abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214888065
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit hier wekt nou agressie bij mij op.
Dit is hoe een vroege midlifecrisis eruit ziet, en een schreeuw om aandacht. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 4 september 2024 @ 11:33:10 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214888133
quote:
86s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:11 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dat is maar goed ook. Je mag van haar denken wat je wil, maar het laatste wat je wilt is een heksenjacht vanuit de (obsessieve) ESF (Twitter) fans.
Ja dat zag je al bij Erika Vikman vorige week. Al die fans reageren op een onschuldige foto.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 september 2024 @ 11:35:57 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214888157
Die vrouw komt echt meer en meer over als een afschuwelijk figuur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 11:37:35 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214888164
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:05 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee. Niet onschuldig aan alles. Want hij wilde tenslotte zelf graag z'n excuses aanbieden. Maar ik ben ook weleens schuldig geweest aan het misschien net iets te hard dichtgooien van m'n voordeur toen ik ergens heel emotioneel over was en ik ben blij dat de buren de politie niet gebeld hebben voor het eenmalig te hard dichtgooien van m'n voordeur en me niet m'n huis hebben laten uitzetten voor dat eenmalige ding waarbij nul gewonden vielen en ik de volgende ochtend netjes sorry voor heb gezegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig greys had ik niet van jou verwacht dat je je buren zou intimideren en angst aanjagen en hun deur kapot maken ook nog!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_214888215
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:13 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat Joost tijdens zo'n verhoor niet precies weet wat AvroTros wel of niet op papier heeft snap ik echt wel. AvroTros is er om dat soort dingen te regelen.

Sterker nog, ik denk dat geen énkele deelnemer aan het ESF uit welk land dan ook dat hele contract en alle daarna volgende eventuele correspondentie leest. Die houden zich bezig met hun repetities en optreden en laten de rest aan de omroepen over.
Maar Joost lijkt mij nu juist iemand die veel van die dingen juist wel wil weten, controlfreak als hij is.
Vooral over die media dingen.

Ik hoop zo dat er ooit overtuigend bewijs komt om al die kranten etc te laten zien hoe fout ze zaten >:)
pi_214888234
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vreemde opvatting over journalistiek heeft onze Tobbe. Hij publiceert alleen maar persberichten van de politie en de advocaat van dat meisje, met wat stemmingmakerij eromheen. Dat is geen journalistiek. Juist het tegendeel.

twitter
pi_214888299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Die vrouw komt echt meer en meer over als een afschuwelijk figuur.
Ah, bij mij meer als een naief figuur, gepushed door de EBU om dingen te doen die eigenlijk niet nodig waren geweest.
C’est Davie :o)
pi_214888924
”She does not think violence should be acceptable anywhere”

Maar perspersonen die ondanks duidelijke uitspraken van de officier van justitie over geen kwaadwillende intenties van Joost, toch weer in de media breeduit meten over 'agressieve aanvallen', dat kan allemaal gewoon?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 september 2024 @ 13:03:27 #59
163650 Greys
pi_214888948
quote:
86s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:11 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dat is maar goed ook. Je mag van haar denken wat je wil, maar het laatste wat je wilt is een heksenjacht vanuit de (obsessieve) ESF (Twitter) fans.
Helemaal eens.

Al voelt het wat 'oneerlijk' dat die heksenjacht en negatieve media-aandacht er dus voor Joost wél lang is geweest (volgens Rode Petje was er immers overtuigend bewijs en werd vakkundig in het midden gelaten of hij iemand in elkaar geslagen had etc). Maar dat gun je niemand en dus haar óók niet. Ook omdat ik ergens het gevoel heb dat zij achteraf gezien ook wel liever gewoon z'n sorry en een knuffel van hem had ontvangen en iemand haar daar waarschijnlijk omgepraat heeft om er Een Heel Ding van te (laten) maken.

Alleen maar verliezers hier.
Zij, Joost, maar ook AvroTros die veel tijd en geld in de deelname en begeleiding etc hadden gestoken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 september 2024 @ 13:08:07 #60
163650 Greys
pi_214888966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:59 schreef Aadrianus het volgende:
”She does not think violence should be acceptable anywhere”

Maar perspersonen die ondanks duidelijke uitspraken van de officier van justitie over geen kwaadwillende intenties van Joost, toch weer in de media breeduit meten over 'agressieve aanvallen', dat kan allemaal gewoon?
Daar heeft haar advocaat natuurlijk niks mee te maken. Even los van elkaar zien, hoe enorm moeilijk ook. En hoe oneerlijk het ook allemaal voelt. Het statement uit monde van de advocaat is dat geweld nergens acceptabel is en dat is ook gewoon zo. Of dit dan viel onder geweld laten ze op zich in het midden en is best normale advocatentaal, je moet toch IETS zeggen om het af te ronden. Zo'n advocaat zal niet zeggen 'nou dit ging dus allemaal echt nergens over en wat een aanstelleritis van alle kanten en zonde van m'n tijd' al zal hij/zij/hen dat stiekem misschien best willen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214889048
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:08 schreef Greys het volgende:

[..]
Daar heeft haar advocaat natuurlijk niks mee te maken. Even los van elkaar zien, hoe enorm moeilijk ook. En hoe oneerlijk het ook allemaal voelt. Het statement uit monde van de advocaat is dat geweld nergens acceptabel is en dat is ook gewoon zo. Of dit dan viel onder geweld laten ze op zich in het midden en is best normale advocatentaal, je moet toch IETS zeggen om het af te ronden. Zo'n advocaat zal niet zeggen 'nou dit ging dus allemaal echt nergens over en wat een aanstelleritis van alle kanten en zonde van m'n tijd' al zal hij/zij/hen dat stiekem misschien best willen. :P
Oh, ik geloof haar wel hoor, dat ze dat zo voelt en bedoelt. Maar het is nogal cynisch dat Het Rode Petje dat dan twittert met de air van: zie je wel, er was dus wel sprake van agressie. Terwijl hij juist degene is die agressief halve waarheden en verzinsels de wereld in helpt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 september 2024 @ 13:20:40 #62
163650 Greys
pi_214889070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:18 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Oh, ik geloof haar wel hoor, dat ze dat zo voelt en bedoelt. Maar het is nogal cynisch dat Het Rode Petje dat dan twittert met de air van: zie je wel, er was dus wel sprake van agressie. Terwijl hij juist degene is die agressief halve waarheden en verzinsels de wereld in helpt.
Jup.
Ik heb een veel grotere hekel aan Rode Petje dan aan haar. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 13:23:32 #63
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214889107
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]
Jup.
Ik heb een veel grotere hekel aan Rode Petje dan aan haar. :D
Ik heb wel hekel aan meer mensen die Rode Petjes dragen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 september 2024 @ 14:02:27 #64
163650 Greys
pi_214889443
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Hahaha ja.
Ik bespeur ook een rode draad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214889484
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Ga maar nooit naar een concert van Limp Bizkit :D
pi_214891398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:07 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ga maar nooit naar een concert van Limp Bizkit :D
Het gaat om Zweedse rode petjes
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_214891855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
Nou we weten nu snel of we volgend jaar aanwezig zijn toch in Zwitserland? Dacht midden september ofzo toch.

Als de AVROTROS toch zo zwak is om ja te zeggen dan ben ik benieuwd welke artiest zin heeft volgend jaar na deze hele shitshow. :')
Joost Klein zelf :P Hij heeft niet voor niets Eurovision 2025 op zijn instagram staan. En eerlijk gezegd zou ik dat momenteel wel de grootste stunt vinden. Hem gewoon weer sturen wat de EBU vast niet leuk gaat vinden. Dat is op zich best een grote middelvinger.

Nederland die een jaar overslaat zal niemand boeien, Joost gewoon weer sturen is best een statement toch?!
  woensdag 4 september 2024 @ 18:35:32 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214892240
Een stunt zou het zijn. Maar dan wordt er nog meer op hem gelet. Ik zie het niet gebeuren. En weer zo'n pakkend nummer maken lijkt me ook erg moeilijk.
pi_214892520
Goh, Boulevard is ook blij dat ze niet meer tegen het petje aan hoeven te kijken :') . Ook hoi, Boulevard.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_214892555
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:58 schreef Zigsky het volgende:
Goh, Boulevard is ook blij dat ze niet meer tegen het petje aan hoeven te kijken :') . Ook hoi, Boulevard.
Die Eddy Zoey zei dat even heel duidelijk. :)
pi_214892610
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:58 schreef Zigsky het volgende:
Waar is grote vriend Wiwiwilliam eigenlijk gebleven? Geen William, geen boulevard! :{w
pi_214892691
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:05 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Waar is grote vriend Wiwiwilliam eigenlijk gebleven? Geen William, geen boulevard! :{w
Tijdelijk ingeruild voor de pet.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_214892934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:04 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]
Joost Klein zelf :P Hij heeft niet voor niets Eurovision 2025 op zijn instagram staan. En eerlijk gezegd zou ik dat momenteel wel de grootste stunt vinden. Hem gewoon weer sturen wat de EBU vast niet leuk gaat vinden. Dat is op zich best een grote middelvinger.

Nederland die een jaar overslaat zal niemand boeien, Joost gewoon weer sturen is best een statement toch?!
Daar zeg je wat.

En als hij dit graag zou willen, dan zeg ik ook ja om die middelvinger uit te delen. :D
Al zie ik het hem niet doen, maar je weet het niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214893102
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:01 schreef summer52 het volgende:

[..]
Die Eddy Zoey zei dat even heel duidelijk. :)
Even teruggekeken hiervoor haha. _O_

Torbjörntje heeft echt altijd een schuine petje op? :')
  ESF Reporter woensdag 4 september 2024 @ 19:56:12 #75
87554 Cee
Welluk?
pi_214893169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:52 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Even teruggekeken hiervoor haha. _O_

Torbjörntje heeft echt altijd een schuine petje op? :')
Met heel groot de tekst BOY er op. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')