Je bent niet serieus tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aw
Five Guys vind ik ook wel lekker.
Maar je kreeg wel gratis pinda's tijdens het wachten!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent niet serieus toch
zelden zo'n buikpijn gehad van zo'n droge burger en direct de schuldsanering in vanwege de achterlijke prijzen die ze rekenen in die vreetschuur
Als je van slappe, zoute friet en een zompig broodje met een droge burger eten in een sfeerloze lege tent houdt is het geweldig.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zelden zo'n buikpijn gehad van zo'n droge burger en direct de schuldsanering in vanwege de achterlijke prijzen die ze rekenen in die vreetschuur
Ik heb ook echt nog nooit iemand bij zon tent zien staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem ik aan van wel, blijf me er in de VS altijd over verbazen hoe er in elk gehucht wel zo'n Dunkin zitMaar het past denk ik niet echt in de Nederlandse cultuur, hier gaan we niet dagelijks door de drive-thru voor onze koffie in de ochtend.
Haal die wel eens met de to Good to Go app. Los zijn ze veel te duur. Maar smaken wel prima hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb ook echt nog nooit iemand bij zon tent zien staan.
Het zit in elke grote stad en is er altijd uitgestorven.
Ik vraag me ook altijd af hoe vers die donuts dan zijn
Jeetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verkocht de Nederlandse tak ook bagels? Want dat is (denk ik) een van de redenen waarom Dunkin in de VS mede zo groot is geworden: naast het aanbod aan zoetigheid ook echt prima ontbijtopties bieden in de vorm van bagels, croissants, koffie etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Parool verklaart het failissement van Dunkin' Donuts:
https://www.parool.nl/ned(...)ze-tijd-is~b1c3312c/
Toegenomen kosten, ongezond en daardoor uit de tijd.
Ongezond uit de tijd? Waarom draait Mc Donalds dan een recordomzet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Parool verklaart het failissement van Dunkin' Donuts:
https://www.parool.nl/ned(...)ze-tijd-is~b1c3312c/
Toegenomen kosten, ongezond en daardoor uit de tijd.
Ze zijn toch juist failliet gegaan omdat ze zich op meer dan donuts gingen richten?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Verder kan je niks krijgen daar dus meh.
Omdat McDonalds jaren geleden al heeft ingezet op een breder/gezonder aanbod.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef Elan het volgende:
Ongezond uit de tijd? Waarom draait Mc Donalds dan een recordomzet.
O dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn toch juist failliet gegaan omdat ze zich op meer dan donuts gingen richten?
Ben je wel, maar nu nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
O dat weet ik niet.
Hier verkopen ze alleen zoete bende. Donuts, wat cookies en macrons. Geen bagels of zo. En van die mierzoete drankjes die je overal kan krijgen.
Gewoon totaal geen boeiend aanbod. Je gaat toch ook niet even gezellig ergens een donut eten (of ben ik teveel boomer) ?
Ja vast.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat McDonalds jaren geleden al heeft ingezet op een breder/gezonder aanbod.
Dat is in ieder geval wel wat de marketing probeert uit te stralen.quote:
Denk eerder omdat ze hun prijzen sinds Covid idioot omhoog hebben gegooidquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wel wat de marketing probeert uit te stralen.
Alle fast food is een stuk duurder geworden, met name in de VS zelf.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:55 schreef CherryLips het volgende:
De Mac is een stuk duurder geworden en ik vind het ook een beetje saai eigenlijk.
Mac een maaltijd?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Mac is maaltijd, DD is (veel te) zoet tussendoortje met waarschijnlijk matige koffie.
Ik ook, maar een heleboel mensen niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mac een maaltijd?
Bij een maaltijd stel ik mij iets heel anders en gezonds voor hoor..
Ik heb er vorige week uit nieuwsgierigheid eens gegeten. Ik vond het best te pruimen, een stuk beter dan andere fastfoodketens. De prijs is wel belachelijk. Een standaardburger, frietjes en milkshake voor 24 euro. Daar kan ik bij een lokaal hamburgerrestaurant zoals Iveau veel beter en gezelliger van eten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Five Guys is altijd druk als ik er ben in Utrecht. Zou het serieus zonde vinden als die weg zouden gaan.
Lijkt me prima, familiebedrijf en groeiende.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:46 schreef KingRadler het volgende:
Speelgoedketen Intertoys verkocht aan Belgisch Toychamp
Speelgoedwinkelketen Intertoys komt in Belgische handen. Mirage Retail Group (MRG), ook de eigenaar van winkelketen Blokker, verkoopt de 220 winkels van Intertoys aan familiebedrijf Toychamp.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)an-belgisch-toychamp
Breder absoluut maar gezonder geenszins.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat McDonalds jaren geleden al heeft ingezet op een breder/gezonder aanbod.
En toch stond er bij onze Eindhovense DD altijd een rij. Het helpt dat het in een enorm groot winkelcentrum zit(zat) en mensen dan na het winkelen een doosje donuts meenamen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Mac is maaltijd, DD is (veel te) zoet tussendoortje met waarschijnlijk matige koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |