abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 september 2024 @ 12:54:48 #176
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214933195
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Allemaal marketing voor zijn nieuwe album. Hij zorgt dat mensen blijven praten over hem want volgens mij kan het album ieder moment gedropt worden. :) Las op Google verwachting was deze zomer.
Ze hebben zaterdag nog wat geluid opgenomen van het publiek. Schweinhund komt ook snel.
  maandag 9 september 2024 @ 14:19:07 #177
478909 molloot200
alles muziek.
pi_214933669
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Allemaal marketing voor zijn nieuwe album. Hij zorgt dat mensen blijven praten over hem want volgens mij kan het album ieder moment gedropt worden. :) Las op Google verwachting was deze zomer.
Ja dat kan toch alleen maar backfiren of ligt dat aan mij? :@

Maar goed ik heb er geen verstand van en jij kent Joost volgens mij iets beter dan ik. Er zal vast meer achter zitten dan ik nu zo kan bedenken hahaha.
  maandag 9 september 2024 @ 14:25:52 #178
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214933709
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 14:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Maar goed ik heb er geen verstand van en jij kent Joost volgens mij iets beter dan ik. Er zal vast meer achter zitten dan ik nu zo kan bedenken hahaha.
De landen waar hij het allemaal zegt komt ie ook in 2025 terug met de Europapa tour.
  roze maandag 9 september 2024 @ 14:42:14 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214933849
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 14:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik weet ook zeker niet alles hoor haha maar ik weet wel van Joost dat hij heel goed weet hoe hij moet zorgen dat mensen praten over over hem voor hij iets gaat doen of uitbrengen.
Your beauty never ever scared me.
pi_214933934
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 10:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
• Oasis terug bij elkaar ✔
• Linkin Park maakt doorstart ✔
• Joost Klein naar Eurovision 2025
• Tupac leeft nog
Wtf. Linkin Park, blijf daar gewoon vanaf en richt iets nieuws op. _O-

En Oasis had ook verder in Europa moeten toeren. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214941718
Cornald Maas: 'Gewoon naar Songfestival volgend jaar'

quote:
Je ziet het van mijlenver aankomen want natuurlijk zijn het maar wat loze dreigementen van AVROTROS, dat Nederland wellicht het Eurovisie Songfestival overslaat komend jaar. Natuurlijk zijn 'we' er gewoon bij en dat vind Cornald Maas ook: 'Het beste antwoord op alles is altijd.. meedoen en voor een hele goede inzending zorgen.' En zo is het.
C’est Davie :o)
pi_214941756
quote:
Ik stel voor dat we volgend jaar gaan, maar dan zonder Cornald voor het commentaar. Als hij dubbel in zijn hemd gezet wordt, vat hij in elk geval geen kou.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_214941812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 14:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik stel voor dat we volgend jaar gaan, maar dan zonder Cornald voor het commentaar. Als hij dubbel in zijn hemd gezet wordt, vat hij in elk geval geen kou.
Volgens mij had Cornald dat al eerder laten doorschemeren, dus hij loopt in ieder geval niet te baselen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 september 2024 @ 14:43:41 #184
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214941855
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214941859
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 september 2024 14:33 schreef Dave het volgende:

[..]
Volgens mij had Cornald dat al eerder laten doorschemeren, dus hij loopt in ieder geval niet te baselen.
Dat kan zijn, maar een standpunt dat je alleen woedend bent op de EBU, maar wel gewoon deelneemt aan het ESF, is wel heel creatief goedpraten.

Ik boycot momenteel het bedrijf Unilever. Ik gebruik nog gewoon hun producten, maar ik zal nooit meer een stap zetten in hun hoofdkantoor! :')
pi_214942173
quote:
Tot zover "FUCK the EBU!". :')
Hotapnyc
pi_214942259
quote:
Numidia of Nick Schilder is zeker ook al op de hoogte?
pi_214942297
Achja, was uiteindelijk te verwachten. Grote bek hebben, maar uiteindelijk blijft het de treurige AVROTROS zoals we ze kennen en draait alles om geld.

Ze staan wel echt heel erg voor schut, ze lachen zich dood in Zwitserland joh en dat is heel goed te begrijpen.
pi_214942455
Nou ja, Cornald gaat er (denk ik) niet over, en 't is natuurlijk z'n broodwinning.
pi_214942456
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 15:56 schreef Em31 het volgende:
Achja, was uiteindelijk te verwachten. Grote bek hebben, maar uiteindelijk blijft het de treurige AVROTROS zoals we ze kennen en draait alles om geld.

Ze staan wel echt heel erg voor schut, ze lachen zich dood in Zwitserland joh en dat is heel goed te begrijpen.
Ik denk niet dat het bij Cornald zozeer om geld gaat (hoewel het songfestival natuurlijk wel voor een deel zijn baan is) maar dit is gewoon slappe hap.
pi_214942511
Oprecht teleurgesteld in Cornald/de AT. Ze waren juist zo goed bezig door direct achter Joost te gaan staan en een consistent verhaal te brengen (wat uiteindelijk ook bleek te kloppen) en dat kan nu allemaal door het putje. Lijkt me ook naar voor Joost dit.

En als bonus krijgen we natuurlijk de komende 5 jaar nietszeggende en veilige inzendingen terwijl het juist zo leuk was dat ze een keer van dat veilige pad afgingen en voor een nummer als Europapa kozen.
  roze dinsdag 10 september 2024 @ 16:13:04 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214942533
Nou weet nu niet meer zo zeker of we volgend jaar niet gaan. Ga nu toch denken dat NL volgend jaar gewoon weer mee doet. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_214942554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 16:11 schreef d_elise het volgende:
Oprecht teleurgesteld in Cornald/de AT. Ze waren juist zo goed bezig door direct achter Joost te gaan staan en een consistent verhaal te brengen (wat uiteindelijk ook bleek te kloppen) en dat kan nu allemaal door het putje. Lijkt me ook naar voor Joost dit.

En als bonus krijgen we natuurlijk de komende 5 jaar nietszeggende en veilige inzendingen terwijl het juist zo leuk was dat ze een keer van dat veilige pad afgingen en voor een nummer als Europapa kozen.
Niet te vergeten reacties zoals deze op de bevestiging van deelname van Griekenland.

twitter
pi_214942657
quote:
Geheel volgens verwachting.

Jammer hoor.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214942677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 16:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het bij Cornald zozeer om geld gaat (hoewel het songfestival natuurlijk wel voor een deel zijn baan is) maar dit is gewoon slappe hap.
Nou ja goed, alles wat Cornald op TV doet wat niet gerelateerd is aan het ESF trekt slechts een handvol kijkers, van wie de gemiddelde leeftijd, als het een ESF-score was, ruim voldoende zou zijn voor kwalificatie naar de finale. Zonder ESF is zijn rol in Hilversum min of meer uitgespeeld.
pi_214942857
Ik zou er geen probleem mee hebben als we volgend jaar meedoen op één voorwaarde: We sturen Joost nog een keer.

Maar die kans lijkt me zeer klein.
pi_214942905
Cornald is toch niet diegene die het voor het zeggen heeft? Dus ik wacht nog even de AT af. Maar ik vind het wel heel erg zwak van iemand die eerst heel hartgrondig Fuck de EBU heeft geroepen om nu met zo'n verklaring te komen. Of zou hij meer weten over de uitkomst van de gesprekken tussen de AT en de EBU?
pi_214942970
Ja sorry maar jullie zijn toch niet echt verbaasd? :@
pi_214943055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 17:08 schreef molloot200 het volgende:
Ja sorry maar jullie zijn toch niet echt verbaasd? :@
Wel uit de mond van Cornald die in het begin het hardst riep van allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')