Het was natuurlijk ook omdat hij bizar veel nepnieuws verspreidde. Zoveel bewezen shit en leugens en heeft de club en haar medewerkers veel schade toegedaan. En dan tegelijkertijd pretenderen dat je van de club houdt maar eigenlijk ging het maar om één ding en dat was zijn eigen ego.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is ook een beetje uitdagen hier, ik zou het niet te serieus nemen. En jij hapte natuurlijk al te graag wat het extra amusant maakte. Ik vond je first call ban Buanotto de mooiste, goede its happening.
Tapia terughalen.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed punt.
We gaan het weer over Sjaak hebben. Hoe komen we daar nou van af?
Die loopt er al 100 jaar rond, daar kom je nooit meer vanaf.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed punt.
We gaan het weer over Sjaak hebben. Hoe komen we daar nou van af?
GodGodquote:Mitchell moet wennen bij Feyenoord: ''Het heeft me moeite gekost''
Jeyland Mitchell bereidt zich met Costa Rica voor op de komende interlandperiode. De verdediger van Feyenoord heeft zijn officiële debuut voor de Rotterdamse club nog niet gemaakt. Mitchell vertelt in zijn thuisland dat hij tijd nodig heeft om zich aan te passen en dat hij te maken heeft gehad met een blessure.
"Het heeft me moeite gekost, ik kom van een blessure en het tempo is anders," vertelt Mitchell in gesprek met Nacion.com. "Voor mij is het fijn om hier (bij de nationale ploeg) te zijn en minuten te maken, omdat ik het land wil vertegenwoordigen." Mitchell is tevreden met zijn eerste periode bij Feyenoord. "Het is een mooie club, het is een team dat strijdt in de Champions League en ik had niet verwacht op zo'n jonge leeftijd deze transfer te maken."
Toch is het voor de 19-jarige Mitchell zwaarder dan hij in eerste instantie had ingeschat. Ook buiten het veld is het voor de centrale verdediger nog even zijn weg vinden. "Je gaat daarheen in je eentje, het is moeilijk, maar met mijn moeder bij me verandert alles. Daarnaast heb ik ook moeite gehad met het dagelijks leven; het voetbal is anders en de aanpassing is zwaar. Ik leer een beetje de taal. Het Europese voetbal is voor mij wennen."
Vooral de intensiteit tijdens de wedstrijden en trainingen is wennen. Daarnaast wordt er ook nog eens vollebak gewerkt in de gym, dat ging er anders aan toe dan bij zijn vorige club LD Alajuelense. "Het is niet hetzelfde. Hier moet je honderd procent geven op het trainingsveld en ook in de gym, maar de dingen gaan langzaamaan de goede kant op. Ik vraag God om begeleiding in de richting waarin ik ga."
Is ook zo, afgunst en jaloezie terwijl je allemaal 1 ding centraal moet hebben staan: Feyenoord. En geloof me, een hele zomer op je telefoon (moeten) zitten, dat gun je niemand 😅 was wel echt een mooie tijd, duizenden keren het nieuws gebroken. Maar op een gegeven momeng is de top wel bereikt en moet je door wanneer er plotseling mooie dingen lonken.quote:Op woensdag 4 september 2024 07:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het 'kansloze gehaat' is misschien wel gewoon jaloezie. Veel succes met je carrière binnen de voetballerij, leuk dat je hier af en toe kwam posten.
Dat had altijd een TOP uitwerking op de cijfertjes, evenals kritiek. Niemand had dat alleen door, prachtig. In het echt hoorde je toch nooit iemand zeiken of opmerkingen maken 👌 enige waar je naad hoeft te kijken, de offline wereldquote:Op woensdag 4 september 2024 08:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is ook een beetje uitdagen hier, ik zou het niet te serieus nemen. En jij hapte natuurlijk al te graag wat het extra amusant maakte.
Hap Hap.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dat had altijd een TOP uitwerking op de cijfertjes, evenals kritiek. Niemand had dat alleen door, prachtig. In het echt hoorde je toch nooit iemand zeiken of opmerkingen maken 👌 enige waar je naad hoeft te kijken, de offline wereld
Letterlijk iedereen weet dat die jongen een persoonlijkheidsstoornis heeft. Jammer, want soms heeft hij best leuke nieuwtjes, al was het natuurlijk altijd 50/50 of het ergens op sloeg.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Hap Hap.
Je bent wel ziekelijk opzoek naar erkenning.
Waar is Alireza nou.quote:Ook buiten het veld is het voor de centrale verdediger nog even zijn weg vinden
Sini ging ook pas beter voetballen toen zijn moeder met regelmaat kwamquote:
Schrale Troostquote:Op woensdag 4 september 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die loopt er al 100 jaar rond, daar kom je nooit meer vanaf.
Dat hebben jullie me 5 jaar gegeven, thxquote:Op woensdag 4 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Hap Hap.
Je bent wel ziekelijk opzoek naar erkenning.
Een hoop verhuur hé, en dan daarnaast een hoop gestald bij Dordrecht. In de zomer van 2025 zitten we gewoon weer met een selectie van 40 man die je (bijna) allemaal moet zien kwijt te raken.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:16 schreef yvette1982 het volgende:
Enig voordeel van deze transferperiode is dat je veel spelers bent kwijtgeraakt. En je hebt nog steeds veel geld op de bank dus in de winterstop of volgend seizoen kunnen er hopelijk alsnog wat toppers kopen.
De verhuur aan dordrecht zie ik niet als een probleem, en de spelers als bullaude en walemark etc raken we gewoon niet kwijt en je spaart gewoon wat loonkosten uit tot hun contract aflooptquote:Op woensdag 4 september 2024 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een hoop verhuur hé, en dan daarnaast een hoop gestald bij Dordrecht. In de zomer van 2025 zitten we gewoon weer met een selectie van 40 man die je (bijna) allemaal moet zien kwijt te raken.
Maar de kans is best groot dat je ze volgende zomer weer terug krijgt, al heb ik bij Walemark nog wel de hoop dat het er ooit uit gaat komen, helemaal in zo'n farmersleague.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
De verhuur aan dordrecht zie ik niet als een probleem, en de spelers als bullaude en walemark etc raken we gewoon niet kwijt en je spaart gewoon wat loonkosten uit tot hun contract afloopt
Ik bedoel ook dat je ze blijft houden tot hun contract afloopt, en die verhuur is gewoon een klein beetje kostenbesparingquote:Op woensdag 4 september 2024 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de kans is best groot dat je ze volgende zomer weer terug krijgt, al heb ik bij Walemark nog wel de hoop dat het er ooit uit gaat komen, helemaal in zo'n farmersleague.
Van de spelers die volgende zomer terugkeren van hun verhuur zijn er 6 overbodig, maar die anderen kunnen zeker nog doorbreken.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een hoop verhuur hé, en dan daarnaast een hoop gestald bij Dordrecht. In de zomer van 2025 zitten we gewoon weer met een selectie van 40 man die je (bijna) allemaal moet zien kwijt te raken.
Nuja, ik geef ons zelf ook een 50/50 kans.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Opta geeft ons een 49% kans om bij de bovenste 24 te eindigen
Al zullen de goede resultaten onder Slot een groot deel van de input zijn neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |