Hij was dit jaar tijdens de finale ook goed op dreef.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:08 schreef Dave het volgende:
Op zich wel benieuwd naar Cornald's commentaar tijdens de uitzending.
Het is niet dat ze uit medelijden voor Nederland moeten supporteren, maar het is ook niet nodig om AVROTROS en Joost voor dingen als drama queens en cry babies uit te maken.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou net zo oppervlakkig zijn als enorm vóór Nederland zijn omdat wij een zielige kandidaat hadden die werd gediskwalificeerd. Alsof de gemiddelde Nederlander hier ook maar iets mee te maken heeft of invloed op heeft. Een soort correctie terug naar normaal dus.
Vaak zijn die mensen toevallig ook de mensen die het prima vinden dat Israël meedoet en dat mensen ook daar niet zo over moeten zeuren. Kortom: zij willen gewoon hun dramavrije ESF en vinden alles en iedereen die dat verstoren vervelend.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het is niet dat ze uit medelijden voor Nederland moeten supporteren, maar het is ook niet nodig om AVROTROS en Joost voor dingen als drama queens en cry babies uit te maken.
Dat is wel afhankelijk van of Nederland erbij is. Als WE gewoon meedoen beperkt dat de gelegenheid voor al te scherp commentaar enorm.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:08 schreef Dave het volgende:
Op zich wel benieuwd naar Cornald's commentaar tijdens de uitzending.
Daar hadden zij bij KAN dit jaar anders ook geen moeite meequote:Op donderdag 5 september 2024 16:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel afhankelijk van of Nederland erbij is. Als WE gewoon meedoen beperkt dat de gelegenheid voor al te scherp commentaar enorm.
Pro-Israël, anti-Joost, pro-EBU, anti-ESF-fans. Negatief over Bambi, overdreven enthousiast over Basel, boos dat Eric Saade zich uitspreekt, enthousiast over petjeswappie. Je kan hun hele meningenschema zo invullenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Vaak zijn die mensen toevallig ook de mensen die het prima vinden dat Israël meedoet en dat mensen ook daar niet zo over moeten zeuren. Kortom: zij willen gewoon hun dramavrije ESF en vinden alles en iedereen die dat verstoren vervelend.
Daarbij denk ik ook dat sommige mensen misschien gehoopt hadden op meer "sensatie", omdat de diskwalificatie wel zo gebracht werd destijds. Nu blijkt het vooral een overtrokken storm in een glas water te zijn en zijn mensen teleurgesteld dat ze het niet meer kunnen opblazen. Dat soort reacties heb ik in ieder geval ook gelezen, dingen als "Al dit gezeik vanwege dit kleine akkefietje?"
Nee, maar daar was de publieke opinie in elk geval nog positief om mee te doen. Hier zal Cornald toch snel het verwijt krijgen dat hij en de rest van de aanwezige Nederlanders zich de ergernis op een eenvoudige manier hadden kunnen besparen.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar hadden zij bij KAN dit jaar anders ook geen moeite mee
Ik weet niet of je het over Twitter hebt, maar daar zou ik sowieso niet zoveel waarde aan hechten. Dat is nu onder Elon Musk gewoon een extreemrechts propagandakanaal. En in die kringen is Joost Klein niet populair, want hij is anti-Israël (zogenaamd dan, heeft nog nooit iets over Israël gezegd).quote:Op donderdag 5 september 2024 15:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het is niet dat ze uit medelijden voor Nederland moeten supporteren, maar het is ook niet nodig om AVROTROS en Joost voor dingen als drama queens en cry babies uit te maken.
Al die deadlines zijn leuk, maar in de discussie tussen Avrotros en de EBU is het niet de eerste die ervoor gezorgd heeft dat de show en alles eromheen ontaardde in een chaos, en een dure teleurstelling voor de Nederlandse delegatie. Ik zie dus geen reden waarom Avrotros zich opgejaagd zou moeten voelen, als ze niet op tijd tot een bevredigend compromis kunnen komen. Uiteraard moet je het niet eeuwig rekken, want de show moet ook voorbereid worden. Maar als ze er niet op tijd uitkomen, dan is het gewoon een gevalletjequote:
Beter dan witserland zonder Z.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Basel met een Z, derhalve neem ik het niet serieus.
https://vm.tiktok.com/ZIJW8DKjk/ hij nam de clip op voor Schweinhundquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:58 schreef Greys het volgende:
Joost is in IJsland en werd gespot.
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als dat gaat over Martin Österdahlquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
https://vm.tiktok.com/ZIJW8DKjk/ hij nam de clip op voor Schweinhund
Lied is al gemaakt voor esf.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dat gaat over Martin Österdahl
Ja maar dat ie z'n Europapapak in het zwart aanheeft in de clip doet me toch een beetje hopen en grinniken dat ze het in de clip wél een beetje over hem laten gaan.quote:
Die toeristenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
https://vm.tiktok.com/ZIJW8DKjk/ hij nam de clip op voor Schweinhund
Die dachten een mooie idyllische waterval te bezoeken maar kregen er gratis de Joost Klein Experience™ bijquote:
1+1=2.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:44 schreef Greys het volgende:
IJsland moet er toch ook nog iets later over nadenken, afhankelijk van bepaalde uitkomsten.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |