Je hebt ze in alle kleuren. Hun kenmerk is vooral de barokke bouw zoals dat heet. Dus brede schouders en hals. Ze zijn ook vaak niet zo heel groot, dus misschien dat Dick het dan toch durft.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even opgezocht (want ik weet niks van paarden). Wat leuk zo’n grijze.
In warme landen lijkt het me juist erg leuk om te paardrijden.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je hebt ze in alle kleuren. Hun kenmerk is vooral de barokke bouw zoals dat heet. Dus brede schouders en hals. Ze zijn ook vaak niet zo heel groot, dus misschien dat Dick het dan toch durft.
Maar verder heeft hij wel gelijk, paarden zijn ook grote enge dingen. Heb ook altijd wel ergens een blauwe plek of een wondje, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Je krijgt er veel voor terug, haha!
1.72 is toch een ukkie voor een man?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef dick_laurent het volgende:
Wat een wilde fantasiën gaan er rond over mij
Is 1.72 al een ukkie? Dan is half Spanje een ukkie vrees ik hahaha.
Jemig, en nu zie ik Pisces voor me als zo'n typische Hollandsche reuzenvrouw van 1.85 met van die enorme dijen die dan ook nog eens op hakken gaat lopen waardoor ze al helemaal een gigant lijkt.
Zit ik in de buurt met mijn voorstelling?
Keehl ik ben 1.94. was je echt zo niet groot toen ik je laatst zag?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef dick_laurent het volgende:
Is 1.72 al een ukkie? Dan is half Spanje een ukkie vrees ik hahaha.
Jemig, en nu zie ik Pisces voor me als zo'n typische Hollandsche reuzenvrouw van 1.85 met van die enorme dijen die dan ook nog eens op hakken gaat lopen waardoor ze al helemaal een gigant lijkt.
Zit ik in de buurt met mijn voorstelling?
Voor Nederland is het onder het gemiddelde ja. Maar NL is ook het langste-mensen land ter wereld dus ja.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1.72 is toch een ukkie voor een man?En Zuid-Europa is zeker klein vergeleken Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed genoeg OT. Geniet nog lekker van de warme temps zolang het kan.Binnenkort vliegen de "vies grauw koud tyfusweer" posts ons hier weer om de oren.
quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef dick_laurent het volgende:
Die step vergeet ik nu nooit meer.quote:
Hoeveel drank zat er toen in?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl ik ben 1.94. was je echt zo niet groot toen ik je laatst zag?
quote:Op donderdag 5 september 2024 18:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor Nederland is het onder het gemiddelde ja. Maar NL is ook het langste-mensen land ter wereld dus ja.
Wereldwijd gezien is 1.72 zelfs 1 cm boven gemiddeldInteressanter is natuurlijk de lengte van je dick, niet van dick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed genoeg OT. Geniet nog lekker van de warme temps zolang het kan.Binnenkort vliegen de "vies grauw koud tyfusweer" posts ons hier weer om de oren.
beter dan 8.1quote:Op donderdag 5 september 2024 19:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon 30.1 aangetikt vandaag
Jij wel weer ouwe tropenbewonerquote:Op donderdag 5 september 2024 19:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon 30.1 aangetikt vandaag
25 graden is zo extreem veel lekkerder in April dan in September. Maar Nederland wordt dus steeds tropischer?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:51 schreef Elan het volgende:
Het is ook geen lekkere warmte, dauwpunt opgelopen naar 21.3 nu dat ervaren de meeste mensen als onaangenaam.
Je kan ook dit soort temperaturen hebben waarin het tijdens de nachten heerlijk afkoelt en de dauwpunten relatief laag blijven:
Helaas is dat vaak in het voorjaar/vroege zomer. Meer dit werk:
[ afbeelding ]
Heb gelezen dat dat ook iets dat met de opwarming te maken had, niet eens per se hogere temperaturen overdag maar dat het veel minder afkoelt. Vannacht zal op veel plekken ook weer 'gewoon' een tropennacht worden.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/warme-nachten
Helaas wel jaquote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij wel weer ouwe tropenbewoner
Binnen nu en 5 jaar noemen we 25 graden koel.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
25 graden is zo extreem veel lekkerder in April dan in September. Maar Nederland wordt dus steeds tropischer?
Wat een genotquote:Op donderdag 5 september 2024 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook geen vakantie, maar ben elke dag toch wel een uur of 5 buiten. Door mijn paard natuurlijk, maar ook om te hardlopen, of inderdaad lekker buiten te zitten of wat in de tuin te doen. Dat doe ik toch liever met dit weer dan met regen en wind.
Sodeju zeg.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Interessanter is natuurlijk de lengte van je dick, niet van dick.
Ik ben zoveel als kan buiten. Daarom graag altijd 20+ graag.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, meer buiten zijn
Nee. Ik wil kleine hertjes kijken op een vroege winterochtend in de sneeuwquote:Op donderdag 5 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zoveel als kan buiten. Daarom graag altijd 20+ graag.
Niet te lang he, anders moet je in het donker opstaan. Dat voelt onnatuurlijk en deprimerend.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:04 schreef dick_laurent het volgende:
Same. Lig weer eens in de hangmat voor de verandering.
@:Pisces29
@:Za
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |