Klinkt weer als Deense veilige matige popmuziekquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:47 schreef Niels93 het volgende:
Er zijn wat previews te luisteren op Apple Music:
Max Ulver - Supernova: https://music.apple.com/n(...)0554005?i=1790554008
Tim Schou (ja, AFIL 2011) - Proud: https://music.apple.com/nz/album/proud-single/1789146436
Sissal - Hallucination: https://music.apple.com/a(...)1787460?i=1791787465
Nouja goed. Letland en Georgi hadden ook bijna dat record te pakken.quote:Remember when The Netherlands didn't qualify for like 8 years in a row
Sissal from DMGP says "there is no way her song would NQ" at Eurovisionquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Voor de pers heeft Sissal gewonnen
[ x ]
Dat zou een niet-grappige versie van het liedje van Ierland zijn.
Bekijk deze YouTube-video
De afdankertjes van Jimmy Joker zijn helaas sterk in het gemiddelde DMGP veldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Momo het volgende:
Jimmy Joker heeft hier zijn afdankertjes heen gestuurd
Op dit moment heb ik vier schermen naast het forum open staan. Geen zorgen, ik sluit zo ook bij Duitsland aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Warum sind ihr hier? So startet Deutschland
Ik kom zo naar Duitsland als het begintquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Warum sind ihr hier? So startet Deutschland
Ik vind het allemaal niet zo leuk eigenlijk. Dus ik ga gewoon overschakelen. Dus nu ben je wel alleen.. Sorry.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Een typisch Deense voorronde helaas.
Denemarken
Heel erg goed
Erg goed
Goed
2. Tim Schou
Vermakelijk
Redelijk
6. Adel the Second
5. Maria Mathea
Matig
8. Andreas Kruse
4. Herve Toure
7. Sissal
3. Max Ulver
1. Mariya
Slecht
Erg Slecht
we zeggen hier geen sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo leuk eigenlijk. Dus ik ga gewoon overschakelen. Dus nu ben je wel alleen.. Sorry.
Met een andere staging en betere styling zie ik Denemarken wel de finale halen eerlijk gezegd. Goede strot, zangeres vind ik leuk overkomen op beeld, lekker nummer. Gooi ajb de act om.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken blijft weer eens in de halve finale steken.
Twitter denkt blijkbaar dat jij ongelijk hebtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken blijft weer eens in de halve finale steken.
Dan verwacht je veel van de Deense omroep. Voor mij is dit prima vergelijkbaar met Sand, en zie ik dus ook een vergelijkbaar resultaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Met een andere staging en betere styling zie ik Denemarken wel de finale halen eerlijk gezegd. Goede strot, zangeres vind ik leuk overkomen op beeld, lekker nummer. Gooi ajb de act om.
Ze hebben een belletje naar Sacha Jean Baptiste nodig jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit best een lekker liedje en beter gezongen dan ik had verwacht. De staging is dan wel weer heel matig. Dan kun je een Zweden wel te klinisch vinden, maar die hadden dit naar winnaarshoogte gestaged
Denemarken heeft geluisterd. Europa heeft smaak. Ik ben hier blij meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Met een andere staging en betere styling zie ik Denemarken wel de finale halen eerlijk gezegd. Goede strot, zangeres vind ik leuk overkomen op beeld, lekker nummer. Gooi ajb de act om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |