abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214920690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 21:03 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zoals ik al zei: je komt hier nooit uit. Jij vindt dat je zaken goed onderbouwt/beargumenteert, ik niet. Ik vind dat ik zaken goed onderbouw/beargumenteer, jij niet. We vinden van elkaar dat we totale onzin spuien hier, die nergens op slaat. Nader tot elkaar komen, begrip voor elkaars standpunten, het ergens over eens zijn, het gaat gewoon niet gebeuren.
Met natuurlijk als wezenlijk verschil dat ik mijn standpunten zeer uitgebreid en degelijk onderbouw. En dat jij dat totaal niet doet. Zie mijn post, ik ga uitgebreid in waarom je ongelijk hebt. En jij loopt weg uit de discussie. Met deze cop-out een valse equivalentie. Geen interesse in de argumenten. Voor jou doet de kwaliteit van de argumenten er niet toe, voor mij is het alles.

Jij claimt zoiets als Musk heeft nooit iets wat in de buurt van antisemitisme in de buurt komt gezegd. Vervolgens vind je in een ander topic opeens dat veel minder erge uitspraken al antisemitisch zijn. Het is natuurlijk vrij komisch om mij te beschuldigen van een kant kiezen ofzo. Maar in dit topic sta je kant Musk dus alles wat hij doet is verdedigbaar. In het Israel topic ben je pro Israel. Dus onderzoeken die je als pro Israel ziet moeten hand en tand verdedigd worden. Ook al kom je dan in de knel om een consistent argument te hebben want in het ene topic is alles antisemitisme voor jou en in het andere topic is hetzelfde dat opeens niet meer want de teamlijntjes lopen anders.

Ik heb hierboven al uitgelegd waarom wat jij als tegenstrijdig zag dat helemaal niet is. Maar uiteraard gaan we daar niet op in.

quote:
Dan kun je blijven discussiëren, maar het kost zowel jou als mij redelijk wat tijd en het resultaat blijft hetzelfde: we zijn het op alle punten fundamenteel met elkaar oneens. Heeft dus geen zin. Wellicht dat we m.b.t. een ander issue wel een keer op een lijn zitten. :)
Dit klopt daarom heb ik bijvoorbeeld dat Israel/Palestina topic ontvolgd het is nutteloos om in een echokamer met mensen te discussieren die geen enkele interesse in de discussie hebben maar die gewoon hun teampje willen toejuichen.
  zaterdag 7 september 2024 @ 22:20:50 #72
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214921386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 21:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Met natuurlijk als wezenlijk verschil dat ik mijn standpunten zeer uitgebreid en degelijk onderbouw. En dat jij dat totaal niet doet. Zie mijn post, ik ga uitgebreid in waarom je ongelijk hebt. En jij loopt weg uit de discussie. Met deze cop-out een valse equivalentie. Geen interesse in de argumenten. Voor jou doet de kwaliteit van de argumenten er niet toe, voor mij is het alles.

Jij claimt zoiets als Musk heeft nooit iets wat in de buurt van antisemitisme in de buurt komt gezegd. Vervolgens vind je in een ander topic opeens dat veel minder erge uitspraken al antisemitisch zijn. Het is natuurlijk vrij komisch om mij te beschuldigen van een kant kiezen ofzo. Maar in dit topic sta je kant Musk dus alles wat hij doet is verdedigbaar. In het Israel topic ben je pro Israel. Dus onderzoeken die je als pro Israel ziet moeten hand en tand verdedigd worden. Ook al kom je dan in de knel om een consistent argument te hebben want in het ene topic is alles antisemitisme voor jou en in het andere topic is hetzelfde dat opeens niet meer want de teamlijntjes lopen anders.

Ik heb hierboven al uitgelegd waarom wat jij als tegenstrijdig zag dat helemaal niet is. Maar uiteraard gaan we daar niet op in.
[..]
Dit klopt daarom heb ik bijvoorbeeld dat Israel/Palestina topic ontvolgd het is nutteloos om in een echokamer met mensen te discussieren die geen enkele interesse in de discussie hebben maar die gewoon hun teampje willen toejuichen.
De projectie blijft vermakelijk. :) Ik stop met de discussie, omdat ik vind dat je niet op de inhoud ingaat waardoor je geen logische discussie hebt en het daardoor geen zin heeft. Vervolgens zeg je dat ik dan voor de discussie wegloop.

En dan eindig je met te zeggen dat je weg bent gegaan uit een duscussie omdat het een echokamer is waarin mensen geen zin hebben in een discussie en het daarom nutteloos is. :)

En dan kun jij mij nu weer van hetzelfde betichten en dan kan ik daar weer op reageren, jij weer op mij, etc. etc. En zo blijven we in het cirkeltje met heel veel woorden naar elkaar, maar geen enkele mogelijkheid om overeenstemming te vinden of elkaar te overtuigen. :)
pi_214924053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is dit nou weer ik heb die claim zo vaak onderbouwd. Dat jij geen enkel argument of feit accepteert is niet mijn fout. Dat jij nu doet alsof je geheugenverlies hebt ligt niet aan mij.
Het maximale wat je er m.i. uit kan halen is dat het een bevestigende reactie was op een antisemitische post van een user op X, waar later door Musk zelf excuses voor is aangeboden. Mocht Musk die jodenhater zijn die jij claimt dat hij is, dan zal hij bij voorbaat geen excuses aanbieden.

Het probleem met Musk is dat hij vaak sneller schiet dan nodig en kan zich laten leiden door misinformatie omtrent controversiële zaken. Hij overdenkt sommige"zakelijke" zaken niet (neem het blue check debacle) en dat werkt de laatste twee jaar behoorlijk tegen hem. Daar valt imo best wat voor te zeggen. :Y

quote:
Musk post constant antisemitische complottheorien.
Dit is ook weer zoiets. :') Je roept maar.

Constant houdt in dat hij dus elk moment zich bezig houdt met antisemitische complotten en deze constant post op X. Waar is je bron in deze, want die complotten zie ik niet voorbijkomen op zijn tijdlijn.

quote:
Als je het geen goed idee vind ga je niet akkoord en pleine publiek voor miljoenen volgers.
Hij gaat niet akkoord, hij zegt dat het een interessante observatie is. Dat zijn twee compleet verschillende dingen. Dit is dus wat ik bedoel met het zwart-wit denken. Je leest wat je wilt lezen om je gelijk te bevestigen. Dit geldt dus ook voor al die andere claims die je als feiten neerzet. Je zegt dat je een "man van nuance" bent maar tegelijk stop je alles steevast in hokjes, waarna je die direct op slot gooit. Zo ook over mijn online persona die alles van Musk maar verdedigt.
De enige echte.
pi_214935607
De Duitsers leren het ook nooit he

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214937165
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 18:36 schreef Ali_boo het volgende:
De Duitsers leren het ook nooit he

[ x ]
Kijk die kop alleen al.. Europese vrouwen zijn echt de hel. Moet echt snel verkassen naar latina heaven.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214937734
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 21:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk die kop alleen al.. Europese vrouwen zijn echt de hel. Moet echt snel verkassen naar latina heaven.
Waarom is het altijd een lesbienne met een kort pittig kapsel _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 09-09-2024 22:27:52 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214937789
Maar wie is het eigenlijk?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 september 2024 @ 16:54:36 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214953064
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 13 september 2024 @ 08:56:33 #79
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214966668
Musk ligt nu weer in de clinch met de Australische regering.

https://www.nu.nl/tech/63(...)e-desinformatie.html
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 13 september 2024 @ 09:02:22 #80
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214966706
quote:
Zelf noemde Musk enkele dagen geleden op X nog een interview van de extreemrechtse Amerikaanse mediapersoonlijkheid Tucker Carlson met Holocaustontkenner Darryl Cooper, die daarin beweerde dat niet Adolf Hitler, maar Winston Churchill de grootste misdadiger tijdens Tweede Wereldoorlog was, ,,erg interessant, de moeite van het kijken waard”. Na een stortvloed aan boze reacties verwijderde Musk die post kort daarop weer.
Bron: AD.

Het lijkt eigenlijk allemaal niet zo goed te gaan met de mentale gezondheid van Musk. Hij lijkt zichzelf helemaal te verliezen in zijn eigen X. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214977055
twitter

Alles wat Elon Musk aanraakt veranderd in goud. De grootste visionair die de wereld heeft gekend en ooit zal kennen. Elke nacht weer nieuwe successen met SpaceX en eergisteren zelfs 22 nieuwe satellieten de lucht in.

Het wordt tijd dat Elon Musk zijn eigen uncensored internet gaat maken, als de westerse economie klapt onder de recessies die ontstaan uit Kamala's/Bidens regiem over de wereld heen en straks alle infrastructuur klapt, wereldwijde power/internet outages zijn.

Dan zijn we afhankelijk van God Elon Musk die ons internet toe straalt. Elon is gewoonweg een god.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214977249
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Alles wat Elon Musk aanraakt veranderd in goud. De grootste visionair die de wereld heeft gekend en ooit zal kennen. Elke nacht weer nieuwe successen met SpaceX en eergisteren zelfs 22 nieuwe satellieten de lucht in.

Het wordt tijd dat Elon Musk zijn eigen uncensored internet gaat maken, als de westerse economie klapt onder de recessies die ontstaan uit Kamala's/Bidens regiem over de wereld heen en straks alle infrastructuur klapt, wereldwijde power/internet outages zijn.

Dan zijn we afhankelijk van God Elon Musk die ons internet toe straalt. Elon is gewoonweg een god.
Groei van wat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214977635
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Groei van wat?
22% groei van Fok! users die FUMEN over Elon's meme's en daardoor alles hier maar blijven posten om zo Elon's Goddelijke platform nog populairder te maken.

22% meer Tweets in AMV topic van Ron flippiekowski. X is heet. Iedereen wil die likes, die hits, de views.
pi_214978224
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
22% groei van Fok! users die FUMEN over Elon's meme's en daardoor alles hier maar blijven posten om zo Elon's Goddelijke platform nog populairder te maken.

22% meer Tweets in AMV topic van Ron flippiekowski. X is heet. Iedereen wil die likes, die hits, de views.
heel knap.... Maar hoe is de groei vergeleken met augustus 2020. Want ik herinner me dat twitter wat drukker is in de aanloop van de amerikaanse president verkiezingen en stort daarna weer in.

Dus augustus in aanloop van een verkiezingen vergeleken met een niet verkiezing augustus is.... beetje aantal dagen sneeuw vergelijken tussen de maand februari en september.
pi_214978852
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Goed verhaal weer pik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214980284
twitter
pi_214980405
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Einde tijdperk :W

De enige echte.
pi_214984318
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Fake news. Eli David heeft hem weggehaald.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214985015
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:13 schreef epicbeardman het volgende:

Het wordt tijd dat Elon Musk zijn eigen uncensored internet gaat maken,
Is het dark web niet te koop dan hoeft hij niets meer te maken. :D
pi_214989444
twitter

Jeetje, wist niet dat het zo erg was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214989620
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Jeetje, wist niet dat het zo erg was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh ik zeg toch al tijden dat de man fascist is. Nou hoeven we daar geen discussie meer over te voeren.
Bedankt voor je bijdrage.
pi_214990810
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 16:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Joh ik zeg toch al tijden dat de man fascist is.
Wie zegt dat in de post van Epicbearman nog meer dan? :') Je constante eigen-gelijk speelt weer op. _O-
De enige echte.
pi_214996446
Elon's schuld natuurlijk.

quote:
Franse Eurocommissaris Breton stapt op, deelt sneer uit aan Von der Leyen
De Franse Eurocommissaris Thierry Breton stapt per direct op. Het vertrek komt op het moment dat Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie, bezig is met het samenstellen van een nieuwe Commissie, na de verkiezingen eerder dit jaar.

Breton, de EU-commissaris voor de Interne Markt, deelde op sociale media zijn ontslagbrief die hij naar Von der Leyen stuurde, wat hoogst ongebruikelijk is in Brussel. Hij lijkt daarin te wijzen naar een conflict dat hij heeft met de voorzitter.

In de brief schrijft Breton dat Von der Leyen een paar dagen geleden Frankrijk had gevraagd zijn naam als kandidaat van het land voor de Commissie "om persoonlijke redenen" in te trekken. Eind juli werd hij juist door de Franse president Macron gekandideerd voor een tweede termijn als Eurocommissaris.
https://nos.nl/artikel/25(...)it-aan-von-der-leyen
De enige echte.
pi_214996770

Nu maar weer even oproep tot een moordpoging op Harris.
Zeker grappig bedoeld.
pi_214996806
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 10:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ afbeelding ]

Zeker grappig bedoeld.
Damn :o Hij roept echt op tot een moordpoging ja! ;(

:') Fucking hell
De enige echte.
pi_214996826
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2024 11:00 schreef Rnie het volgende:

[..]
Damn :o Hij roept echt op tot een moordpoging ja! ;(

:') Fucking hell
Jij kunt ook kritisch op Leon zijn inderdaad! :')
pi_214997557
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 11:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Jij kunt ook kritisch op Leon zijn inderdaad! :')
Nooit in de kringen waar jij je mentaal bevind.
De enige echte.
pi_215014117
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 10:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ afbeelding ]

Zeker grappig bedoeld.
Lol met Leon!

twitter

:|W

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 18-09-2024 04:55:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215019889
twitter

Straks zit ElonGod in de bak vanwege meme's.
pi_215020058
quote:
84s.gif Op woensdag 18 september 2024 04:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Lol met Leon!

[ x ]
:|W

Wat zou je er van vinden dat Twitter gesloten wordt en elon in de gevangenis? De natte droom van elke dem.
pi_215020549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:24 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Wat zou je er van vinden dat Twitter gesloten wordt en elon in de gevangenis? De natte droom van elke dem.
Wat vind jij ervan dat Musk er totaal geen moeite mee heeft om zich aan de wetten van een land te houden (zoals hij braaf deed in Turkije en India) maar als het om de VS gaat dat ineens niet schijnt te gelden?

twitter

Met daaruit zijn eigen woorden:

twitter

twitter

Nou die wet heeft Newsom dus ingevoerd en zich niet daaraan houden is best wel hypocriet vind je niet?.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 18-09-2024 18:11:40 ]
pi_215022400
DEVELOPING: Social Media Platform X Changes Its IP, Circumvents Blockade and Now Brazilian Users Are Having Access Again – Authorities Are Scrambling To React

quote:
Now, it arises that some internet users are saying that X changed the IP addresses of its servers, switching from its own IP (TWITTER-NETWORK, 104.244.40.0/21) to CloudFlare (162.158.0.0/15), using CloudFlare’s reverse proxy.

That is very relevant, because in theory, it would make it difficult blocking the social network permanently, because blocking CloudFlare would mean blocking most Brazilian websites that rely on the service, including banks and government sites.
Hihi, Elon heeft CloudFlare aangezet voor de Brazilianen. Hoe boos zullen dictator Lula en zijn rechters zijn op dit moment?
pi_215023862
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
DEVELOPING: Social Media Platform X Changes Its IP, Circumvents Blockade and Now Brazilian Users Are Having Access Again – Authorities Are Scrambling To React

[ afbeelding ]
[..]
Hihi, Elon heeft CloudFlare aangezet voor de Brazilianen. Hoe boos zullen dictator Lula en zijn rechters zijn op dit moment?
😂👍
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:28:50 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215040878
Treurig mannetje.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215049084
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')