abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214953685
Als niemand hier toch een fuck geeft om de inzending dit jaar, kunnen we dan niet een of andere Cyprioot met een Zweeds nummertje sturen voor een jaartje? Gewoon zodat ik het nummer kan opslaan in m’n playlist? *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 11 september 2024 @ 18:11:13 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214953837
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef summer52 het volgende:

[..]
Ja zo vreemd dat hij nu ineens zo'n ommezwaai maakt.
Zou dat toch komen door die gesprekken tussen AT en de EBU?
Of omdat we nu veel preciezer weten wat er is gebeurd en dat je het misschien overdreven kan vinden maar ook weer niet kan zeggen dat het helemaal uit de lucht gegrepen is wat er is gebeurd
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 11 september 2024 @ 18:18:23 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214953920
lijkt erop dat er geen klote is gebeurt

althans, de man deed een beetje lomp en tikte de telefoon uit mevrouw dr handen, meer niet, dat is alles wat we weten

moettie niet doen maar diskwalificatie is wel echt heel overdreven, neem aan dat het songfestival zelf de beelden waar de politieonderzoeker naar gekeken heeft toen ook al onder ogen heeft gekregen dus ze hebben zelf ook niets kunnen zien

imo had je hem die eerste show waar de jury punten geeft niet laten doen en de uiteindelijke live show wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 11 september 2024 @ 23:33:55 #229
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214956781
twitter
pi_214956879
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Om even een mogelijke tijdlijn te geven, op basis van de onderbuik:

1. Joost wordt gediskwalificeerd
2. Iedereen die er op enige wijze bij betrokken is, schuimbekt dat dit een schandaal is.
3. Niemand daarvan wil nog wat met het ESF te maken hebben. Twan verlaat het zinkende schip. Avrotros laat zich herhaaldelijk negatief uit over de EBU.
4. Vanuit de NPO-directie of de financiële afdeling van Avrotros komt nadat de ergste woede is gezakt de vraag of er ook is nagedacht over hoeveel niet meedoen wel niet kost.
5. Dat blijkt heel veel te zijn.

6. Mensen die betrokken zijn bij het ESF namens Nederland beseffen dat principieel zijn hen treft, vooral financieel, maar ook anders (geen snoepreisje, minder in beeld, geen leuke schnabbels).
7. Joost wordt niet vervolgd.
8. Een rechtszaak vanuit Avrotros of Joost tegen de EBU blijkt onhaalbaar. Daarmee is de relatie tussen Avrotros en Joost ten einde, tenzij hij heeft aangegeven graag volgend jaar weer mee te doen.
9. Avrotros constateert dat het vanaf nu vooral zichzelf in de voet schiet door niet mee te doen, want het ESF gaat toch wel door.
10. De knoop wordt doorgehakt dat ze weer mee gaan doen.
11. In tegenstelling tot 10 jaar terug, blijkt het ESF dankzij de Arans van deze wereld en de populariteit van Joost ook aan het eind van de zomer nog levend, en daarmee de ergernis van het publiek.
12. (En daar zijn we nu) De geesten moeten rijp gemaakt worden voor het feit dat we gewoon aanwezig zijn. Deze wartaal van Cornald helpt daarbij nog niet echt trouwens.

Dit komt nog:
13. Avrotros kondigt aan toch mee te doen. Persvoorlichter Eric Dekker (die nooit EPO heeft gebruikt) mag een wollig verhaal schrijven over toegevingen vanuit de EBU, dat er meer bereikt kan worden door aanwezig te zijn en dat de echte revanche is om ze allemaal een poepie te laten ruiken daar in Basel en te gaan winnen.
14. Er komt wel even een mediastorm, een paar opzeggende leden, er is sprake van imagoschade voor Avrotros, de kijkcijfers gaan richting pré-2013-niveau. Maar per saldo is dit voor alle betrokken partijen financieel de beste uitkomst.
Hoezo is NIET meedoen aan iets duur? We zitten toch niet vast aan een langlopend contract? Het kost toch juist een hoop geld om er wél aan mee te doen?

Jij zegt dat wel vaker, maar.... Waar baseer je dat op?
pi_214956910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:09 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hoezo is NIET meedoen aan iets duur? We zitten toch niet vast aan een langlopend contract? Het kost toch juist een hoop geld om er wél aan mee te doen?

Jij zegt dat wel vaker, maar.... Waar baseer je dat op?
Deelname aan Eurovision is een betrekkelijk goedkope investering voor een Nederlandse omroep, als je ziet wat voor een kijkcijferkanon je ervoor terugkrijgt. Niet meedoen is lagere kijkcijfers is minder inkomsten uit reclames.
pi_214956922
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:18 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Deelname aan Eurovision is een betrekkelijk goedkope investering voor een Nederlandse omroep, als je ziet wat voor een kijkcijferkanon je ervoor terugkrijgt. Niet meedoen is lagere kijkcijfers is minder inkomsten uit reclames.
NPO is geen commerciële omroep. Reclame inkomsten zijn niet leidend. Een paar goedkope herhalingen op zo'n avond waarbij de kijker naar De Belg switcht en het verschil is weer goed gemaakt. Zeker als je meetelt wat je allemaal minder uit hoeft te geven.
  donderdag 12 september 2024 @ 09:09:14 #233
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214958110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:21 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
NPO is geen commerciële omroep. Reclame inkomsten zijn niet leidend. Een paar goedkope herhalingen op zo'n avond waarbij de kijker naar De Belg switcht en het verschil is weer goed gemaakt. Zeker als je meetelt wat je allemaal minder uit hoeft te geven.
Alles is geld, ook voor de NPO.
pi_214958146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:21 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
De NPO is op papier niet commercieel, maar zeker in een tijd dat er steeds verder bezuinigd wordt op subsidies, is een goedkoop programma, met bij niet-sport zo ongeveer het allergrootste en breedste publiek, natuurlijk zeer welkom.

Het ESF moet wettelijk sowieso worden uitgezonden, dus die kosten blijf je houden. Dan moet je er commentatoren heen sturen en waarschijnlijk iets van een inleidend programma maken tussen het Journaal en het begin van de shows. Dus het enige wat je uitspaart is de investering in de artiest, zijn verblijf, act e.d. Maar daartegenover mis je met zeg 1/3 van het aantal kijkers zo ongeveer alle baten. Reclame-inkomsten rond de shows, rond de presentatie van de inzending, rond andere programma’s waar het ESF een dankbaar onderwerp is. Voor Avrotros is het ESF een programma dat de omroep in de aandacht zet. Wat ook weer zorgt voor leden en hen onderscheidt van de concurrentie.

Kortom, het is geen kwestie van “zet er maar een herhaling van Flikken Maastricht neer, dan is de avond gevuld”, maar een keuze tussen min of meer dezelfde avondindeling met of zonder een miljoenenpubliek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 12 september 2024 @ 09:56:10 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214958416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 09:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]
De NPO is op papier niet commercieel, maar zeker in een tijd dat er steeds verder bezuinigd wordt op subsidies, is een goedkoop programma, met bij niet-sport zo ongeveer het allergrootste en breedste publiek, natuurlijk zeer welkom.

Het ESF moet wettelijk sowieso worden uitgezonden, dus die kosten blijf je houden. Dan moet je er commentatoren heen sturen en waarschijnlijk iets van een inleidend programma maken tussen het Journaal en het begin van de shows. Dus het enige wat je uitspaart is de investering in de artiest, zijn verblijf, act e.d. Maar daartegenover mis je met zeg 1/3 van het aantal kijkers zo ongeveer alle baten. Reclame-inkomsten rond de shows, rond de presentatie van de inzending, rond andere programma’s waar het ESF een dankbaar onderwerp is. Voor Avrotros is het ESF een programma dat de omroep in de aandacht zet. Wat ook weer zorgt voor leden en hen onderscheidt van de concurrentie.

Kortom, het is geen kwestie van “zet er maar een herhaling van Flikken Maastricht neer, dan is de avond gevuld”, maar een keuze tussen min of meer dezelfde avondindeling met of zonder een miljoenenpubliek.
Waarom zou je er commentatoren heem moeten sturen of een voorprogramma doen? Je moet het uitzenden, maar je kan het net zo goed wegmoffelen bij NPO3 en alleen de show zelf uitzenden
Laffe huichelaar
  donderdag 12 september 2024 @ 09:57:53 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214958434
En als Nederland niet meedoet, gaan er natuurlijk nog steeds veel meer mensen naar kijken dan een npo 3 normaal trekt
Laffe huichelaar
pi_214959033
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 09:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Waarom zou je er commentatoren heem moeten sturen of een voorprogramma doen? Je moet het uitzenden, maar je kan het net zo goed wegmoffelen bij NPO3 en alleen de show zelf uitzenden
Wat ze ermee zouden doen weet ik ook niet, maar dat ze het op NPO3 uitzenden als een soort stomme film, lijkt me niet zo heel waarschijnlijk.
pi_214959091
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Toch meedoen maakt me boos.
Palingzanger sturen maakt me ziedend.

_O-

Jongens. :'(
heel veel succes had de paling clan overigens ook niet toen ze de selectie nog in handen hadden. dus dat spaart wat tijd uit de komende jaren
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 12 september 2024 @ 12:02:30 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214959535
twitter
pi_214959601
Dus de EBU kwam op bezoek bij AVROTROS. Dat feit bevalt me wel.
pi_214959616
En voorts ben ik ook vandaag nog van mening:

Moderator donderdag 12 september 2024 @ 12:21:48 #242
375570 crew  Cyan9
pi_214959662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:02 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Gesprekken zijn dus gestart. In combinatie met het gegeven uitstel kunnen we er denk ik wel vanuit gaan dat ze ook nog niet uitgepraat zijn. Ben benieuwd wat het gaat opleveren.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  roze donderdag 12 september 2024 @ 12:24:33 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214959680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:02 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Oh dus we moeten nu nog wachten tot november. -O-
Your beauty never ever scared me.
pi_214959760
AvroTros heeft echt geen ruggengraat. Doe je wel mee, own up to it. Doe je niet mee, zeg dan fuck you EBU we zijn er volgend jaar niet bij.

Dit hele mierenneukerige ‘we weten het nog niet, misschien wel, misschien niet’ gedoe is zo vermoeiend.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_214959773
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:13 schreef Rebel- het volgende:
Dus de EBU kwam op bezoek bij AVROTROS. Dat feit bevalt me wel.
Nou ja, Jean-Philip is een keer door de files van West-Vlaanderen naar Hilversum gekomen. Het scheelt in elk geval een taalbarrière.

Verder lijkt het me meer een bevestiging dat ze gewoon meedoen, maar het idee hebben dat het nu aankondigen nog te vroeg is om al te negatieve reacties te voorkomen (zie ook de afkeuring op Cornalds geblunder van dinsdag). Nu heb je nog twee maanden om de fans aan het idee te laten wennen.
pi_214959798
Als de AvroTros al had besloten dat we niet mee zouden doen hadden ze geen uitstel aangevraagd. -O-

Ik ga dit jaar Belgie maar aanmoedigen.
  donderdag 12 september 2024 @ 12:41:22 #247
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214959810
Prima dat ze de gesprekken nog wat verder voeren.
Antifa
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 12:42:35 #248
375570 crew  Cyan9
pi_214959817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:39 schreef NailQueen het volgende:
Als de AvroTros al had besloten dat we niet mee zouden doen hadden ze geen uitstel aangevraagd. -O-

Ik ga dit jaar Belgie maar aanmoedigen.
Ik weet niet of Mustii daar nu nog wat aan heeft, maar hij kan het persoonlijk vast wel waarderen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_214959823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik weet niet of Mustii daar nu nog wat aan heeft, maar hij kan het persoonlijk vast wel waarderen. :P
Dit jaar stonden de Vlamingen vol achter Joost. Wel zo sympathiek om hun dan te gaan aanmoedigen :Y

(Nu maar hopen dat Eurosong geen grote flop wordt :s) )
pi_214959861
Zou wel grappig zijn als Sietse Bakker in de running is voor die baan bij de EBU en dat ze daar op wachten. :')

Maar inderdaad dit is gewoon uitstellen voor de reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')