quote:Op woensdag 4 september 2024 09:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dit is hoe een vroege midlifecrisis eruit ziet, en een schreeuw om aandacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit hier wekt nou agressie bij mij op.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja dat zag je al bij Erika Vikman vorige week. Al die fans reageren op een onschuldige foto.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Je mag van haar denken wat je wil, maar het laatste wat je wilt is een heksenjacht vanuit de (obsessieve) ESF (Twitter) fans.
quote:Op woensdag 4 september 2024 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Niet onschuldig aan alles. Want hij wilde tenslotte zelf graag z'n excuses aanbieden. Maar ik ben ook weleens schuldig geweest aan het misschien net iets te hard dichtgooien van m'n voordeur toen ik ergens heel emotioneel over was en ik ben blij dat de buren de politie niet gebeld hebben voor het eenmalig te hard dichtgooien van m'n voordeur en me niet m'n huis hebben laten uitzetten voor dat eenmalige ding waarbij nul gewonden vielen en ik de volgende ochtend netjes sorry voor heb gezegd.Jemig greys had ik niet van jou verwacht dat je je buren zou intimideren en angst aanjagen en hun deur kapot maken ook nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Maar Joost lijkt mij nu juist iemand die veel van die dingen juist wel wil weten, controlfreak als hij is.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Joost tijdens zo'n verhoor niet precies weet wat AvroTros wel of niet op papier heeft snap ik echt wel. AvroTros is er om dat soort dingen te regelen.
Sterker nog, ik denk dat geen énkele deelnemer aan het ESF uit welk land dan ook dat hele contract en alle daarna volgende eventuele correspondentie leest. Die houden zich bezig met hun repetities en optreden en laten de rest aan de omroepen over.
Vreemde opvatting over journalistiek heeft onze Tobbe. Hij publiceert alleen maar persberichten van de politie en de advocaat van dat meisje, met wat stemmingmakerij eromheen. Dat is geen journalistiek. Juist het tegendeel.quote:
Ah, bij mij meer als een naief figuur, gepushed door de EBU om dingen te doen die eigenlijk niet nodig waren geweest.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Die vrouw komt echt meer en meer over als een afschuwelijk figuur.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Je mag van haar denken wat je wil, maar het laatste wat je wilt is een heksenjacht vanuit de (obsessieve) ESF (Twitter) fans.
Daar heeft haar advocaat natuurlijk niks mee te maken. Even los van elkaar zien, hoe enorm moeilijk ook. En hoe oneerlijk het ook allemaal voelt. Het statement uit monde van de advocaat is dat geweld nergens acceptabel is en dat is ook gewoon zo. Of dit dan viel onder geweld laten ze op zich in het midden en is best normale advocatentaal, je moet toch IETS zeggen om het af te ronden. Zo'n advocaat zal niet zeggen 'nou dit ging dus allemaal echt nergens over en wat een aanstelleritis van alle kanten en zonde van m'n tijd' al zal hij/zij/hen dat stiekem misschien best willen.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:59 schreef Aadrianus het volgende:
”She does not think violence should be acceptable anywhere”
Maar perspersonen die ondanks duidelijke uitspraken van de officier van justitie over geen kwaadwillende intenties van Joost, toch weer in de media breeduit meten over 'agressieve aanvallen', dat kan allemaal gewoon?
Oh, ik geloof haar wel hoor, dat ze dat zo voelt en bedoelt. Maar het is nogal cynisch dat Het Rode Petje dat dan twittert met de air van: zie je wel, er was dus wel sprake van agressie. Terwijl hij juist degene is die agressief halve waarheden en verzinsels de wereld in helpt.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft haar advocaat natuurlijk niks mee te maken. Even los van elkaar zien, hoe enorm moeilijk ook. En hoe oneerlijk het ook allemaal voelt. Het statement uit monde van de advocaat is dat geweld nergens acceptabel is en dat is ook gewoon zo. Of dit dan viel onder geweld laten ze op zich in het midden en is best normale advocatentaal, je moet toch IETS zeggen om het af te ronden. Zo'n advocaat zal niet zeggen 'nou dit ging dus allemaal echt nergens over en wat een aanstelleritis van alle kanten en zonde van m'n tijd' al zal hij/zij/hen dat stiekem misschien best willen.
Jup.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:18 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Oh, ik geloof haar wel hoor, dat ze dat zo voelt en bedoelt. Maar het is nogal cynisch dat Het Rode Petje dat dan twittert met de air van: zie je wel, er was dus wel sprake van agressie. Terwijl hij juist degene is die agressief halve waarheden en verzinsels de wereld in helpt.
Ik heb wel hekel aan meer mensen die Rode Petjes dragenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb een veel grotere hekel aan Rode Petje dan aan haar.
Hahaha ja.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel hekel aan meer mensen die Rode Petjes dragen
Ga maar nooit naar een concert van Limp Bizkitquote:Op woensdag 4 september 2024 13:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel hekel aan meer mensen die Rode Petjes dragen
Het gaat om Zweedse rode petjesquote:Op woensdag 4 september 2024 14:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ga maar nooit naar een concert van Limp Bizkit
Joost Klein zelfquote:Op woensdag 4 september 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
Nou we weten nu snel of we volgend jaar aanwezig zijn toch in Zwitserland? Dacht midden september ofzo toch.
Als de AVROTROS toch zo zwak is om ja te zeggen dan ben ik benieuwd welke artiest zin heeft volgend jaar na deze hele shitshow.
Die Eddy Zoey zei dat even heel duidelijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:58 schreef Zigsky het volgende:
Goh, Boulevard is ook blij dat ze niet meer tegen het petje aan hoeven te kijken. Ook hoi, Boulevard.
Waar is grote vriend Wiwiwilliam eigenlijk gebleven? Geen William, geen boulevard!quote:Op woensdag 4 september 2024 18:58 schreef Zigsky het volgende:
Goh, Boulevard is ook blij dat ze niet meer tegen het petje aan hoeven te kijken. Ook hoi, Boulevard.
Tijdelijk ingeruild voor de pet.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is grote vriend Wiwiwilliam eigenlijk gebleven? Geen William, geen boulevard!![]()
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:04 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Joost Klein zelfHij heeft niet voor niets Eurovision 2025 op zijn instagram staan. En eerlijk gezegd zou ik dat momenteel wel de grootste stunt vinden. Hem gewoon weer sturen wat de EBU vast niet leuk gaat vinden. Dat is op zich best een grote middelvinger.
Nederland die een jaar overslaat zal niemand boeien, Joost gewoon weer sturen is best een statement toch?!
Even teruggekeken hiervoor haha.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:01 schreef summer52 het volgende:
[..]
Die Eddy Zoey zei dat even heel duidelijk.
Met heel groot de tekst BOY er op.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Even teruggekeken hiervoor haha.
Torbjörntje heeft echt altijd een schuine petje op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |