Oh spannend. Fijn dat jullie op een lijn staan. Het is een beginquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren eindelijk mijn man zo ver gekregen dat ook hij een klacht wil in dienen tegen de buren. Werden we net al gebeld om een dossier op te gaan bouwen. Voelt toch wel een beetje als opluchting, ookal zegt het nog weinig.
Zo voelt het zekerquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh spannend. Fijn dat jullie op een lijn staan. Het is een begin
Poeh ellendigquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo voelt het zeker
Net al de eerste geluidsopname kunnen maken.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet eens een massage gehad:
Dacht dat ik om 9.30 uur bij de massage moest zijn.
Ik sta daar om 9.30 uur staat er een fiets voor, dacht he wat is dat ze heeft al iemand.
Dus ik kijk in mijn telefoon en zie van 12 tot 13 uur staan.
Dus ik boodschappen doen.
Zie ik dat er iemand gebeld heeft, ik bel terug en is zij het.
Ja we hebben een afspraak om 9.30 uur. Ik zeg ja ik was daar maar er stond een fiets en ik dacht dat u bezig was.
Ja ik zag u maar u kwam niet binnen. ( normaal komt ze er al aan lopen als ik er aan kom rijden)
Ik zeg ja omdat ik dacht dat u iemand binnen had en ik op mijn mobiel keek en er 12 uur tot 13 uur stond.
Ik zag kunnen we een nieuwe afspraak maken
Nee zegt ze als je niet komt dan reken ik dat gewoon als een afspraak
Nou lekker dan
Ja, het viel mij ook vies tegen dat ik de afspraak niet opnieuw kon maken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]bummer!! Wat een teleurstelling!
Ja het is wat anders dan een happy endingquote:Op zaterdag 14 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]bummer!! Wat een teleurstelling!
Sad ending…
In ieder geval een goede morgen dan.. ook in de weekenden veel te vroeg wakker altijd?quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook vies tegen dat ik de afspraak niet opnieuw kon maken.
Ze heeft mij notabene gezien. Normaal doet ze gelijk de deur open als ik aan kom rijden.
Dit keer niet dus dacht echt die heeft iemand in behandeling
Jij ook een goedemorgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 06:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
In ieder geval een goede morgen dan.. ook in de weekenden veel te vroeg wakker altijd?
Nogmaalsquote:
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.
Een etui makenquote:
Leuk datquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |