Met een andere staging en betere styling zie ik Denemarken wel de finale halen eerlijk gezegd. Goede strot, zangeres vind ik leuk overkomen op beeld, lekker nummer. Gooi ajb de act om.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken blijft weer eens in de halve finale steken.
Twitter denkt blijkbaar dat jij ongelijk hebtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken blijft weer eens in de halve finale steken.
Dan verwacht je veel van de Deense omroep. Voor mij is dit prima vergelijkbaar met Sand, en zie ik dus ook een vergelijkbaar resultaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Met een andere staging en betere styling zie ik Denemarken wel de finale halen eerlijk gezegd. Goede strot, zangeres vind ik leuk overkomen op beeld, lekker nummer. Gooi ajb de act om.
Ze hebben een belletje naar Sacha Jean Baptiste nodig jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit best een lekker liedje en beter gezongen dan ik had verwacht. De staging is dan wel weer heel matig. Dan kun je een Zweden wel te klinisch vinden, maar die hadden dit naar winnaarshoogte gestaged
Denemarken heeft geluisterd. Europa heeft smaak. Ik ben hier blij meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Met een andere staging en betere styling zie ik Denemarken wel de finale halen eerlijk gezegd. Goede strot, zangeres vind ik leuk overkomen op beeld, lekker nummer. Gooi ajb de act om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |