SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Welk noodweer? Hier zou het 17 mm regenen, maar geen drup gevallen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:31 schreef DJ11 het volgende:
We gaan zo even het noodweer verjagen; daarna een verzoekje van Livelink. Ook van Shii heb ik er eentje binnen.
Hier regende het flink. Er was kort voor 18:30 uur ook een enorme onweersknal. Geheid ergens ingeslagen. Ik had de koptelefoon op, maar het kwam er nog hard doorheen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk noodweer? Hier zou het 17 mm regenen, maar geen drup gevallen.
Ja, dit. Ik ben binnen 15 min van 10 mm naarbijna niks gegaan.quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk noodweer? Hier zou het 17 mm regenen, maar geen drup gevallen.
Genoeg meisjes die in die tijd die naam kregen. Ik ken er een paar.quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk de kaartjes van Fish binnen. Het zei mijn zoon niks, wat ik niet raar vond. Maar ook Marillion zei hem niks en zelfs Kayleigh kende hij niet
Muzikale opvoeding dusquote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk de kaartjes van Fish binnen. Het zei mijn zoon niks, wat ik niet raar vond. Maar ook Marillion zei hem niks en zelfs Kayleigh kende hij niet
quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
Welkom MadMaster, goedenavondquote:Op maandag 2 september 2024 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Ik ben blij dat ik Robert Smith al in 1981 live heb meegemaakt…
Dat kan juist dicht dan…quote:Op maandag 2 september 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Krijg net een filmpje uit Raalte door: de straten zijn daar zo ondergelopen dat het zwembad bijna open kan...
quote:Op maandag 2 september 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Krijg net een filmpje uit Raalte door: de straten zijn daar zo ondergelopen dat het zwembad bijna open kan...
Hoi Mad.quote:Op maandag 2 september 2024 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Ik ben blij dat ik Robert Smith al in 1981 live heb meegemaakt…
Ook welkomquote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was lekker buiten aan het lezen toen het opeens echt kouder werd en het begon te regenen. De echte buien zullen hier wel langs waaien, denk ik
quote:
Hallo kop van NH!quote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was lekker buiten aan het lezen toen het opeens echt kouder werd en het begon te regenen. De echte buien zullen hier wel langs waaien, denk ik
Ik heb het idee dat het een hele grove tekst is.quote:
Nee hoor, valt erg meequote:Op maandag 2 september 2024 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een hele grove tekst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |