Wauw, die Bix!quote:Op woensdag 4 september 2024 17:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik Vertrekquote:Op donderdag 5 september 2024 12:05 schreef pullup het volgende:
Batsy komt terug op TV
[ afbeelding ]
Dat denken de meesten geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2024 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik Vertrek
Maar Bondgenoten zou kunnen, nieuwe maand, nieuwe bewoners.
Ik heb dat programma nog nooit gezien Zal me er eens in verdiepen of het leuk kan wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met het feit dat ze nog niets echt mag zeggen.
De Alleskunner VIPS, vanaf oktober op TV. Ze staat op de foto op de eerste rij, 6e van linksquote:Op donderdag 5 september 2024 12:05 schreef pullup het volgende:
Batsy komt terug op TV
[ afbeelding ]
Goed gespotquote:Op donderdag 5 september 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Alleskunner VIPS, vanaf oktober op TV. Ze staat op de foto op de eerste rij, 6e van links o
[ afbeelding ]
Ook Danny uit BB '23 staat ertussenquote:
Goed gevonden van je!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook Danny uit BB '23 staat ertussen
In het midden van je screenshot?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Goed gevonden van je!
Ik zie ook die 2 mannen, Marvin en Ferdi die elkaar hebben gevonden bij het programma prince charming waar Billy ineens zo dik mee is helemaal links staan. En volgens mij zie ik 3de man van links Nicolaas Streefkerk? die in de gouden kooi zat en 2 keer met zangeres Maribelle is getrouwd?
En wie is die man linksboven, zo bekende kop, mijn hersens kraken erop
[ afbeelding ]
Ja ook weer goed van je , dat is die gast van MAFS die vanalles opzoekt om in de aandacht te staan, ik kon hem niet thuisbrengen, al wist ik nog wel welk gedrag hij vertoonde, ik bleef maar piekeren, nu kan ik gerust slapen straks thanksquote:Op donderdag 5 september 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het midden van je screenshot?
Volgens mij is dat die gast van MAFS, Martijn Prins. Die zoekt altijd manieren om met een 'BN'er' geassocieerd te worden.
Vreeeeeselijk figuur is datquote:Op donderdag 5 september 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het midden van je screenshot?
Volgens mij is dat die gast van MAFS, Martijn Prins. Die zoekt altijd manieren om met een 'BN'er' geassocieerd te worden.
Die postte toen ook ineens uit het niks een foto van hem op date met Babette uit Een Jaar van je Leven. Die date was voordat zij aan dat programma meedeed en überhaupt 'bekend' was. Echt zo'n 'kijk eens wie ik ken'-postquote:Op donderdag 5 september 2024 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ook weer goed van je , dat is die gast van MAFS die vanalles opzoekt om in de aandacht te staan, ik kon hem niet thuisbrengen, al wist ik nog wel welk gedrag hij vertoonde, ik bleef maar piekeren, nu kan ik gerust slapen straks thanks
quote:
Klopt, hij grijpt alles aan om in de picture te kunnen staanquote:Op donderdag 5 september 2024 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die postte toen ook ineens uit het niks een foto van hem op date met Babette uit Een Jaar van je Leven. Die date was voordat zij aan dat programma meedeed en überhaupt 'bekend' was. Echt zo'n 'kijk eens wie ik ken'-post
Leuk om die weer te zienquote:
Rechts van die man staat Danny uit BB3?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Goed gevonden van je!
Ik zie ook die 2 mannen, Marvin en Ferdi die elkaar hebben gevonden bij het programma prince charming waar Billy ineens zo dik mee is helemaal links staan. En volgens mij zie ik 3de man van links Nicolaas Streefkerk? die in de gouden kooi zat en 2 keer met zangeres Maribelle is getrouwd?
En wie is die man middenboven, zo bekende kop, mijn hersens kraken erop
[ afbeelding ]
Ondertussen toch een aardig setje lui uit RLS programma's die hier op reagerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |