eigenlijk Jesse van de Graaf of hebben ze een foutje gemaakt?
Doet ze dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog Batsy kunnen volgen zaterdag?
quote:
Ja die was wat veel weekjes te vroeg, hier al groter dan aan de apparaten als eerderquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Och jeetje wat een kleintje , die Gina
Oh dat kijk ik nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
[ [url=https://i.gyazo.com/206f23f81c93d39c7390dd69fc305e30.jpg[/img[img]https://i.gyazo.com/ccede7f4f95515c99750eb78bb99d4ea.jpg]afbeelding[/url] ]
Hierzo maar ik begrijp dat ze de eerste ronde overleefd heeft dus zaterdag weer een kans
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die was wat veel weekjes te vroeg, hier al groter dan aan de apparaten als eerder
Kijken dus volgende keerquote:
Och jeetjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, echt een pluisje
Ik heb 7 minuten gekeken, speciaal om Bil weer eens in actie te zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog Batsy kunnen volgen zaterdag?
Ha dankquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb 7 minuten gekeken, speciaal om Bil weer eens in actie te zien
Ze stuitert lekker door![]()
Ik kijk niet nog eens, stom programma vond ik het
Allemaal VIP's, ik kende eigenlijk niemand behalve Billy en Ziggyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha dank
Ik verwacht ook niets van dat programma maar ga denk ik zaterdag wel even kijken
Het is nog steeds een stom programmaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb 7 minuten gekeken, speciaal om Bil weer eens in actie te zien
Ze stuitert lekker door![]()
Ik kijk niet nog eens, stom programma vond ik het
Ik had het nog nooit gezien eigenlijk, heel suf gedoequote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een stom programma![]()
Daarom kijk ik ook niet
Dat laatste zal bestquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gezien eigenlijk, heel suf gedoe
Maar voor Billy wilde ik even een uitzondering maken, zij blijft een fascinerend wezen
Weet je niet zeker he ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een stom programma![]()
Daarom kijk ik ook niet
Ik heb het ooit weleens voorbij zien komen tijdens het zappen en dat zag er al treurig uitquote:
Ah vandaarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het ooit weleens voorbij zien komen tijdens het zappen en dat zag er al treurig uit
Dat ken ik ook nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah vandaarIk nog nooit hehe
Maar vond vroegah zeskamp ook al leuk en het ziet er een beetje zo uit
Ga maar kijken zaterdag, of neem het op, kun je direct naar Bil doorspoelenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah vandaarIk nog nooit hehe
Maar vond vroegah zeskamp ook al leuk en het ziet er een beetje zo uit
dan had ik het toch goed gezien bij het voorstukje van gisterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:50 schreef pullup het volgende:
Adriaantje in "ik vertrek":![]()
https://npo.nl/start/seri(...)milie-de-boer-spanje
Die is er laat mee met meldenquote:
Jaaa! ik zat ook elke keer bij haar te kijken maar haar insta was geen leven op te bekennen. tot zonet, dacht hehe eindelijk. Hopelijk alles goed daar bij ze omdat het delen van haar zo lang heeft geduurdquote:
Ja laten we hopen dat het komt omdat ze toch al nauwelijks postquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa! ik zat ook elke keer bij haar te kijken maar haar insta was geen leven op te bekennen. tot zonet, dacht hehe eindelijk. Hopelijk alles goed daar bij ze omdat het delen van haar zo lang heeft geduurd
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat het komt omdat ze toch al nauwelijks post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |