Dan heeft ie je muzieksmaak niet overgenomen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij was niet onder de indruk
Fontaines D.C. - In The Modern World
Voor een groot deel wel, maar Fish krijg ik dus niet aan hem verkocht. Maar vooruit, daar kan ik mee leven.quote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heeft ie je muzieksmaak niet overgenomen.
Dat is wel jammer….quote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel, maar Fish krijg ik dus niet aan hem verkocht. Maar vooruit, daar kan ik mee leven.
Tijdje terug toevallig ook via Stenders een mooi nummer gehoord. Moet even terugzoeken of ik die nog kan vinden.quote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat had ik zelf in m'n mapje geknikkerd, maar was ook Stenders Egotip op Veronica. Prima keuze:Fontaines D.C. - In The Modern World
Ook een leuke plaat ditquote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat had ik zelf in m'n mapje geknikkerd, maar was ook Stenders Egotip op Veronica. Prima keuze:Fontaines D.C. - In The Modern World
La Roux x Chromeo - Discoproof
Ik zit erover te denken om qua radio maar eens over te stappen naar Veronica. Ik ben zoekende naar een leuke radiozender om mee wakker te worden.quote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Wakker worden met Gerard Ekdomquote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om qua radio maar eens over te stappen naar Veronica. Ik ben zoekende naar een leuke radiozender om mee wakker te worden.
Ekdom is daar vandaag begonnen als ochtend-DJ.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om qua radio maar eens over te stappen naar Veronica. Ik ben zoekende naar een leuke radiozender om mee wakker te worden.
Oh, dan denk ik er nog even over na.quote:Op maandag 2 september 2024 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ekdom is daar vandaag begonnen als ochtend-DJ.
quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
Nadat mijn zoon Marillion niet kende, hoorde ik mijn dochter Bulletproof zingen, dus dat was weer een meevaller.
quote:"Destroy Rock & Roll" is a song by British electronic musician Mylo. It was released as the second single from his debut album of the same name. Produced by Mylo, the song samples the recording "Invocation for Judgement Against and Destruction of Rock Music", released in 1984 by Elizabeth Clare Prophet and her New Age organization Church Universal and Triumphant. Samples from the recording make up the entirety of the song's vocal track, which explicitly lists several popular 1980s musicians and bands.
Mylo - Destroy Rock & Roll
Ja, die domineert de top-Spotify-lijstjes. Mijn kinderen waren daar gelukkig net te oud voor.quote:Op maandag 2 september 2024 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren op verjaardagsvisite hoorden we steeds van boven de pubers meebleren met Olivia Rodrigo, we zijn weer helemaal uptodate hoor
+1 scherpquote:Op maandag 2 september 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
Net zoals guppy indertijd blijft hij op Duran Duran hangen.
quote:Op maandag 2 september 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
Net zoals guppy indertijd blijft hij op Duran Duran hangen.
Ah cool. Klinkt erg tof ditquote:Op maandag 2 september 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zie hierbovenAllemaal muziek die volgens streng-gelovigen verbannen moest worden.
Pet Shop Boys - Before
Leuk! Ben benieuwd.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of ik met die tekst ook iets kan fabriceren, iets meer uptempo…
Ben heel benieuwd!quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Er zijn trouwens best veel leuke remixes van dit nummer. Met name de Classic Paradise mix is erg fijn.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
No stressquote:Op maandag 2 september 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Oei, dat schept verwachtingen…
New Order - Blue Monday '88 (7-inch version)
Ik ben gaar na een dag finetunen aan een presentatie die ik morgen voor ongeveer 150 personen moet geven…quote:
Ai, dat zou voor mij wel een slapeloze nacht zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gaar na een dag finetunen aan een presentatie die ik morgen voor ongeveer 150 personen moet geven…
Kan ik me voorstellen. Zoiets kan intensief zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gaar na een dag finetunen aan een presentatie die ik morgen voor ongeveer 150 personen moet geven…
Dat verwacht ik hier niet, maar mijn laatste presentatie voor een dergelijke groep was voor Corona.quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat zou voor mij wel een slapeloze nacht zijn.
quote:Op maandag 2 september 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Ceci est une demande de Symphonic:Gilbert Bécaud - C'est En Septembre
Het nummer van Neil is een cover van dezequote:Op maandag 2 september 2024 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch hetzelfde als dat van Neil Diamond, maar dan in het Engels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |