Ik vind dit echt veel mooier.quote:Op maandag 2 september 2024 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch hetzelfde als dat van Neil Diamond, maar dan in het Engels?
Young Friend - Boyfriend Material
Een samenwerking, lees ik net:quote:Op maandag 2 september 2024 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer van Neil is een cover van deze
quote:"September Morn" is geschreven door Diamond en Gilbert Bécaud. Oorspronkelijk was het een Frans nummer onder de titel "C'est en septembre",[2] dat in 1978 verscheen op Bécauds titelloze album.[3] Een jaar later verscheen het nummer als de titeltrack van een album van Diamond. De twee songwriters zouden later vaker samenwerken, waaronder op de soundtrack van de film The Jazz Singer uit 1980, waarin Diamond de hoofdrol speelde.
Fijne avond verder, Shiiquote:Op maandag 2 september 2024 20:29 schreef Shii het volgende:
Bedankt voor de fijne muziek weer.Ik moet er toch even vandoor.
![]()
Tot de volgende keer.
Zeker een lekker nummer.quote:Op maandag 2 september 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Grote schoenen om te vullen na zo'n nummer, maar toch is dit een heel fijn liedje:Young Friend - Boyfriend Material
Niko - The Fool
Tot de volgende keerquote:Op maandag 2 september 2024 20:29 schreef Shii het volgende:
Bedankt voor de fijne muziek weer.Ik moet er toch even vandoor.
![]()
Tot de volgende keer.
Ah okequote:Op maandag 2 september 2024 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een samenwerking, lees ik net:
[..]
Oei.. nou ja, hierna komt weer iets heel anders, dat scheeltquote:Op maandag 2 september 2024 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit vind ik nog erger dan de vorige song…
Ik heb hem gemist. Moest heel even van mijn plek.quote:Op maandag 2 september 2024 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga jullie even heel erg op de proef stellenOok deze is nieuw, maar duurt kort...
Niko - The Fool
Van eigen bodem
Net als 'Somebody That I Used To Know' staat dit erg hoog in mijn allergie lijst…quote:Op maandag 2 september 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei.. nou ja, hierna komt weer iets heel anders, dat scheelt
quote:Op maandag 2 september 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Over covers gesproken; dit is er ook eentje.Lemon Jelly - Nice Weather For Ducks
Daar krijg ik ook pukkels vanquote:Op maandag 2 september 2024 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als 'Somebody That I Used To Know' staat dit erg hoog in mijn allergie lijst…
Leuk toch?quote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit kan zo bij een Efteling attractie gebruikt worden…
Ha, daar moest ik net wel aan denken, toen je over citroenen begon…quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond eigenlijk niet klaarmaar omdat MadMaster er is, vooruit:
U2 - Lemon (edit)
Stop de tijdquote:Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef MadMaster het volgende:
En waar ik zei 'Pop', bedoelde ik 'Zooropa'…
Het geeft me kerst-vibes om een of andere redenquote:Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
En de laatste van dit zure blokje:The Lemon Twigs - If You Give Enough
mooi nummer ditquote:Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
En de laatste van dit zure blokje:The Lemon Twigs - If You Give Enough
quote:
Ja, één van z'n legendarische uitspraken... Toch mis ik Rutte meer dan hem.quote:Op maandag 2 september 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Man, wat lieten we ons toen nog makkelijk bedotten. Goede, oude (stabiele) tijd.
Iggy Pop feat. Kate Pierson - Candy
Ik heb Balkenende geen seconde gemist. Rutte wel. Ik had echt helemaal niks tegen hem, hoewel hij niet van mijn partij was.quote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, één van z'n legendarische uitspraken... Toch mis ik Rutte meer dan hem.
Jam & Spoon's Hands on Yello - You Gotta Say Yes To Another Excess - Great Mission
quote:Op maandag 2 september 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Jam & Spoon aanvragen, altijd goedMet dan aan MadMaster:
Jam & Spoon's Hands on Yello - You Gotta Say Yes To Another Excess - Great Mission
quote:Op maandag 2 september 2024 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit was toch wel 1 van de stuiterplaten afgelopen weekend.
Verbazingwekkend welke danspassen mensen hierop weten te maken…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |