Bedoel je dan bijvoorbeeld de Kabouterdans van Kabouter plop?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:44 schreef pipster het volgende:
Graag een lijstje van 10 nummers met verschillende danssoorten met uitvoerende, punt gaat naar degene die het lijstje volledig maakt?
Ja dat is een mogelijkheid bij deze, was ik zelf dan weer niet zo snel opgekomen. Maar het kan ook gewoon een lied over de samba zijn of zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:16 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Bedoel je dan bijvoorbeeld de Kabouterdans van Kabouter plop?
Hopla!quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:25 schreef Berkery het volgende:
Ghost - Danse Macabre
Toy Dolls - Sabre Dance
Leonard Cohen - Take this Waltz
Dalbello - Let's Tango
Bad Manners - Can Can
Chubby Checker - The Twist
Gabber Piet - Hakkuh en Zaguh
Electronica's - Vogeltjesdans
Santana - Samba Pa Ti
Kaoma - Lambada
Welke bands zijnquote:en
hebben in de jaren '80 beide exact 214 weken in de Britse top 40 doorgebracht en delen hiermee het record voor het doorbrengen van de meeste weken in de Britse top 40 in de jaren '80.
deed dit echter in een kortere periode (1980-1986)
Depeche Mode en Duran Duran ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
The Michael Jackson groupquote:
Staat volgens mij niet dat het een groep moet zijn. Maar begrijpend lezen is wel eens een ding bij mij.quote:
In de quote niet, in de vraag toch welquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef pipster het volgende:
[..]
Staat volgens mij niet dat het een groep moet zijn. Maar begrijpend lezen is wel eens een ding bij mij.
Hahaha ja, zie je wel ik en lezen. Heb de vraag dus niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de quote niet, in de vraag toch wel
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef pipster het volgende:
Nou dan zal Elton ok wel niet kloppen. U2?
Stand 1462:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
(Clan of) Xymoxquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:48 schreef bartrid het volgende:
Welke Nederlandse band komt hier in Reading regelmatig langs voor een concert (nu al 4 of 5 keer meen ik( en wat is hun link met het album uit de vorige vraag?
Stand 1462:quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:35 schreef bartrid het volgende:
De Randstad Inteelt Band Van Mannen Met Een Bedenkelijk Hoge Gemiddelde Leeftijd
Ik ga de cd maar eens opzetten...
Die niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
(Clan of) Xymox
Deelt bandleden met Ivy Green
Het zit in de familie inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:48 schreef Burnett het volgende:
In ieder geval een goede muzikale opvoeding door hun grootouders...
Yesquote:Op donderdag 5 september 2024 16:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
Daughter? Gezien de vorige vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |