Met natuurlijk als wezenlijk verschil dat ik mijn standpunten zeer uitgebreid en degelijk onderbouw. En dat jij dat totaal niet doet. Zie mijn post, ik ga uitgebreid in waarom je ongelijk hebt. En jij loopt weg uit de discussie. Met deze cop-out een valse equivalentie. Geen interesse in de argumenten. Voor jou doet de kwaliteit van de argumenten er niet toe, voor mij is het alles.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je komt hier nooit uit. Jij vindt dat je zaken goed onderbouwt/beargumenteert, ik niet. Ik vind dat ik zaken goed onderbouw/beargumenteer, jij niet. We vinden van elkaar dat we totale onzin spuien hier, die nergens op slaat. Nader tot elkaar komen, begrip voor elkaars standpunten, het ergens over eens zijn, het gaat gewoon niet gebeuren.
Dit klopt daarom heb ik bijvoorbeeld dat Israel/Palestina topic ontvolgd het is nutteloos om in een echokamer met mensen te discussieren die geen enkele interesse in de discussie hebben maar die gewoon hun teampje willen toejuichen.quote:Dan kun je blijven discussiëren, maar het kost zowel jou als mij redelijk wat tijd en het resultaat blijft hetzelfde: we zijn het op alle punten fundamenteel met elkaar oneens. Heeft dus geen zin. Wellicht dat we m.b.t. een ander issue wel een keer op een lijn zitten.
De projectie blijft vermakelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Met natuurlijk als wezenlijk verschil dat ik mijn standpunten zeer uitgebreid en degelijk onderbouw. En dat jij dat totaal niet doet. Zie mijn post, ik ga uitgebreid in waarom je ongelijk hebt. En jij loopt weg uit de discussie. Met deze cop-out een valse equivalentie. Geen interesse in de argumenten. Voor jou doet de kwaliteit van de argumenten er niet toe, voor mij is het alles.
Jij claimt zoiets als Musk heeft nooit iets wat in de buurt van antisemitisme in de buurt komt gezegd. Vervolgens vind je in een ander topic opeens dat veel minder erge uitspraken al antisemitisch zijn. Het is natuurlijk vrij komisch om mij te beschuldigen van een kant kiezen ofzo. Maar in dit topic sta je kant Musk dus alles wat hij doet is verdedigbaar. In het Israel topic ben je pro Israel. Dus onderzoeken die je als pro Israel ziet moeten hand en tand verdedigd worden. Ook al kom je dan in de knel om een consistent argument te hebben want in het ene topic is alles antisemitisme voor jou en in het andere topic is hetzelfde dat opeens niet meer want de teamlijntjes lopen anders.
Ik heb hierboven al uitgelegd waarom wat jij als tegenstrijdig zag dat helemaal niet is. Maar uiteraard gaan we daar niet op in.
[..]
Dit klopt daarom heb ik bijvoorbeeld dat Israel/Palestina topic ontvolgd het is nutteloos om in een echokamer met mensen te discussieren die geen enkele interesse in de discussie hebben maar die gewoon hun teampje willen toejuichen.
Het maximale wat je er m.i. uit kan halen is dat het een bevestigende reactie was op een antisemitische post van een user op X, waar later door Musk zelf excuses voor is aangeboden. Mocht Musk die jodenhater zijn die jij claimt dat hij is, dan zal hij bij voorbaat geen excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is dit nou weer ik heb die claim zo vaak onderbouwd. Dat jij geen enkel argument of feit accepteert is niet mijn fout. Dat jij nu doet alsof je geheugenverlies hebt ligt niet aan mij.
Dit is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Musk post constant antisemitische complottheorien.
Hij gaat niet akkoord, hij zegt dat het een interessante observatie is. Dat zijn twee compleet verschillende dingen. Dit is dus wat ik bedoel met het zwart-wit denken. Je leest wat je wilt lezen om je gelijk te bevestigen. Dit geldt dus ook voor al die andere claims die je als feiten neerzet. Je zegt dat je een "man van nuance" bent maar tegelijk stop je alles steevast in hokjes, waarna je die direct op slot gooit. Zo ook over mijn online persona die alles van Musk maar verdedigt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als je het geen goed idee vind ga je niet akkoord en pleine publiek voor miljoenen volgers.
Kijk die kop alleen al.. Europese vrouwen zijn echt de hel. Moet echt snel verkassen naar latina heaven.quote:Op maandag 9 september 2024 18:36 schreef Ali_boo het volgende:
De Duitsers leren het ook nooit he
[ x ]
Waarom is het altijd een lesbienne met een kort pittig kapselquote:Op maandag 9 september 2024 21:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kijk die kop alleen al.. Europese vrouwen zijn echt de hel. Moet echt snel verkassen naar latina heaven.
Bron: AD.quote:Zelf noemde Musk enkele dagen geleden op X nog een interview van de extreemrechtse Amerikaanse mediapersoonlijkheid Tucker Carlson met Holocaustontkenner Darryl Cooper, die daarin beweerde dat niet Adolf Hitler, maar Winston Churchill de grootste misdadiger tijdens Tweede Wereldoorlog was, ,,erg interessant, de moeite van het kijken waard”. Na een stortvloed aan boze reacties verwijderde Musk die post kort daarop weer.
Groei van wat?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Alles wat Elon Musk aanraakt veranderd in goud. De grootste visionair die de wereld heeft gekend en ooit zal kennen. Elke nacht weer nieuwe successen met SpaceX en eergisteren zelfs 22 nieuwe satellieten de lucht in.
Het wordt tijd dat Elon Musk zijn eigen uncensored internet gaat maken, als de westerse economie klapt onder de recessies die ontstaan uit Kamala's/Bidens regiem over de wereld heen en straks alle infrastructuur klapt, wereldwijde power/internet outages zijn.
Dan zijn we afhankelijk van God Elon Musk die ons internet toe straalt. Elon is gewoonweg een god.
22% groei van Fok! users die FUMEN over Elon's meme's en daardoor alles hier maar blijven posten om zo Elon's Goddelijke platform nog populairder te maken.quote:
heel knap.... Maar hoe is de groei vergeleken met augustus 2020. Want ik herinner me dat twitter wat drukker is in de aanloop van de amerikaanse president verkiezingen en stort daarna weer in.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
22% groei van Fok! users die FUMEN over Elon's meme's en daardoor alles hier maar blijven posten om zo Elon's Goddelijke platform nog populairder te maken.
22% meer Tweets in AMV topic van Ron flippiekowski. X is heet. Iedereen wil die likes, die hits, de views.
Goed verhaal weer pik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
22% groei van Fok! users die FUMEN over Elon's meme's en daardoor alles hier maar blijven posten om zo Elon's Goddelijke platform nog populairder te maken.
22% meer Tweets in AMV topic van Ron flippiekowski. X is heet. Iedereen wil die likes, die hits, de views.
Fake news. Eli David heeft hem weggehaald.quote:
Is het dark web niet te koop dan hoeft hij niets meer te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
Het wordt tijd dat Elon Musk zijn eigen uncensored internet gaat maken,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op zondag 15 september 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Jeetje, wist niet dat het zo erg was.Joh ik zeg toch al tijden dat de man fascist is. Nou hoeven we daar geen discussie meer over te voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je bijdrage.
Wie zegt dat in de post van Epicbearman nog meer dan?quote:Op zondag 15 september 2024 16:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Joh ik zeg toch al tijden dat de man fascist is.
https://nos.nl/artikel/25(...)it-aan-von-der-leyenquote:Franse Eurocommissaris Breton stapt op, deelt sneer uit aan Von der Leyen
De Franse Eurocommissaris Thierry Breton stapt per direct op. Het vertrek komt op het moment dat Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie, bezig is met het samenstellen van een nieuwe Commissie, na de verkiezingen eerder dit jaar.
Breton, de EU-commissaris voor de Interne Markt, deelde op sociale media zijn ontslagbrief die hij naar Von der Leyen stuurde, wat hoogst ongebruikelijk is in Brussel. Hij lijkt daarin te wijzen naar een conflict dat hij heeft met de voorzitter.
In de brief schrijft Breton dat Von der Leyen een paar dagen geleden Frankrijk had gevraagd zijn naam als kandidaat van het land voor de Commissie "om persoonlijke redenen" in te trekken. Eind juli werd hij juist door de Franse president Macron gekandideerd voor een tweede termijn als Eurocommissaris.
Damnquote:Op maandag 16 september 2024 10:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar weer even oproep tot een moordpoging op Harris.
Zeker grappig bedoeld.
Jij kunt ook kritisch op Leon zijn inderdaad!quote:Op maandag 16 september 2024 11:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
DamnHij roept echt op tot een moordpoging ja!
![]()
Fucking hell
Nooit in de kringen waar jij je mentaal bevind.quote:Op maandag 16 september 2024 11:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jij kunt ook kritisch op Leon zijn inderdaad!
Lol met Leon!quote:Op maandag 16 september 2024 10:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar weer even oproep tot een moordpoging op Harris.
Zeker grappig bedoeld.
Wat zou je er van vinden dat Twitter gesloten wordt en elon in de gevangenis? De natte droom van elke dem.quote:
Wat vind jij ervan dat Musk er totaal geen moeite mee heeft om zich aan de wetten van een land te houden (zoals hij braaf deed in Turkije en India) maar als het om de VS gaat dat ineens niet schijnt te gelden?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:24 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden dat Twitter gesloten wordt en elon in de gevangenis? De natte droom van elke dem.
Hihi, Elon heeft CloudFlare aangezet voor de Brazilianen. Hoe boos zullen dictator Lula en zijn rechters zijn op dit moment?quote:Now, it arises that some internet users are saying that X changed the IP addresses of its servers, switching from its own IP (TWITTER-NETWORK, 104.244.40.0/21) to CloudFlare (162.158.0.0/15), using CloudFlare’s reverse proxy.
That is very relevant, because in theory, it would make it difficult blocking the social network permanently, because blocking CloudFlare would mean blocking most Brazilian websites that rely on the service, including banks and government sites.
😂👍quote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
DEVELOPING: Social Media Platform X Changes Its IP, Circumvents Blockade and Now Brazilian Users Are Having Access Again – Authorities Are Scrambling To React
[ afbeelding ]
[..]
Hihi, Elon heeft CloudFlare aangezet voor de Brazilianen. Hoe boos zullen dictator Lula en zijn rechters zijn op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |