Gast, waar heb je het over? Ban aansmeren? Oh ja, doen alsof jij een slachtoffer bent, ook weer zo'n bekende tactiek.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat mag niet van jullie wet. Die websites zijn ook geblokkeerd. Maar leuke poging tot aansmeren van een ban.
Jij vraagt toch letterlijk of ik die media hier wil openbaren ondanks dat het verboden is, gast???quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over? Ban aansmeren? Oh ja, doen alsof jij een slachtoffer bent, ook weer zo'n bekende tactiek.
Je kunt het hele artikel gewoon lezen op RT en Sputnik. Ik ga geen directe links posten hier ben gekke Henkie niet.quote:
nederland heeft gas nodig om electra te maken, roest niet of het via een pijp uit Noorwegen komt of uit Turkije, Shell zorgt er wel voorquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze er de oorlog mee subsidiëren boeit je ook niet?
Zolang je maar goedkoop gas kan importeren.
Kapitalisme genot.
zolang Gazprom zwaar verlies maakt op iedere LNG transport om de zuid is het okquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:57 schreef Elan het volgende:
Het is belachelijk dat er na drie überhaupt nog gas gekocht word. Het streven was destijds toen de oorlog begon binnen een jaar van het Russische gas af te zijn.
Nee kan niet, als Polen nu troepen de grens over duwt om met de Russen te knokken dan is de EU niet in oorlog met die vogelsquote:
Europa kan niet zonder Russisch gas dat was vorig jaar ook al bekend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt.De EU is een verzamelnaam voor lidstaten. Die los van elkaar of misschien wel gezamelijk Russisch gas inkopen.
Het is belachelijk dat er na drie überhaupt nog gas gekocht word. Het streven was destijds toen de oorlog begon binnen een jaar van het Russische gas af te zijn.
Dat dacht Putin ook , Noorwegen heeft gas zat Turkije ook, gewoon via een Pijpquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:31 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Europa kan niet zonder Russisch gas dat was vorig jaar ook al bekend.
Elan is eeen Sjerrie fanquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:34 schreef sexbierum het volgende:
@:Elan,
Je beweert dat Oekraine een walgelijk corrupt land is, maar wanneer je er op gewezen wordt dat Rusland veel slechter scoort is corruptie opeens geen probleem meer.
Je klaagt over de betrouwbaarheid van de "westerse media" (sowieso al een tenenkrommende term die echt alleen maar door zwakzinnigen gebruikt wordt), maar in ieder westers land scoort de media hoger op betrouwbaarheid dan Rusland. Ook de Oekrainse media. https://rsf.org/en/index
Je geeft af op het kapitalisme, maar als er ergens ongegeneerd gegraaid wordt dan is het wel in Rusland.
Je beweert een open-minded, onafhankelijke denker te zijn, maar ondertussen som je echt letterlijk alle talking points van de standaard Russische troll op. Corruptie, Nazi's, bufferzone, LGBTQ, etc, etc.
Wat mankeert jou?
Turkije is natuurlijk wel een fijn land met een dito leiderquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat dacht Putin ook , Noorwegen heeft gas zat Turkije ook, gewoon via een Pijp
Het is hier geen Rusland dus voor het omzeilen van een websiteblokkade draai je heus niet de bak in en krijg je ook geen ban.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat mag niet van jullie wet. Die websites zijn ook geblokkeerd. Maar leuke poging tot aansmeren van een ban.
Volgens mij zijn jullie vanuit jullie perspectief pro-Oekraïne en niet pro-Rusland en subsidiëren jullie een oorlog. Of je nu plek 120 of 105 scoort maakt geen zak uit, beide scoren ze abominabel slecht als het gaat om betrouwbaarheid/corruptie.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:34 schreef sexbierum het volgende:
@:Elan,
Je beweert dat Oekraine een walgelijk corrupt land is, maar wanneer je er op gewezen wordt dat Rusland veel slechter scoort is corruptie opeens geen probleem meer.
Je klaagt over de betrouwbaarheid van de "westerse media" (sowieso al een tenenkrommende term die echt alleen maar door zwakzinnigen gebruikt wordt), maar in ieder westers land scoort de media hoger op betrouwbaarheid dan Rusland. Ook de Oekrainse media. https://rsf.org/en/index
Je geeft af op het kapitalisme, maar als er ergens ongegeneerd gegraaid wordt dan is het wel in Rusland.
Je beweert een open-minded, onafhankelijke denker te zijn, maar ondertussen som je echt letterlijk alle talking points van de standaard Russische troll op. Corruptie, Nazi's, bufferzone, LGBTQ, etc, etc.
Wat mankeert jou?
In feedback lees ik iets anders. Daarbij is volgens mij ook recent wetgeving aangenomen die het e.e.a. nog gecompliceerder maakt. Danny heeft daarover gepost in BNW.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is hier geen Rusland dus voor het omzeilen van een websiteblokkade draai je heus niet de bak in en krijg je ook geen ban.
Ok, dan heb ik me verkeerd laten informeren. Welke feedback is dat? Dan kan ik ook even bijlezen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In feedback lees ik iets anders. Daarbij is volgens mij ook recent wetgeving aangenomen die het e.e.a. nog gecompliceerder maakt. Danny heeft daarover gepost in BNW.
Dat Russische staatsmedia hier verboden is, is niet omdat het onbetrouwbaar zou zijn. Het is in de eerste plaats verboden omdat het een vijandige staat is en de propaganda die zij verspreiden schadelijk is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie vanuit jullie perspectief pro-Oekraïne en niet pro-Rusland en subsidiëren jullie een oorlog. Of je nu plek 120 of 105 scoort maakt geen zak uit, beide scoren ze abominabel slecht als het gaat om betrouwbaarheid/corruptie.
Punt is Russische staatsmedia is wettelijk verboden hier maar nieuws uit Ukraine neemt met tot zich en gaat er in aan als zoete koek. Weliswaar via Westerse nieuwssite maar die geven dan als bron Ukrainse officals claimen dit of dat of het Ukrainse leger roept zus en zo. De ene verbied je en lach je om en het andere geloof je wel. Dan ben je naïef en/of hypocriet of mokerdom.
AVG of DSA wetgevingquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik me verkeerd laten informeren. Welke feedback is dat? Dan kan ik ook even bijlezen.
Ik ben niet zo voor die censuur, overigens.
Niet per se. Het valt hier al dan niet terecht onder desinformatie. En dat is verboden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat Russische staatsmedia hier verboden is, is niet omdat het onbetrouwbaar zou zijn. Het is in de eerste plaats verboden omdat het een vijandige staat is en de propaganda die zij verspreiden schadelijk is.
Zo kun je Westerse bemoeienis in elk conflict wel legitimeren. Je kan ook besluiten om niks te doen aangezien het niet per se jouw pakkie aan is. En je ze evengoed in beginsel ook helemaal niet bij de NAVO wilde hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:07 schreef Barbusse het volgende:
De bewering dat "wij" een oorlog zouden subsidiëren is wel hilarisch natuurlijk
Als Rusland Oekraïne niet was binnengevallen hadden de EU en VS niks gedaan. Maar de schuld leggen bij anderen ipv de aggressor Rusland zelf is natuurlijk volkomen logisch voor iemand die vind dat het bombarderen van ziekenhuizen, scholen en andere civiele infrastructuur gewoon okay en dikverdiend is
Maar dan zullen er toch ook wel andere bronnen zijn? Bedoel er is genoeg Russische media die gewoon normaal functioneert hier.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet per se. Het valt hier al dan niet terecht onder desinformatie. En dat is verboden.
Maakt verder niet uit maar als je een BBC bericht leest dat Ukrainse strijdkrachten zus of zo beweren zonder dat een onafhankelijke journalist dat heeft kunnen verifiëren mag en misschien moet je daar ook best vraagtekens bij zetten.
Ik zie Rusland er absoluut voor aan om een kinderziekenhuis te beschieten, maar aan de andere kant ik zie Ukraine er ook 100% voor aan om zo'n verhaal te verzinnen om meer militaire en financiële steun te genereren.
Ik heb het inderdaad even nagevraagd. Maar ik zie daar noch in de nieuwsartikelen van destijds dat het verboden zou zijn om links te plaatsen naar een RT of Sputnik. Het is voor internetproviders verboden om níet de blokkade in werk te stellen, dat is het enige wat strafbaar is. Maar goed, misschien meer een gesprek voor FB en niet hier.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In feedback lees ik iets anders. Daarbij is volgens mij ook recent wetgeving aangenomen die het e.e.a. nog gecompliceerder maakt. Danny heeft daarover gepost in BNW.
Je bedoelt zoals het Molotov - Ribbentrop pact...quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook besluiten om niks te doen aangezien het niet per se jouw pakkie aan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |