abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214882798
*O*
pi_214882817
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 18:45 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Luie of neger? Of beide? :o
:o
pi_214883009
Is het stuk van Krabby lezenswaardig? Highlights?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 19:41:49 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214883206
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:21 schreef Steven184 het volgende:
Is het stuk van Krabby lezenswaardig? Highlights?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
pi_214883280
quote:
Head of Operations - Feyenoord Academy

Terug naar overzicht
De Feyenoord Academy is dé toonaangevende jeugdopleiding van Nederland en richt zich op het leveren van een op maat gemaakte topsport opleiding. De Feyenoord Academy is gevestigd op Varkenoord. In de zomer van 2019 opende het gloednieuwe, multifunctionele en moderne trainingscomplex. Hier werken dagelijks alle jeugdelftallen van Feyenoord in een topsportklimaat hard aan de doelstelling om elke dag beter te worden.

Rotterdam
40 uur per week
HBO
Feyenoord Rotterdam
De functie:
Als Head of Operations bij de Feyenoord Academy ben je verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van het beleid voor alle operationele aspecten met als doel het creëren van een optimale omgeving voor de ontwikkeling van onze (jeugd)spelers. In deze rol zorg je er voor dat de dagelijkse operatie op de Academy vlekkeloos verloopt. Je stelt de begroting voor de Feyenoord Academy op en bent verantwoordelijk voor de bewaking van het budget. Je bent eindverantwoordelijk voor en geeft leiding aan de medewerkers van de operationele afdelingen zoals Gebouwbeheer, Vervoer, Keuken, Studie & Intake, Wedstrijden & Toernooien, Kledingmagazijn en Academy Partners.

Daarnaast:

Ben je eindverantwoordelijk voor het beleid met betrekking tot partner amateurverenigingen;

Ontwikkel je en houd je toezicht op het vrijwilligersbeleid binnen de Academy;

Voer je diverse projecten uit inclusief planning, coördinatie en de aansturing van projectteams;

Ben je contactpersoon voor alle externe partijen waaronder KNVB, UEFA/FIFA, nationale bonden en andere BVO’s;

Ben je contactpersoon voor alle interne afdelingen van zowel BVO als Stadion;

Identificeer je belanghebbenden en beheer je hun verwachtingen (stakeholdermanagement);

Werk je samen met het communicatie-/content team met betrekking tot de profilering van de Feyenoord Academy in de (sociale) media;

Onderhoud je een nauwe samenwerking met de Head of Operations van Feyenoord 1 om de synergie tussen 1908 en de Feyenoord Academy te bevorderen;

Werk je nauw samen met de Sportclub Feyenoord, met wie de Feyenoord Academy het pand deelt.

Jouw profiel:

Minimaal hbo-werk- en denkniveau met een relevante achtergrond in bijvoorbeeld Bedrijfskunde;

Minimaal 10 jaar ervaring in een leidinggevende rol met budgetverantwoordelijkheid in operationeel management;

Ervaring bij een BVO of andere topsportorganisatie heeft de absolute voorkeur;

Je bent een verbinder en organisator;

Je bent een sociaal zeer vaardige people manager;

Je beschikt over ijzersterke communicatieve vaardigheden;

Ervaring met projectmanagement en stakeholdermanagement is een must;

Je bent veerkrachtig en flexibel;

In deze rol werk je o.a. in de weekenden, dit is voor jou geen probleem.
Ze hebben mij nodig om de boel op de kaart te zetten en Feyenoord naar een nog hoger niveau te tillen , ik ga erover nadenken..... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214883361
Jullie PPT's zijn erg goedkoop. Feyenoord echt een club van het volk!
Groot fan van User Wotte
pi_214883389
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ze hebben mij nodig om de boel op de kaart te zetten en Feyenoord naar een nog hoger niveau te tillen , ik ga erover nadenken..... :)
Wat is het eerste wat je tegen Dennis zou zeggen in de kantine.
pi_214883487
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
"Hey Don, ik heb net 15 miljoen neergelegd voor de nieuwe Lex Immers!"
pi_214883534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ben een Visionair, als je naar mij luistert zullen we succes hebben.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 3 september 2024 @ 20:56:11 #61
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214883955
quote:

[..]
Voortaan het koken aan een andere kok toelaten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:01:29 #62
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214884007
Misschien moet Jannes iets in de communicatie gaan doen of iets in de reclame.

'Ik was als eerste met de nieuwe Witte Reus, jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat ik al voorspeld had dat mijn kleren spierwit worden'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214884093
twitter

Was een uitstekende 14de man, maar snap dat hij meer wil spelen.
pi_214884184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Heeft toch wel zijn belang gehad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214884934
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:15 schreef H.FR het volgende:

[..]
Heeft toch wel zijn belang gehad.
Zijn enthousiasme was aanstekelijk, en zorgde voor wat roering op het veld. Verder niet heel erg speciaal ofzo, in ieder geval niet de moeite om koste wat kost te behouden.
  woensdag 4 september 2024 @ 00:07:59 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214885435
Wel hopen op weinig blessures.
Zijn toch wat jonge spelers verhuurd/verkocht die ik er liever bij had gehouden als backup ipv van sommige jongens die nu gebleven zijn oa Nieuwkoop Ivanusec Zerrouki en Ueda hadden wel mogen vertrekken dure aankopen van vorig seizoen die nooit een lange lijn van goeie wedstrijden achter elkaar voor Feyenoord gaan spelen en die Moussa had nooit gekocht moeten worden Bilal 2.0.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214885551
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 september 2024 18:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Einde tijdperk @:ZKA :{.
Wil jullie allemaal bedanken, ook voor dat kansloze gehaat om niets (je bent en blijft allemaal Feyenoorder) wat een top uitwerking had op de cijfertjes. Op de valreep nog even een recorddagje. Afsluiten met 34 zomerse first calls t.o.v. 0 van VI, 1 van de T, 2 van AD en 2 van Fab is best OK. Na vijf jaar toe aan volgende stap, binnen de voetballerij lonkt er wat moois. Van een hobby een serieus iets maken, altijd leuk. Gun ik oprecht iedereen. Zie jullie snel weer in De Kuip, waar jullie mij kunnen vinden op vak D. Cheers!
pi_214885610
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Tja, Arnesen weggejaagd en nu zit ie weer stevig in zijn zadel. En nu we geen Arne Slot met zijn toverstokje hebben lijkt het qua beleid toch allemaal wat minder stabiel dan gedacht.

Voor mijn gevoel is het technische beleid van Arnesen (en Slot) in ieder geval onder het tapijt geschoven. In plaats van de speelstijl voorop stellen, spelers op basis daarvan scouten en die stapsgewijs ontwikkelen/meer waard laten worden zitten we nu ineens met een pragmatische trainer die helemaal geen eigen speelstijl nastreeft, worden spelers voor het eerste gehaald op basis van buitenkansjes in de leeftijdscategorie 24-30 in het eigen netwerk, en blijven de suggesties van de scouting beperkt tot goedkope gokjes. Best kwalijk.

Nu heb je nog wel een goede selectie, maar op deze manier gaat het eerder afbouwen dan opbouwen. Zonde.
Nou leek het beleidsmatig eindelijk een beetje stabiel te gaan staan… het overboord smijten van de speelstijl, de beperkte invloed van de scouts en de betrokkenheid van de RvC in beleidsvoering doen echter vrezen voor het ergste.

Natuurlijk is mijn DennisOut wat gechargeerd, daar niet van, maar er zal heel stevig geëvalueerd moeten worden, en het lijkt mij godsonmogelijk dat hij die dubbelrol blijft uitoefenen. Bovendien is het hoog tijd dat Sintersjaak zich eens in de maling laat nemen en van de Brienenoordbrug wordt gemikt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214885623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:01 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien moet Jannes iets in de communicatie gaan doen of iets in de reclame.

'Ik was als eerste met de nieuwe Witte Reus, jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat ik al voorspeld had dat mijn kleren spierwit worden'
Waarna hij omringd wordt door een walgende menigte die zijn spierwitte kleren onderkotsen _O_
pi_214885625
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Zo verdampt het wel snel. Salaris, 2 miljoen transferwaarde en wellicht nog een huursom voorden jaartje een speler die eigenlijk nooit echt de kans heeft gehad (al dan niet terecht overigens).
pi_214885911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 02:53 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zo verdampt het wel snel. Salaris, 2 miljoen transferwaarde en wellicht nog een huursom voorden jaartje een speler die eigenlijk nooit echt de kans heeft gehad (al dan niet terecht overigens).
3g/1a in 320 ED minuten. Kon alleen niet voetballen. Eigenlijk was het gewoon een Sem Steijn.
pi_214885937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 01:06 schreef ZKA het volgende:

[..]
Wil jullie allemaal bedanken, ook voor dat kansloze gehaat om niets (je bent en blijft allemaal Feyenoorder) wat een top uitwerking had op de cijfertjes. Op de valreep nog even een recorddagje. Afsluiten met 34 zomerse first calls t.o.v. 0 van VI, 1 van de T, 2 van AD en 2 van Fab is best OK. Na vijf jaar toe aan volgende stap, binnen de voetballerij lonkt er wat moois. Van een hobby een serieus iets maken, altijd leuk. Gun ik oprecht iedereen. Zie jullie snel weer in De Kuip, waar jullie mij kunnen vinden op vak D. Cheers!
Het 'kansloze gehaat' is misschien wel gewoon jaloezie. Veel succes met je carrière binnen de voetballerij, leuk dat je hier af en toe kwam posten.
pi_214886142
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 01:06 schreef ZKA het volgende:

[..]
Het is ook een beetje uitdagen hier, ik zou het niet te serieus nemen. En jij hapte natuurlijk al te graag wat het extra amusant maakte. Ik vond je first call ban Buanotto de mooiste, goede its happening.
  woensdag 4 september 2024 @ 08:13:37 #74
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_214886184
Echt een slechte transfer window, tijd dat Te Kloese vertrekt.
pi_214886209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:06 schreef alopio het volgende:

[..]
Het is ook een beetje uitdagen hier, ik zou het niet te serieus nemen. En jij hapte natuurlijk al te graag wat het extra amusant maakte. Ik vond je first call ban Buanotto de mooiste, goede its happening.

Als je dan wel de FIRST CALL claimt dan ben je, ja, bijzonder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')