Bedoel je dan bijvoorbeeld de Kabouterdans van Kabouter plop?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:44 schreef pipster het volgende:
Graag een lijstje van 10 nummers met verschillende danssoorten met uitvoerende, punt gaat naar degene die het lijstje volledig maakt?
Ja dat is een mogelijkheid bij deze, was ik zelf dan weer niet zo snel opgekomen. Maar het kan ook gewoon een lied over de samba zijn of zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:16 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Bedoel je dan bijvoorbeeld de Kabouterdans van Kabouter plop?
Hopla!quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:25 schreef Berkery het volgende:
Ghost - Danse Macabre
Toy Dolls - Sabre Dance
Leonard Cohen - Take this Waltz
Dalbello - Let's Tango
Bad Manners - Can Can
Chubby Checker - The Twist
Gabber Piet - Hakkuh en Zaguh
Electronica's - Vogeltjesdans
Santana - Samba Pa Ti
Kaoma - Lambada
Welke bands zijnquote:en
hebben in de jaren '80 beide exact 214 weken in de Britse top 40 doorgebracht en delen hiermee het record voor het doorbrengen van de meeste weken in de Britse top 40 in de jaren '80.
deed dit echter in een kortere periode (1980-1986)
Depeche Mode en Duran Duran ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
The Michael Jackson groupquote:
Staat volgens mij niet dat het een groep moet zijn. Maar begrijpend lezen is wel eens een ding bij mij.quote:
In de quote niet, in de vraag toch welquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef pipster het volgende:
[..]
Staat volgens mij niet dat het een groep moet zijn. Maar begrijpend lezen is wel eens een ding bij mij.
Hahaha ja, zie je wel ik en lezen. Heb de vraag dus niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de quote niet, in de vraag toch wel
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef pipster het volgende:
Nou dan zal Elton ok wel niet kloppen. U2?
Stand 1462:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
(Clan of) Xymoxquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:48 schreef bartrid het volgende:
Welke Nederlandse band komt hier in Reading regelmatig langs voor een concert (nu al 4 of 5 keer meen ik( en wat is hun link met het album uit de vorige vraag?
Stand 1462:quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:35 schreef bartrid het volgende:
De Randstad Inteelt Band Van Mannen Met Een Bedenkelijk Hoge Gemiddelde Leeftijd
Ik ga de cd maar eens opzetten...
Die niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
(Clan of) Xymox
Deelt bandleden met Ivy Green
Het zit in de familie inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:48 schreef Burnett het volgende:
In ieder geval een goede muzikale opvoeding door hun grootouders...
Yesquote:Op donderdag 5 september 2024 16:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
Daughter? Gezien de vorige vraag...
quote:
quote:(Losing his mind and he feels it going)
(Losing his mind)
(Losing his mind and he feels it going)
(Losing his mind)
(Losing his mind)
quote:He got his secondary education at Christ the King College and spent most of his youth in his hometown of Oguta. At age 23, he travelled to Sweden to study dentistry at Lund University.[
Nee, die staat er nog op. Alhoewel er in zijn biografie ook een plaatje staat van het laatste Dire Straits albumquote:
(De nabestaanden van) Elvis Presley?quote:Op maandag 9 september 2024 18:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, die staat er nog op. Alhoewel er in zijn biografie ook een plaatje staat van het laatste Dire Straits album.
Als er niet ouder origineel is, Nana Mouskouri - The Three Bells…quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:16 schreef Bargehassus het volgende:
André van Duin scoorde met Bim Bam een dikke no. 1 hit in de Top 40. Het is echter een soort van cover.
Van wie is het origineel en hoe heet het?
Hopelijk krijg ik er geen spijt van (...) maar er is een ouder origineel in een andere taal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er niet ouder origineel is, Nana Mouskouri - The Three Bells…
Les Trois Cloches? Ga ik voor Piaf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:05 schreef Bargehassus het volgende:
"The three bells".
Vertaal de titel in het Frans, zoek er een zeer bekende Franse zangeres bij en je hebt het antwoord.
Die zocht ik!quote:
Stand 1462:quote:
Smokie?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van welke band was Chris Norman van 1964 tot 1986 de zanger?
En door.quote:
De best of was mijn eerste LP. Ik was 5quote:
Welke band?quote:De band was oorspronkelijk geformeerd rond de zanger/gitarist Andy Davis en de zanger/bassist James Warren. Beiden maakten in de jaren zeventig deel uit van de band Stackridge, samen met violist Stuart Gordon en toetsenist Phil Harrison.
Ik denk dat ik weet wie je zoekt. Is dat instrumentale nummer dat met dal blaffende hondje erin? Geen idee meer hoe het heet, laat staan de band...quote:Op woensdag 11 september 2024 11:46 schreef Berkery het volgende:
3 hitjes in 1980. Waarvan 1 instrumentaal
Rovers return was een grotere hit dan Everybody's gotta learn sometimequote:Op woensdag 11 september 2024 12:20 schreef pipster het volgende:
Ha dat was laatst nog op de radio, hondje - Corgi - The Korgis. Al draaide ze wel gewoon de grote hit
Untitled?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 3e van haar ja, maar de naam hè? Na 2 platen was het wel op met Lily.
Sheezus, ik geloof het ook wel , punt voor Lily.quote:
quote:was a Nigerian and French drummer, composer, and songwriter who lived and worked in Paris, France.
was the drummer and musical director of Fela Kuti's band Africa '70 from 1968 to 1979, and was one of the founders of the Afrobeat genre.
Sue Allen?quote:
quote:Anthony (Tony) James Sly (4 november 1970 – 31 juli 2012) was een Amerikaanse zanger en gitarist, vooral bekend als frontman van de punkband.
Zeker!quote:
quote:is a Japanese noise rock[1] band that is known for playing extremely fast noise rock and hardcore punk mixed with experimental, electronica and pop-based song structures. Since forming in 1992 the band has released ten albums and toured worldwide extensively.
Nog een stukje.quote:A walk in the park can become a bad dream
People are staring and following me
This is my only escape from it all
Watching a film or a face on a wall
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bananarama - Robert de Niro's Waiting
quote:She landed on my roof
Mad love from Venus
Her ship went out of gas
Fast as light, and love came between us
quote:Amsterdam op vrijdagavond
Rosalie loopt over straat
L'Air du Temps achter d'r oren
Als ze naar d'r afspraak gaat
Wat van wie (3x) en wat is het centrale thema?quote:I control your mind when I get a little deeper. Make your heart pump like the sound of a beeper.
Kom terug Rosa ? De oud-mod Doc heeft z'n dochter naar dit nummer vernoemd.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat van wie (3x) en wat is het centrale thema?
quote:
Is het dan Nu of nooit en het thema voetbal/sportquote:Op woensdag 18 september 2024 19:03 schreef Bargehassus het volgende:
Herken maar een nummer maar vermoed de connectie wel, maar zoals hierboven gezegd
[..]
Dat is niet waar ik aan denk. Mijn vermoeden is dat het nogal actueel is.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het dan Nu of nooit en het thema voetbal/sport
Ja, dit dus. Waarvan ik dus alleen Rob de Nijs herkende.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, het zijn Beep beep love van Gruppo Sportivo en de Pieper van Rob de Nijs, dus het zal wel over de exploderende piepers gaan. 3e tekst zegt me niets.
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
... dus het zal wel over de exploderende piepers gaan...
Zou best kunnen, zegt me werkelijk 0,0quote:Op woensdag 18 september 2024 19:25 schreef PPL het volgende:
80 AUM (feat Lorenzo) is toch de derde?
[..]![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zou best kunnen, zegt me werkelijk 0,0
Ja, dat zeg ik, nog nooit van gehoordquote:
bartrid 4quote:Op woensdag 18 september 2024 19:25 schreef PPL het volgende:
80 AUM (feat Lorenzo) is toch de derde?
[..]![]()
Marsupilami…quote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef PPL het volgende:
Dennie Christian zong ooit dat hij zo'n goed vriend had.
Die vriend was een (fantasie)dier met wie hij voor altijd samen zou blijven, ook als ze meer dan honderd jaar oud zouden worden.
Om wat voor soort dier gaat het?
Hoeba Hoeba Hop!
bartrid 4quote:
Aardig beest!quote:
Wat van wie?quote:The A-side is a fast, anthemic rock song with a repeated chorus and dominant keyboards. Lead singer and lyricistacknowledged a similarity between the song and the work of the Who.
Simple Minds - Waterfront ?quote:
Van Engelse oorsprong uiteraard, maar Fish met z'n jasje in de clip…quote:Op donderdag 19 september 2024 10:40 schreef pipster het volgende:
Marillion is Engels dacht ik, Fish is wel Schots natuurlijk.
Incommunicado als het Marillion is.
Geinig, bij Marillion nog nooit aan The Who gedacht...quote:Op donderdag 19 september 2024 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Engelse oorsprong uiteraard, maar Fish met z'n jasje in de clip…
bartrid 4
Berkery 2
Burnett 2
Geluiden 1
iggyinthehouse 2
pipster 4
Ulx 2
Litpho 1
Bargehassus 1
MadMaster 2
PPL 1
quote:(Tilburg, 25 februari 1977) is een Nederlands house- en technoproducer en -dj.
bartrid 4quote:
Die heb ik onlangs nog (eventjes) op Wooferland gezien, Erick E.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:02 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wie ga ik onder meer zien zaterdag?
[ afbeelding ]
Limitzz net over de grens hier in Maastrichtquote:Op donderdag 19 september 2024 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik onlangs nog (eventjes) op Wooferland gezien, Erick E.
Waar ga je zaterdag naar toe?
Hoe heette dit groepje en wat was hun enige hit?quote:was de naam van een Nederlandse studiogroep in 1977 bij elkaar gebracht door Hans van Hemert ter gelegenheid van het 12,5-jarig bestaan van de Veronica Top 40.
Geniet u nog even mee…quote:Op donderdag 19 september 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
What kind of dance is this - Veronica Unlimited
Alanis Morrisette - Jagged Little Pillquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar bedank ik vriendelijk voor...
1 AIRW
2 YOK
3 P
4 HIMP
5 RTY
6 F
7 YL
8 HOF
9 MJ
10 I
11 NTD
12 WU
Wie met wat?
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alanis Morrisette - Jagged Little Pill
bartrid 4quote:
Welk nummer van wie?quote:Heel m'n leven was altijd alleen voor hem
Heel m'n leven is niets meer zonder hem
Alles geven wil ik maar hou hem bij mij
Oh ik mis hem ik hou zo van hem en ik mis hem
Maakt u zich vooral geen zorgen...quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt u zich vooral geen zorgen...
Dokter Bernhard - Bonnie St. Claire featuring Ron Brandsteder...
Vul aan met de eerstvolgende tekstregel…quote:Danger eyes are no surprise
In staying wise to you
Shady walks
And midnight stalks
Have showed me what to do
Kept my cool
This ain't no fool
You think you're messing with
I know how to keep you 'round
Cause I know where you been
You think that
They really want just you
(Better think again, better think again)
I'm the only one knows what to do
'Cause you've been bad
Baby, oh, so bad
Baby
And there's only one thing can be done
Ik keur 'm goed…quote:Op maandag 23 september 2024 09:44 schreef iggyinthehouse het volgende:
da's Stephanie Mills
take a little bit of that medicine? of zoiets?
Misschien Frank Tovey en Fadge Gadget ?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
Onder welk pseudoniem is Frank Tomiczek beter bekend? Er zijn 2 opties, ik keur beide goed.
quote:Op woensdag 25 september 2024 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien Frank Tovey en Fadge Gadget ?
Das ist der DJ Hooligan, aus B.O.T.T.R.O.P.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
Onder welk pseudoniem is Frank Tomiczek beter bekend? Er zijn 2 opties, ik keur beide goed.
Helemaal goed!quote:Op woensdag 25 september 2024 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Das ist der DJ Hooligan, aus B.O.T.T.R.O.P.
Beter bekend als Da Hool van Meet Her At The Love Parade.
Gokje op dunequote:Op woensdag 25 september 2024 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Van welke act was Verena von Strenge de bekendste zangeres?
Yesquote:
quote:
Nee ging niet over TVquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:42 schreef Berkery het volgende:
Ik weet dat Bruce Dickinson, Ice-T en Ozzy iets op tv hebben gedaan, van die laatste weet weet ik te weinig
quote:
Bijna.. maar geenquote:
Dat is het wel, of t singles zijn weet ik niet, maar songs zijn t zekerquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef PPL het volgende:
selftitled singles dan?
Ken alleen die van Bodycount![]()
Phil lynnotquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:08 schreef PPL het volgende:
Uit de privé collectie: wiens standbeeld zien we hier?
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
Blixa Bahrgeld. Nick Cave. Al Joergesen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:41 schreef slaveloos het volgende:
Noem 3 (ex) leden van einsturzende neubauten
Blixa is goed. Vraag misschien wat lastig doe nog maar 1 ander lid of voormalig lid.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blixa Bahrgeld. Nick Cave. Al Joergesen.
Oh ja, die tweede zegt me wel wat.quote:Op zondag 29 september 2024 11:53 schreef bartrid het volgende:
Alexander Hacke, fm einheit, NU Unruh
Blijkbaar toch niet moeilijkquote:Op zondag 29 september 2024 11:53 schreef bartrid het volgende:
Alexander Hacke was de ex van Christiane F... Hij en Unruh zitten nog steeds in de band. Heb ze vorige week gezien echt geweldigquote:Op zondag 29 september 2024 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, die tweede zegt me wel wat.
Hé brother next vraag ?quote:Op zondag 29 september 2024 11:53 schreef bartrid het volgende:
ja ik heb ze een keer of 5 gezien, altijd erg goed. Dit van Hacke is ook erg prima trouwens:quote:Op zondag 29 september 2024 12:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Alexander Hacke was de ex van Christiane F... Hij en Unruh zitten nog steeds in de band. Heb ze vorige week gezien echt geweldig
wat van wie?quote:
quote:Even in front of all my friends
You just wanna hurt me (Hurt me)
But I'll never give up hoping
'Till I make you mine, ohoho
bartrid 5quote:
Was voor mij de derde keer maar inderdaad altijd topquote:Op maandag 30 september 2024 13:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
ja ik heb ze een keer of 5 gezien, altijd erg goed. Dit van Hacke is ook erg prima trouwens:
https://hackedepicciotto.(...)xander%20Hacke%20and
Freedom '90quote:Op maandag 30 september 2024 22:06 schreef pipster het volgende:
Wat was de eerste solosingle van Robbie Williams?
bartrid 5quote:
As charged...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:29 schreef iggyinthehouse het volgende:
...Forever Love....guilty guilty guilty
Iddquote:
Correctquote:
Jazeker!quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:43 schreef Berkery het volgende:
Ik gok op een vervolgvraag, en zeg Tim Akkerman
Garth Brooks ?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef Berkery het volgende:
Welke artiest heeft sinds kort het record 'de meeste songs met een miljard streams op Spotify' in handen?
bartrid 5quote:
Welk nummer van wie?quote:Everyone's watching, to see what you will do
Everyone's looking at you, oh
Everyone's wondering, will you come out tonight
Everyone's trying to get it right, get it right
Everybody's![]()
Yessirquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:58 schreef bartrid het volgende:
Working for the weekend van erm Loverboy of zo
quote:I wanna have the whole and not a part
Earth and Fire - weekendquote:
quote:You'll stay on my mind
For always and for ever
Demis Rousos - Forever and ever ?quote:
Nee heel ander genrequote:
Ik heb het opgezocht.quote:
Meer hints dusquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht.
Ik ken de song en de uitvoerenden, maar had het op basis van de aanwijzingen niet kunnen bedenken…
Christoffer nog iets en Pia Zadora ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:49 schreef slaveloos het volgende:
De zanger had hits als fake en criticize
De zangeres had hitjes als everytime you turn me on
Samen hadden ze nog een hit met never knew love like this
Samen komen we er wel!quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:43 schreef iggyinthehouse het volgende:
dagen van de week = saturday love?
quote:"" is a song by Italian-French electronic music act
. It was released in July 1996 by Triangle as the lead single from their debut album. As a representative of the short-lived dream house sound, the song became a top 10 hit worldwide, most notably reaching number-one in Spain, number two in Belgium, Finland, Ireland and Italy, and number three in Germany, the Netherlands and the United Kingdom. On the Eurochart Hot 100, it also peaked at number three. Its music video was directed by Martin Weisz.
BBE - Seven Days And One Weekquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Niemand anders ook dus dan ga ik maar verder
Welk nummer, van wie?
[..]
bartrid 6quote:
Wat isquote:was a German electronic music duo, founded in 1993 by musicians and producers Farid Gharadjedaghi and Rolf Maier-Bode. The
name came about as a pun on the very German-sounding name Rolf Maier-Bode. Despite that,
has always been a duo since the project's formation in '93.
Uiteraardquote:
Ik had in mijn hoofd dat ze met z'n 4en zijn maar je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:23 schreef pipster het volgende:
Emma Babyspice Bunton
Melanie Mel B Chisholm Sporty Spice
Geri Halliwell Ginger Spice
Victoria Beckham Posh Spice
Melanie Brown Mel B Scary Spice
Hmm 1 teveel kennelijk, dan hoort Ginger er zeker niet meer bij.
Nee 10, heeft nooit 6 gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:29 schreef pipster het volgende:
[..]
Nee 10, heeft nooit 6 gestaan.
edit
Oh wacht je bedoelt Spice Girls.....Nee, de Spice Girls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
Kennelijk toch 5.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:43 schreef Litpho het volgende:
Weather Girls![]()
Indigo Girls![]()
Girlschool![]()
Cheeky Girls![]()
A girl called Eddy![]()
Girls Aloud![]()
Yeastie Girls![]()
Pfff, tien is lastig
-edit- Girl natuurlijk![]()
quote:
En dat maakt 10.quote:
Ja die had ik ook nog op mijn lijstje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Had ik gewoon goed gerekend!quote:
RikRok en Kimbra goed, bij P!nk mag het nog wel iets aangescherpt wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:05 schreef PPL het volgende:
Shaggy ft Rik Rok
Rihanna ft
Gotye ft Kimbra
P!nk ft Nate Russell
Cobra Starship ft.
Tja, dan moet ik het gaan opzoeken en daar begin ik niet aanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
bij P!nk mag het nog wel iets aangescherpt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand anders mag 'm overnemen.Oh ja, dat was hem ipv Nate Russel. Close but no cigar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burnt to the core but not broken
bartrid 6quote:
quote:is a
located at 2880 Broadway (on the corner of West 112th Street) in the Morningside Heights neighborhood of Manhattan in New York City. It is on the ground floor of Columbia University's Armstrong Hall, home to the Goddard Institute for Space Studies. Frequented by Columbia students and faculty, it was founded in the 1940s and after a sale at some undetermined point has been owned and operated by the Greek-American family of Minas Zoulis, who retained the original name
Suzanne Vega - Tom's Diner?quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:05 schreef iggyinthehouse het volgende:
Welk nummer van wie is gebaseerd op onderstaande?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |