abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215597635
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215597882
quote:
Niet gekeken, maar ik weet wel dat dit er voornamelijk mee te maken heeft dat de verkiezingen voorbij zijn.

Kamala en de democraten hadden tal van activisten ingehuurd op X, zoals White Dudes for Harris (racistisch much) en andere slechte kanalen zoals "Kamala Wins" haha, legendarisch. Wat een afgang.

De geldkraan is dichtgedraaid, Kamala kan niet meer winnen dus al die betaalde lui stoppen met propaganda en verwijderen hen accounts.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215609021
Mensen vertrekken er gewoon omdat Musk een zooitje heeft gemaakt van Twitter/X. Nadat hij het overnam is het heel snel vershittificeerd. Hij maakte er een top-down Vadertje-Musk--Bepaalt-Wel-Wat-Goed-Voor-U-Is systeem van en dat is zijn goed recht, maar dat is blijkbaar niet wat de mensen willen. Dus gaat men ergens anders kijken.

As we speak komen er per seconde 8 nieuwe users bij op Bluesky. Da's zo'n 650-700.000 per etmaal.

https://bcounter.nat.vg/

https://bsky.jazco.dev/stats

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2024 15:09:05 ]
  zondag 17 november 2024 @ 15:14:08 #204
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215609077
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 15:07 schreef Ulx het volgende:
Mensen vertrekken er gewoon omdat Musk een zooitje heeft gemaakt van Twitter/X. Nadat hij het overnam is het heel snel vershittificeerd. Hij maakte er een top-down Vadertje-Musk--Bepaalt-Wel-Wat-Goed-Voor-U-Is systeem van en dat is zijn goed recht, maar dat is blijkbaar niet wat de mensen willen. Dus gaat men ergens anders kijken.

As we speak komen er per seconde 8 nieuwe users bij op Bluesky. Da's zo'n 650-700.000 per etmaal.

Lijkt mij meer dat bepaalde mensen die vinden dat dat zo is dat niet willen en ergens anders gaan kijken.
pi_215609110
quote:

En nu de statistieken voor MAU graag. Bots en eenmalige aanmeldingen door de Amerikaanse verkiezingen naweeën zijn niet zo boeiend natuurlijk.

- Edit: Ah, 1,4 miljoen dagelijkse posters. _O- Trek daar 10% bots-posts vanaf en het stelt werkelijk waar geen reet voor.
De enige echte.
pi_215609483
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 15:16 schreef Rnie het volgende:

[..]
En nu de statistieken voor MAU graag. Bots en eenmalige aanmeldingen door de Amerikaanse verkiezingen naweeën zijn niet zo boeiend natuurlijk.

- Edit: Ah, 1,4 miljoen dagelijkse posters. _O- Trek daar 10% bots-posts vanaf en het stelt werkelijk waar geen reet voor.

Bots zijn simpel te blacklisten. Makkelijker dan op X. Dus dat boeit niet zo. En BlueSky begon onder Jack Dorsey als een project voor dat platform. Dus je kunt op je vingers natellen dat de zaken die hij niet denderend vond aan dat platform juist werden aangepakt. Want waarom zou je anders zo'n project starten?

Anyway, X zal wel gewoon blijven bestaan, zelfs al wordt het slechts een informatiekanaal van de regering Trump. En aangezien BlueSky ook een protocol is kan het daar ook gewoon gebruik van gaan maken. Compleet met eigen moderatiebeleid. Geen enkel probleem. Voldoet het niet aan wat gebruikers willen zetten die het hele platform gewoon op mute, prima toch?
pi_215609499
quote:

Begin een bluesky topicreeks. :W
pi_215609648
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:08 schreef Nober het volgende:

[..]
Begin een bluesky topicreeks. :W
Hoeft toch niet? Het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky kan hier gewoon worden besproken. Het is een logisch gevolg van het beleid van Musk. Die man gebruikt het platform als zijn persoonlijke blog om zijn overtuiging door de strot van mensen te rammen en dat is voor veel mensen gewoon niet zo interessant. Die hebben daar helemaal geen zin in.

https://bsky.app/profile/numb.comfortab.ly/lists/3kn6pvyceas2r

Dat soort handigheidjes schelen veel: En mocht je er wel eentje van willen volgen kan dat gewoon. En vind je dat de samensteller de lijst misbruikt kun je daar ook wat aan doen. Maar ik vind het wel handig om in één klap figuren te blokkeren als die zichzelf voorstellen met:

quote:
Attack/ helicopter
failed Proud Boy recruit
& all around American.
The right following the left to the ecochambers.
quote:
ULTRA MAGA. Future JD Vance voter.
#JusticeforPeanut
.
Meat eatin', diesel burnin', Gun lovin', toxicly masculine nightmare fuel for smooth brained democrats.
Proudly worked hard to Make Kamala Irrelevant Again.
Ik geloof het wel met dat soort lui, ik wens ze veel plezier met libs ownen of zo. Whatever. Be my guest. Maar ik hoef niet niet door dat soort bagger te te waden als ik die site open alleen maar omdat ome Elon van mening is dat ik het moet lezen. En dat bevalt me prima.
  zondag 17 november 2024 @ 16:33:34 #209
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215609662
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoeft toch niet? Het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky kan hier gewoon worden besproken. Het is een logisch gevolg van het beleid van Musk. Die man gebruikt het platform als zijn persoonlijke blog om zijn overtuiging door de strot van mensen te rammen en dat is voor veel mensen gewoon niet zo interessant. Die hebben daar helemaal geen zin in.

Dat soort handigheidjes schelen veel: En mocht je er wel eentje van willen volgen kan dat gewoon. En vind je dat de samensteller de lijst misbruikt kun je daar ook wat aan doen. Maar ik vind het wel handig om in één klap figuren te blokkeren als die zichzelf voorstellen met:
[..]
[..]
Ik geloof het wel met dat soort lui, ik wens ze veel plezier met libs ownen of zo. Whatever. Be my guest. Maar ik hoef niet niet door dat soort bagger te te waden als ik die site open alleen maar omdat ome Elon van mening is dat ik het moet lezen. En dat bevalt me prima.
Heb je wat voorbeelden van interessante accounts die van X naar Bluesky zijn vertrokken?
pi_215609670
quote:

[..]

[..]
[..]
Hoe is het eigenlijk op mastadont, waar ze zich eerder massaal gingen vestigen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2024 16:35:17 ]
pi_215609679
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 16:34 schreef Nober het volgende:

[..]
Hoe is het eigenlijk op mastadont, waar ze zich eerder massaal gingen vestigen. :')
Geen idee, nooit gebruikt.
pi_215609709
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:33 schreef Repentless het volgende:

[..]
Heb je wat voorbeelden van interessante accounts die van X naar Bluesky zijn vertrokken?
De meeste accounts die ik op twitter volgde zijn over en actief. Ik heb alleen Mark Hammill nog niet gevonden., maar die zal ook wel gaan. Het kan trouwens best dat ze ook nog op X actief zijn. Je bent niet verplicht daar weg te gaan als je ergens anders een account hebt.
  zondag 17 november 2024 @ 16:42:37 #213
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215609729
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
De meeste accounts die ik op twitter volgde zijn over en actief. Ik heb alleen Mark Hammill nog niet gevonden., maar die zal ook wel gaan. Het kan trouwens best dat ze ook nog op X actief zijn. Je bent niet verplicht daar weg te gaan als je ergens anders een account hebt.
Heb je wat voorbeelden?
pi_215609735
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:42 schreef Repentless het volgende:

[..]
Heb je wat voorbeelden?
Hier, een starterpack, speciaal voor jou.

https://bsky.app/starter-(...)social/3lau2y6vzlt2v
  zondag 17 november 2024 @ 16:51:12 #215
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_215609808
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
https://bsky.app/profile/markhamillofficial.bsky.social
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 17 november 2024 @ 16:59:32 #217
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215609876
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hier, een starterpack, speciaal voor jou.

https://bsky.app/starter-(...)social/3lau2y6vzlt2v
Jij zei: "Het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky kan hier gewoon worden besproken." Prima, dus ben ik benieuwd welke accounts dat bijvoorbeeld zijn en waarom ze interessant zijn.
  zondag 17 november 2024 @ 17:13:38 #218
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215609987
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 16:59 schreef Repentless het volgende:

[..]
Jij zei: "Het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky kan hier gewoon worden besproken." Prima, dus ben ik benieuwd welke accounts dat bijvoorbeeld zijn en waarom ze interessant zijn.
Auschwitz memorial.
Verder is er nog wat weinig interactie op Bluesky, hopelijk groeit dat wel.
Verder is de sfeer wel veel vriendelijker en rustiger.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215610033
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Auschwitz memorial.
Ik vind het wel meevallen, en om eerlijk te zijn bevalt het me wel. En je ziet veel grotere accounts ineens weer reageren op opmerkingen van J Random User. Dat was bij X op een gegeven moment weg. Bij X zie je ook heel veel dropshipreclame en andere crap tussen de reacties.
  zondag 17 november 2024 @ 17:36:45 #220
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215610187
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Auschwitz memorial.
Dat is een account dat X heeft verlaten en naar Bluesky is gegaan?
pi_215610209
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Moet je X verlaten voordat je op Bluesky mag posten?
  zondag 17 november 2024 @ 17:41:20 #222
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215610229
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Moet je X verlaten voordat je op Bluesky mag posten?
Nee, waarom vraag je dat?
pi_215610244
quote:
Hoeft toch niet? Het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky kan hier gewoon worden besproken.
Noem er eens een stuk of 5 a 10?

quote:
Die man gebruikt het platform als zijn persoonlijke blog om zijn overtuiging door de strot van mensen te rammen
Je volgt uitsluitend Musk op X? :? Je kan voor de verandering meerdere accounts volgen en het tabblad "Following" gebruiken. Of maak wat lijsten aan per onderwerp met dito volgers die je aanspreken.

Maargoed, "Owning Elon" is het uitgangspunt van je vertrek.
De enige echte.
pi_215610261
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, waarom vraag je dat?
Omdat er zo'n rhaaaah-ze-zouden-vertrekken-maar-heel-hypocriet-posten-ze-nog-op-X fophef wordt gemaakt.

De enige waarvan ik weet dat ze echt zijn gekapt met X is The Guardian. En die staat nu gewoon op Bluesky.

.
pi_215610269
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 17:42 schreef Rnie het volgende:

[..]
Noem er eens een stuk of 5 a 10?
[..]

Ik weet niet wat jij interessant vindt.
pi_215610292
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jij interessant vindt.
Die jij interessant vind natuurlijk, aangezien je oppert dat er interessante accounts van X naar BlueSky zijn vertrokken.
De enige echte.
  zondag 17 november 2024 @ 17:51:15 #227
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215610332
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Omdat er zo'n rhaaaah-ze-zouden-vertrekken-maar-heel-hypocriet-posten-ze-nog-op-X fophef wordt gemaakt.

De enige waarvan ik weet dat ze echt zijn gekapt met X is The Guardian. En die staat nu gewoon op Bluesky.

.
Nogmaals, jij zei dit: "Het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky kan hier gewoon worden besproken."

Dan vraag ik naar voorbeelden daarvan en krijg van iemand anders het antwoord "Auschwitz memorial". Dan vraag ik of dat een account is dat X heeft heeft verlaten. Niet voor die 'fophef', maar om te weten of dat zo is.
pi_215610333
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 17:42 schreef Rnie het volgende:

Je volgt uitsluitend Musk op X? :? Je kan voor de verandering meerdere accounts volgen en het tabblad "Following" gebruiken. Of maak wat lijsten aan per onderwerp met dito volgers die je aanspreken.
Kan, maar dat gaat makkelijker op bluesky. En heeft daar een betere sfeer, leukere berichten, niet dat bittere. Een beetje zoals Twitter vroeger was.

En dat de oppermod van X in de regering Trump gaat zitten bevalt me helemaal niet. Dat maakt het een staatsmedium, en dat hoeft voor mij niet. Daar ga ik niet aan meedoen.
pi_215610336
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 16:34 schreef Nober het volgende:

[..]
https://social.amsterdam.nl/about

Dit was ook weer zo'n prachtige woke parel van de gemeente Amsterdam. Er gebeurd niks en er zit geen hond, geen hond _O-
De enige echte.
pi_215610363
quote:

Wacht maar totdat Elon Musk BlueSky koopt. Dan ga je er vast snel weer vanaf.

BlueSky is ook gewoon maar een democratische echochamber, de naam zegt het zelf al "BlueSky"
Elon moet het kopen en het renamen naar RedSky.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215610399
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:51 schreef Ulx het volgende:
En heeft daar een betere sfeer,

Sfeer zit er goed in.
De enige echte.
pi_215610400
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nogmaals, jij zei dit: "Het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky kan hier gewoon worden besproken."

Dan vraag ik naar voorbeelden daarvan en krijg van iemand anders het antwoord "Auschwitz memorial". Dan vraag ik of dat een account is dat X heeft heeft verlaten. Niet voor die 'fophef', maar om te weten of dat zo is.
Wil je dat ik Musk wat extra kliks bezorg of zo?

Het is heel simpel: Ik kijk of een account dat ik volgde op Twitter/X op Bluesky zit en volg die. En ineens blijken andere accounts die X schaduwbande of zo of inactief waren of die ik wegens andere redenen amper nog zag daar ook weer actief. En voor mij hebben ze het punt hebben bereikt dat ik weinig redenen zie om nog op X te kijken. Gewoon gemak. Luiheid. Helaas is er nog geen mogelijkheid om Bluesky berichten te embedden op Fok net zoals het met X wel kan, maar so be it.
pi_215610409
Ik heb trouwens een links account op Twitter, en mijn timeline is gewoon hardstikke "netjes". Ik zie nooit rechtsextremisten.

Kijk maar eens naar mijn "For You"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal linkse drek.

Dus al die zielige crybabies die naar BlueSky zijn gewoon triest, als je geen rechtse mensen volgt krijg je ook NIETS te zien.
Al die hollywood sterretjes en trieste dems. Ze liegen.

Ze zijn nog gewoon boos, en zullen dat wel weer 4 jaar blijven, ze zijn volgens mij altijd boos. Ook de laatste 4 jaar waren de dems/anti-Trumpers boos.
pi_215610421
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het is heel simpel: Ik kijk of een account dat ik volgde op Twitter/X op Bluesky zit en volg die. En ineens blijken andere accounts die X schaduwbande of zo of inactief waren of die ik wegens andere redenen amper nog zag daar ook weer actief. En voor mij hebben ze het punt hebben bereikt dat ik weinig redenen zie om nog op X te kijken. Gewoon gemak. Luiheid. Helaas is er nog geen mogelijkheid om Bluesky berichten te embedden op Fok net zoals het met X wel kan, maar so be it.
Jajaja, owning Elon, jajaja :z
De enige echte.
pi_215610471
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2024 17:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wacht maar totdat Elon Musk BlueSky koopt. Dan ga je er vast snel weer vanaf.

BlueSky is ook gewoon maar een democratische echochamber, de naam zegt het zelf al "BlueSky"
Elon moet het kopen en het renamen naar RedSky.
Dat is volkomen nutteloos. Bluesky gebruikt een gedecentraliseerd protocol juist om precies dat te voorkomen. En andere bedrijven kunnen daar gewoon op inhaken, dus Musk zal dan moeten blijven kopen tot hij een ons weegt. Dat gaat hem echt niet worden.

https://bsky.social/about/blog/3-30-2023-algorithmic-choice

quote:
We want a future where you control what you see on social media. We aim to replace the conventional "master algorithm," controlled by a single company, with an open and diverse "marketplace of algorithms."

With the AT Protocol v1 launch around the corner, we can confidently share our vision for this marketplace. Algorithms in ATP will act as aggregator services, similar to search engines. Users will be able to find, share, and add algorithms to their clients. Our UX design allows users to swipe between favorite algorithms or view a multi-algorithm feed.
pi_215610477
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 18:01 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jajaja, owning Elon, jajaja :z
Het zijn ook allemaal leugens, er worden geen lefties geshadowbanned, als je op Twitter linkse mensen volgt krijg je ook gewoon linkse drek. Zie hierboven het bewijs.
Kan nog wel 100 screenshots maken van "My Page" en de meest absurde, haatdragende berichten kom ik tegen.

Ze zijn gewoon boos dat ze niet meer kunnen beinvloeden met Twitter zoals ze deden ten tijde van corona. Of Hunters laptop. Ze willen meningen van anderen kunnen censureren.

Dat ze die macht niet hebben laat ze in paniek schieten.
pi_215610479
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2024 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb trouwens een links account op Twitter, en mijn timeline is gewoon hardstikke "netjes". Ik zie nooit rechtsextremisten.

Kijk maar eens naar mijn "For You"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal linkse drek.

Dus al die zielige crybabies die naar BlueSky zijn gewoon triest, als je geen rechtse mensen volgt krijg je ook NIETS te zien.
Al die hollywood sterretjes en trieste dems. Ze liegen.

Ze zijn nog gewoon boos, en zullen dat wel weer 4 jaar blijven, ze zijn volgens mij altijd boos. Ook de laatste 4 jaar waren de dems/anti-Trumpers boos.
Dit is dus een bevestiging dat X voor ons allemaal is.

Go X O+
De enige echte.
pi_215610493
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 18:06 schreef Rnie het volgende:

[..]
Dit is dus een bevestiging dat X voor ons allemaal is.

Go X O+
Prima toch? Mij heb je daar niet mee.
pi_215610502
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 18:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is volkomen nutteloos. Bluesky gebruikt een gedecentraliseerd protocol juist om precies dat te voorkomen. En andere bedrijven kunnen daar gewoon op inhaken, dus Musk zal dan moeten blijven kopen tot hij een ons weegt. Dat gaat hem echt niet worden.

https://bsky.social/about/blog/3-30-2023-algorithmic-choice
[..]

Dan moet Trump het maar blocken van het internet. Net zoals de Braziliaanse of Europese machthebbers "X" wil reguleren, BlueSky dan maar laten modereren.

Of is dat dan niet gewenst? :9
pi_215610539
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2024 18:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dan moet Trump het maar blocken van het internet. Net zoals de Braziliaanse of Europese machthebbers "X" wil reguleren, BlueSky dan maar laten modereren.

Of is dat dan niet gewenst? :9
Zeg het maar of het gewenst is. En DSA geldt alleen voor VLOPs. Dan moet je minstens 45 miljoen actieve gebruikers per maand hebben. Daar zit Bluesky (het bedrijf) niet aan.
  zondag 17 november 2024 @ 18:15:29 #241
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215610549
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee inderdaad, staat ook nog op X zie ik nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 17 november 2024 @ 18:15:38 #242
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215610553
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:58 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee. Waar komt deze vraag in hemelsmaam vandaan?

quote:
Nogmaals: jij hebt het over het bespreken van het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky. Prima. Om dat te kunnen bespreken, is het wel handig om er dan een aantal te noemen, zodat je het daar over kunt hebben.
pi_215610561
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 18:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Prima toch? Mij heb je daar niet mee.
Elk argument wat je coined om naar BlueSky te gaan wordt hiermee verworpen. :') Het is dus wat je er ZELF van maakt.

Als je extreem gepolariseerde topics zou volgen op BlueSky, dan krijg je ook gepolariseerde reacties op je tijdlijn, alhoewel, op BlueSky heeft iedereen dezelfde mening dus zal dat wel meevallen. :+
De enige echte.
pi_215610583
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 18:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zeg het maar of het gewenst is. En DSA geldt alleen voor VLOPs. Dan moet je minstens 45 miljoen actieve gebruikers per maand hebben. Daar zit Bluesky (het bedrijf) niet aan.
Ik val er meer over dat dems/anti-Trumpers het liefste wel overal "X" verbannen ziet worden maar oh wee als Trump aan een BlueSky komt en dit bijvoorbeeld door de FBI offline laat halen. Zo veel mensen die op FOK blij waren en de Braziliaanse overheid tof vonden(Nu HEBBEN we ELON _O- !!), of Thierry Breton die dreigbrieven scheef naar Elon Musk.

BlueSky is copium/hopium, natuurlijk heeft het nu wat tractie. Ik zie ook in mijn echochambers zoals https://communities.win/c/TheDonald/ dat mensen zich registreren om te trollen daar. Maar uiteindelijk zal BlueSky nooit aanslaan bij zoomers, normies.

Alleen de politieke activisten zullen BlueSky vullen. Voornamelijk blauwe politieke activisten.
Van mij mag het zeker bestaan en succes hebben, als jullie er blij mee zijn prima. Maar ik kijk wel even over hoe het er over 6 maanden uitziet. En ik verwacht niet zo veel tbh.
pi_215610619
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 18:15 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee. Waar komt deze vraag in hemelsmaam vandaan?
[..]
Nogmaals: jij hebt het over het bespreken van het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky. Prima. Om dat te kunnen bespreken, is het wel handig om er dan een aantal te noemen, zodat je het daar over kunt hebben.
Oh, je wil kunnen roepen dat account XYZ niet interessant is! En dat het daarom onzin om Bluesky te gebruiken want op X staat het ook of staat iets beters.

Maar ok, wat je wil:

Volkskrant, the Guardian, George Takei, diverse Film feeds, een zooi accounts over OSEES, King Gizzard & the Lizard Wizard en andere artiesten.
pi_215610643
twitter

Ze kunnen weer beter terug naar "X" gaan iig. Daar heb je wel vrijheid van meningsuiting.
pi_215610687
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2024 18:25 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ze kunnen weer beter terug naar "X" gaan iig. Daar heb je wel vrijheid van meningsuiting.
Prima toch? Daarom heeft Musk het tenslotte ook gekocht. En X blijft gewoon bestaan, dus er is geen reden om te gaan sippen dat er geen plek is voor vrijheid van meningsuiting
  zondag 17 november 2024 @ 18:31:38 #248
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215610704
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 18:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Oh, je wil kunnen roepen dat account XYZ niet interessant is! En dat het daarom onzin om Bluesky te gebruiken want op X staat het ook of staat iets beters.
Je vult vooraf erg veel in voor een ander, je gaat nogal van kwade intenties uit.

quote:
Maar ok, wat je wil:

Volkskrant, the Guardian, George Takei, diverse Film feeds, een zooi accounts over OSEES, King Gizzard & the Lizard Wizard en andere artiesten.
Volkskrant zie ik nog gewoon actief op X. Nogmaals, jij hebt het over bespreken van het vertrek van interessante accounts. Ik ben dan vooral benieuwd wat die accounts zijn, waarom ze interessant zijn en waarom het dan zo jammer is dat ze van X zijn verdwenen.
pi_215610752
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 18:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je vult vooraf erg veel in voor een ander, je gaat nogal van kwade intenties uit.
[..]
Volkskrant zie ik nog gewoon actief op X. Nogmaals, jij hebt het over bespreken van het vertrek van interessante accounts. Ik ben dan vooral benieuwd wat die accounts zijn, waarom ze interessant zijn en waarom het dan zo jammer is dat ze van X zijn verdwenen.
Suffe semantiek. Ok, dan bedoel ik forken. Tegelijk een account op X hebben en ook op een ander platform. Whatever, ze zullen ook wel accounts op facebook en andere platformen hebben. Ik volg ze echt niet overal. Waarom zou ik? Ik zie geen reden om op X te blijven hangen, het is niet dat ik het moet om informatie te krijgen.
  zondag 17 november 2024 @ 19:13:58 #250
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215610986
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 18:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Suffe semantiek. Ok, dan bedoel ik forken. Tegelijk een account op X hebben en ook op een ander platform. Whatever, ze zullen ook wel accounts op facebook en andere platformen hebben. Ik volg ze echt niet overal. Waarom zou ik? Ik zie geen reden om op X te blijven hangen, het is niet dat ik het moet om informatie te krijgen.
Deze discussie begon hiermee:

quote:

Specifiek dus 'vertrekken' omdat Musk er een zooitje van heeft gemaakt. Daarna heb jij als antwoord op een user over het bespreken van het vertrek van interessante accounts van X naar Bluesky.

En dan is het opeens "suffe semantiek" en gaat het over accounts hebben op meerdere platforms. Vrijwel niemand/geen enkele instantie zat of zit alleen op X, dus zegt dat helemaal niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')