Zal me niks verbazen als dit een technisch failliet is, de VDV familie is niet gek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:56 schreef Mylene het volgende:
Niet mij ding, maar goed,
Snoep- en koffieketen Dunkin’ Donuts failliet
AMSTERDAM - De snoepwaren- en koffieketen Dunkin’ Donuts is failliet. Het faillissement is aangevraagd door de onderneming zelf. De rechtbank in Amsterdam heeft een curator aangesteld die zegt „te gaan kijken
Meer: https://www.telegraaf.nl/(...)nkin-donuts-failliet
Zal ze verder niet missen maar zag deze niet aankomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:56 schreef Mylene het volgende:
AMSTERDAM - De snoepwaren- en koffieketen Dunkin’ Donuts is failliet. Het faillissement is aangevraagd door de onderneming zelf. De rechtbank in Amsterdam heeft een curator aangesteld die zegt „te gaan kijken
De Nederlandse tak neem ik aan. Wereldwijd maken ze 1,25 miljard winst namelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:56 schreef Mylene het volgende:
Neem ik aan van wel, blijf me er in de VS altijd over verbazen hoe er in elk gehucht wel zo'n Dunkin zitquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De Nederlandse tak neem ik aan. Wereldwijd maken ze 1,25 miljard winst namelijk
Ik blijft dat een raar fenomeen vinden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:11 schreef LTVDK het volgende:
hier gaan we niet dagelijks door de drive-thru voor onze koffie in de ochtend.
Dat is "vrijheid".quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik blijft dat een raar fenomeen vinden.
Kost een hoop extra tijd en geld.
Dunkin zit hier net een paar maanden op een nieuwe plek. Wel jammer, weer een verschraling in het aanbodquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:56 schreef Mylene het volgende:
Zat er een Taco Bell in Nederland?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:41 schreef KingRadler het volgende:
Taco Bell raakte failliet in Nederland, maar maakte wel een doorstart.
Al jaren op de Lijnbaan in hartje Rotterdam.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat er een Taco Bell in Nederland?
Zit, ook in Utrecht inmiddels.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik fiets wekelijks langs de 5 guys in de Hoogstraat in Rotterdam. Een groot filiaal op een toplocatie, maar ik heb er nog nooit meer dan 5 klanten ineens gezien. Hun prijzen zijn dan ook een stuk hoger dan zelfstandige classy burgerzaken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:10 schreef Mylene het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Five Guys het volhoudt.
Awquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zit, ook in Utrecht inmiddels.
TGI Fridays is trouwens ook failliet, al eerder dit jaar.
Five Guys is altijd druk als ik er ben in Utrecht. Zou het serieus zonde vinden als die weg zouden gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zit, ook in Utrecht inmiddels.
TGI Fridays is trouwens ook failliet, al eerder dit jaar.
Ruzies..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:28 schreef borisz het volgende:
Een vd Valk telg zit tegenwoordig blijkbaar achter de donuts...
Benieuwd naar waarom ze failliet zijn gegaan.
Zitten er best veel in Nederland tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet serieus tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aw
Five Guys vind ik ook wel lekker.
Maar je kreeg wel gratis pinda's tijdens het wachten!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent niet serieus toch
zelden zo'n buikpijn gehad van zo'n droge burger en direct de schuldsanering in vanwege de achterlijke prijzen die ze rekenen in die vreetschuur
Als je van slappe, zoute friet en een zompig broodje met een droge burger eten in een sfeerloze lege tent houdt is het geweldig.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zelden zo'n buikpijn gehad van zo'n droge burger en direct de schuldsanering in vanwege de achterlijke prijzen die ze rekenen in die vreetschuur
Ik heb ook echt nog nooit iemand bij zon tent zien staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem ik aan van wel, blijf me er in de VS altijd over verbazen hoe er in elk gehucht wel zo'n Dunkin zitMaar het past denk ik niet echt in de Nederlandse cultuur, hier gaan we niet dagelijks door de drive-thru voor onze koffie in de ochtend.
Haal die wel eens met de to Good to Go app. Los zijn ze veel te duur. Maar smaken wel prima hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb ook echt nog nooit iemand bij zon tent zien staan.
Het zit in elke grote stad en is er altijd uitgestorven.
Ik vraag me ook altijd af hoe vers die donuts dan zijn
Jeetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |