Geen club natuurlijk die poen wil betalen voor afdankertjes van Feyenoord, dat is ook wel logisch. Maar dat laat ook wel zien dat je niet te makkelijk moet denken over ‘goedkope gokjes’.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de kans is best groot dat je ze volgende zomer weer terug krijgt, al heb ik bij Walemark nog wel de hoop dat het er ooit uit gaat komen, helemaal in zo'n farmersleague.
Tering jij bent cool, ik zou willen dat ik jou wasquote:Op woensdag 4 september 2024 09:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Is ook zo, afgunst en jaloezie terwijl je allemaal 1 ding centraal moet hebben staan: Feyenoord. En geloof me, een hele zomer op je telefoon (moeten) zitten, dat gun je niemand 😅 was wel echt een mooie tijd, duizenden keren het nieuws gebroken. Maar op een gegeven momeng is de top wel bereikt en moet je door wanneer er plotseling mooie dingen lonken.
Thx!
Die schept rustig een derde keer op, ja.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:20 schreef fetX het volgende:
Lotomba ziet er niet uit als een voetballer.
Kan er ook nootjes mee oprapen, naar het schijnt.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die schept rustig een derde keer op, ja.
Heeft die van Karsdorp geleerd denk ik.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die schept rustig een derde keer op, ja.
Zo ordinair is zelfs Gerard Joling niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan er ook nootjes mee oprapen, naar het schijnt.
Ongekend dat jullie die niet hebben gehaald. Mokerdom.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heeft die van Karsdorp geleerd denk ik.
Karsdorp is ook mokerdom, gezellig met hem op dezelfde school gezetenquote:Op woensdag 4 september 2024 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongekend dat jullie die niet hebben gehaald. Mokerdom.
Jij hebt bij hem op school gezeten?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Karsdorp is ook mokerdom, gezellig met hem op dezelfde school gezeten
Hij deed vmbo, ik havo, voordat je mij ook mokerdom gaat noemenquote:Op woensdag 4 september 2024 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt bij hem op school gezeten?
Ik zou zoiets nooit zeggen. Velen hier kennen mij als een heel sympathieke user.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij deed vmbo, ik havo, voordat je mij ook mokerdom gaat noemen
dat had ik al jaren door, geeft ook nietquote:Op woensdag 4 september 2024 15:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tering jij bent cool, ik zou willen dat ik jou was![]()
![]()
![]()
![]()
Succes met je zangcarrière pik!quote:Op woensdag 4 september 2024 16:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
dat had ik al jaren door, geeft ook niet
Deden ze vorig jaar ook al met die Dordrecht huurlingen volgens mij. Zal wel in alle huurcontracten staan.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:58 schreef Caland het volgende:
Bijzonder dat ze Slory gewoon even terugroepen voor zo'n oefenpotje, maar ergens ook wel logisch.
Dordt hoeft dit weekend ook niet dus dat kan prima lijkt mij.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook al met die Dordrecht huurlingen volgens mij. Zal wel in alle huurcontracten staan.
🙏💪.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:54 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Carranza twee keer gescoord
Onthoud dat wanneer je positief klinkt en niet op de man speelt je stukken leuker overkomt bij potentiële klanten e.d. Je wil juist creëren dat mensen graag naar je werk kijken.quote:Op woensdag 4 september 2024 01:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wil jullie allemaal bedanken, ook voor dat kansloze gehaat om niets (je bent en blijft allemaal Feyenoorder) wat een top uitwerking had op de cijfertjes. Op de valreep nog even een recorddagje. Afsluiten met 34 zomerse first calls t.o.v. 0 van VI, 1 van de T, 2 van AD en 2 van Fab is best OK. Na vijf jaar toe aan volgende stap, binnen de voetballerij lonkt er wat moois. Van een hobby een serieus iets maken, altijd leuk. Gun ik oprecht iedereen. Zie jullie snel weer in De Kuip, waar jullie mij kunnen vinden op vak D. Cheers!
AD is gewoon Rotjeknor, toch?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat we gewoon een goede selectie hebben met de spelers die gehaald zijn.
Goed genoeg om mee te doen om de voor de titel te gaan en in de CL genoeg punten te halen om te overwinteren.
Ik snap al die onzin in de media niet.
Bergwijn heeft 020 bijna 38 miljoen gekost en wordt verkocht voor zogenaamd 20 miljoen daar lees je niets over
Linger gewoon een aankoop van 4 miljoen wordt verkocht voor een iets lager bedrag en dan zie ik dit soort stukjes
De walgelijke 020 media probeert Feyenoord de put in te praten na het vertrek van SLot
[ link | afbeelding ]
De lappenmand heeft het bij Feyenoord vaak al druk zat.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongekend dat jullie die niet hebben gehaald. Mokerdom.
nee ad is 020quote:Op woensdag 4 september 2024 17:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
AD is gewoon Rotjeknor, toch?
[..]
De lappenmand heeft het bij Feyenoord vaak al druk zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |