quote:Op donderdag 5 september 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
A. Het is nergens 28 graden
B. In de warmste delen van Nederland is de LV amper 60%
Goed voor de lijn!quote:Op donderdag 5 september 2024 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook een heel mooi land, dat weet ik, maar het klimaat is natuurlijk precies niks. Maar hoe je dan bij Somalië komt is mij een raadsel.
Omdat het tyfus benauwd isquote:Op donderdag 5 september 2024 15:26 schreef INViCTuS het volgende:
Weinig mis met dit weer vanmiddag.
Waarom zou je in hemelsnaam 15 graden, koele harde wind, minder zon en regenbuien willen? Koekoek
Eensch! Goed vertoeven vanmiddag. Luchtvochtigheid kleine 50, dus ook niet heel benauwd ofzoquote:Op donderdag 5 september 2024 17:11 schreef aloa het volgende:
Mooie dag vandaag. Die warme oostenwind, was goed te doen.
Kan hier niks mee. Is te warm om lekker te sporten, te neuken, te koken of te klussen, doe je dat wel als straf gelijk overal klam zweet. Lekker laat/lang buiten zitten is er ook niet bij want om half 9 is het donker en het sterft gelijk van de muggen.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:26 schreef INViCTuS het volgende:
Weinig mis met dit weer vanmiddag.
Waarom zou je in hemelsnaam 15 graden, koele harde wind, minder zon en regenbuien willen? Koekoek
Ik heb geen vakantie maar ga gewoon na het avondeten lekker op het strand een ijsje eten.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan hier niks mee. Is te warm om lekker te sporten, te neuken, te koken of te klussen, doe je dat wel als straf gelijk overal klam zweet. Lekker laat/lang buiten zitten is er ook niet bij want om half 9 is het donker en het sterft gelijk van de muggen.
Warmte blijft ook hangen in gebouwen omdat het al een eeuwigheid niet meer een paar dagen op rij echt koel is geweest. Al met al erg contraproductief en ik gok dat voor de meesten de vakantie wel voorbij is inmiddels.
Fok! LEEFT. @tong80quote:Op donderdag 5 september 2024 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is het weer toch een heerlijk discussie/praatonderwerp. En het leuke is, iedereen kan er aan meedoen.
Was mooi dagje vrij. Vanochtend in huus wat gedaan en daarna boodschappen en de stad door. Vanmiddag mooi stukje fietsen, eieren en ijs halen bij de boer en daarna een ijskoude Radler. Prima weer voor ditquote:Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan hier niks mee. Is te warm om lekker te sporten, te neuken, te koken of te klussen, doe je dat wel als straf gelijk overal klam zweet. Lekker laat/lang buiten zitten is er ook niet bij want om half 9 is het donker en het sterft gelijk van de muggen.
Warmte blijft ook hangen in gebouwen omdat het al een eeuwigheid niet meer een paar dagen op rij echt koel is geweest. Al met al erg contraproductief en ik gok dat voor de meesten de vakantie wel voorbij is inmiddels.
O over een graad of 22-24 zou ik niet klagen..quote:Op donderdag 5 september 2024 17:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Was mooi dagje vrij. Vanochtend in huus wat gedaan en daarna boodschappen en de stad door. Vanmiddag mooi stukje fietsen, eieren en ijs halen bij de boer en daarna een ijskoude Radler. Prima weer voor dit.
Ik vind 22 ook goed, hoor.
Maar gelijk naar 15 met koude wind en buien niet
Allemaal heel herkenbaar. Behalve het paard gedeelte dan.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook geen vakantie, maar ben elke dag toch wel een uur of 5 buiten. Door mijn paard natuurlijk, maar ook om te hardlopen, of inderdaad lekker buiten te zitten of wat in de tuin te doen. Dat doe ik toch liever met dit weer dan met regen en wind.
Haha, toch eens proberen. Net iets voor jou. Op zo'n mooie PRE. (Pura Raza Espanola).quote:Op donderdag 5 september 2024 17:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Allemaal heel herkenbaar. Behalve het paard gedeelte dan.
Hell no. Ik vind paarden maar grote enge dingen. Ik cruise wel gewoon op mijn patinetequote:Op donderdag 5 september 2024 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, toch eens proberen. Net iets voor jou. Op zo'n mooie PRE. (Pura Raza Espanola).
Wat ben je toch ook een heerlijke authentieke echte Fok!ker.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hell no. Ik vind paarden maar grote enge dingen. Ik cruise wel gewoon op mijn patinete
Ik moest even opzoeken wat het was. Daar begin ik dan weer niet aan. Of wel ooit gedaan, maar dat was niet verantwoord en eindigde bij vreemde mensen in de voortuin.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hell no. Ik vind paarden maar grote enge dingen. Ik cruise wel gewoon op mijn patinete
Even opgezocht (want ik weet niks van paarden). Wat leuk zo’n grijze.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, toch eens proberen. Net iets voor jou. Op zo'n mooie PRE. (Pura Raza Espanola).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |