abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 maandag 2 september 2024 @ 17:39:09 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214870559

quote:
Na maanden van onzekerheid is het nu toch echt zover. Elon Musk is officieel eigenaar van Twitter. De man die in april vol enthousiasme een deal sloot - en daar vervolgens eenzijdig van afzag - liet deze maand weten alsnog bereid te zijn 44 miljard dollar neer te leggen. En nu is de kogel door de kerk.

Mogelijk heeft voor Musk meegespeeld dat als hij voet bij stuk had gehouden, hij naar de rechter had gemoeten. Waarschijnlijk wist hij dat zijn kansen in de rechtszaal niet zo groot waren. Zijn bewering dat Twitter niet eerlijk is geweest over de hoeveelheid nep- en spamaccounts horen we in elk geval niet meer. Ook bleek hij opeens wel weer toekomst te zien in Twitter: het zou onderdeel worden van de 'allesomvattende' app X.

Waarom is dit groot nieuws?
De kans is groot dat je dit leest, maar niet zoveel met Twitter hebt. In vergelijking met bijvoorbeeld Facebook en Instagram is het platform relatief klein - in Nederland zijn volgens onderzoeksbureau Newcom 1,1 miljoen mensen dagelijks actief.

Toch wordt Twitter gezien als invloedrijk omdat er veel journalisten, politici en opiniemakers op zitten. Gesprekken en reacties op het nieuws kunnen daardoor verstrekkende gevolgen hebben voor de 'echte wereld'. Het vervult daarmee soms een invloedrijke rol in het maatschappelijke debat. Het is spannend om te zien hoe Musk daarmee omgaat.

Wordt Musk zelf de baas bij Twitter, of wordt hij alleen eigenaar?
Het is wel de verwachting dat hij de leiding op zich zal nemen, zij het tijdelijk. Vannacht werd al bekend dat de top is ontslagen.
Het begon allemaal hiermee :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Game on!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 2 september 2024 @ 17:39:36 #2
3928 Ulx
pi_214870567
twitter

Beetje de boel manipuleren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214871019
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:39 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Beetje de boel manipuleren?
twitter

Haha, er is er iemand boos op dat merendeel op Trump stemde op zijn poll. Klein kind is het. Als hij eens leert wat engagements zijn. Armoe.

Waarom richt meneertje Cuban niet zelf een democraten only social media platform op? als hij niet tegen de waarheid kan.

@nypost ook meenemen in zijn tweet, ahaha, janken.
Wedden dat als Kamala had gewonnen in zijn poll dat je hem niet had gehoord. QQ

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 02-09-2024 18:21:13 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214874500
Na immigranten zijn het nu ook de criminelen die volgens Musk ontzien worden omdat de Democraten daarmee stemmen willen winnen.

twitter

Musk (de 'free speech-absolutist') probeert hiermee uiteraard niet de verkiezingen te beinvloeden :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 2 september 2024 @ 22:05:23 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214874659
quote:
81s.gif Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef Kijkertje het volgende:
Na immigranten zijn het nu ook de criminelen die volgens Musk ontzien worden omdat de Democraten daarmee stemmen willen winnen.

[ x ]
Musk (de 'free speech-absolutist') probeert hiermee uiteraard niet de verkiezingen te beinvloeden :{w
"literally the party of criminals" ook :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214876227
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 22:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
"literally the party of criminals" ook :')
En communisten ook!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214876283

Flippiekowski zijn leven en inkomen bestaat dankzij "X". Het goddelijke platform van Elon brengt het brood op de plank.

Volgens mij heeft hij een scherm dedicated aan Elon's twitter account, mooie echochamber. Precies wat ElonGod wil. Meer zichtbaarheid.

Des te gekker, des te meer aandacht het krijgt. En jullie trappen er nog allemaal in ook, ook Flippiekowski.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214877630
merk dat sinds threads beschikbaar is in europa dat ik daar veel actiever ben dan twitter. jammer alleen dat nog niet iedereen interressants is overgestapt.

maar wat een shit zooi is dat twitter geworden zeg
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_214880743
twitter

Fascist Musk weer bezig.
pi_214880886
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ x ]
Fascist Musk weer bezig.
Dat is ook social media's probleem, niemand wil gehaat worden zoals epicbeardman. Een controversiële mening uiten, geen duizenden circlejerk likes krijgen. Alleen echte mannen zoals Trump, Elon, Putin en ik kunnen dit soort haat verdragen.

Nee dat is niet voor de gemiddelde low T man of vrouw weggelegd.

Ze willen geliked worden, ze willen samenhorigheid creëren, als mijn fok vriendjes russen haat, dan haat ik ze ook, want anders denken mijn fok vriendjes misschien verkeerd over mij. Straks denken ze dat ik een wappie ben of een putler.

En nu ook hetzelfde met ElonManBad. All aboard the bandwagon. Vamos!
pi_214880915
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat is ook social media's probleem, niemand wil gehaat worden zoals epicbeardman. Een controversiële mening uiten, geen duizenden circlejerk likes krijgen. Alleen echte mannen zoals Trump, Elon, Putin en ik kunnen dit soort haat verdragen.

Nee dat is niet voor de gemiddelde low T man of vrouw weggelegd.

Ze willen geliked worden, ze willen samenhorigheid creëren, als mijn fok vriendjes russen haat, dan haat ik ze ook, want anders denken mijn fok vriendjes misschien verkeerd over mij. Straks denken ze dat ik een wappie ben of een putler.

En nu ook hetzelfde met ElonManBad. All aboard the bandwagon. Vamos!
:')
Nee hoor jullie kunnen juist gigantisch slecht met niet geliefd worden omgaan. Vandaar het blind napraten van je in-groep en wild om je heen slaan naar iedereen die daar dan niet toe zou behoren.
Dus nu zijn vrouwen en low T mannen weer een probleem. Als je overal problemen ziet zoals Elon, ligt het er eerder aan dat je zelf het probleem bent.
pi_214881080
Anonymous met 5 miljoen volgers:
twitter

Bronnen die in de notes staan:

Calls to arrest Elon Musk are actually increasing.

https://www.google.com/am(...)leshow/113000733.cms

https://www.google.com/am(...)and-x-cancelled/amp/

https://www.theguardian.c(...)ays-ex-twitter-chief
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214881601
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 15:41 schreef capricia het volgende:
[ x ]

Zou tijd worden. Hup Holmes en SBF achterna deze oplichter. Maar dat gaat nog wel even duren, lijkt me dat Musk teveel geld en fans heeft.
pi_214881610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 16:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zou tijd worden. Hup Holmes en SBF achterna deze oplichter. Maar dat gaat nog wel even duren, lijkt me dat Musk teveel geld en fans heeft.
Ok comrat.
  dinsdag 3 september 2024 @ 16:45:28 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214881617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 16:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Jaartje of 20 strafkamp voor hoogverraad zou 'm goed doen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 september 2024 @ 16:59:11 #16
3928 Ulx
pi_214881721
twitter

Ach....
pi_214882039
"Sir Elon Musk, we're arresting you on behalve of the democrats, which say you hurt their feelings on your own platform"

Mooi om te zien die totale meltdown vanuit de democraten, dag en nacht wachten ze weer op een nieuwe tweet van onze Messiah. Oh wat zal Elon nu weer posten, oh nee dit moet ik met mijn online vrienden delen.

Mooiste timeline waar we ons nu in bevinden.

Elon arresteren terwijl hij persoonlijk Boeing en Nasa's kontje moet redden. Hihi. Elon is untouchable.
Zo mooi dat het altijd de linkse mensen zijn die iedereen in de bak willen gooien voor vrijheid van meningsuiting. Hmm.

Toen Trump verbannen werd van Twitter werd hier geroepen, als je het er niet eens bent maak je toch je eigen Twitter. Nou Elon heeft het gekocht en nu is het janken geblazen.
pi_214882079
quote:
[ x ]
Zo te zien 95% bot accounts. Krijgt nog minder likes dan Flippiekowski.
pi_214882393
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 september 2024 17:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo te zien 95% bot accounts. Krijgt nog minder likes dan Flippiekowski.
Je mist een beetje het punt. Harris in een communisten pakje, freedom of speech,maar musk een nazi pakjemje overtreedt de regels.
pi_214882645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 17:53 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Je mist een beetje het punt. Harris in een communisten pakje, freedom of speech,maar musk een nazi pakjemje overtreedt de regels.
Dat is juist voor de mensen die musk vanwege x adoreren heel normaal die objectieve observeerbare hypocrisie. :D
pi_214882646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 17:53 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Alsof Musk zelf al die foto's loopt te taggen, hij staat toch nog op X?
Plus, het is zijn platform. Hij kan er mee doen wat hij wil.

Alsof Elon in zijn eentje "X" loopt te modereren naast zijn goddelijke bedrijven, af en toe een meme plaatsen.
pi_214882672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
merk dat sinds threads beschikbaar is in europa dat ik daar veel actiever ben dan twitter. jammer alleen dat nog niet iedereen interressants is overgestapt.

maar wat een shit zooi is dat twitter geworden zeg
Dus je bent actiever op een platform waar geen interessante personen zitten dan op een platform waar wel interessante personen zitten?

Waarom die spagaat? :') Je kan toch gewoon 25 accounts volgen van de in jou ogen interessante personen en alleen die feed volgen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Rnie op 03-09-2024 18:33:17 ]
De enige echte.
pi_214882673
Die dems moeten lekker op Mastedon gaan blaten.
pi_214882710
Het meest grappige is dat Meta nu ogenschijnlijk het platform is voor de progressieven onder ons, terwijl Ome Zuck vorige week huilend sorry zegt over de wijze waarop hij zijn pootjes heeft laten hangen naar de wil van de 4 jarige club demmy's. _O-

Threads GOOD! - X Bad! :')
De enige echte.
  dinsdag 3 september 2024 @ 18:44:08 #25
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214882737
quote:
[ x ]

Wel goed om ook een opinie te plaatsen (artikel in The Hill) die een tegengeluid laat horen. Arresteren, het moet toch niet gekker worden. Op basis waarvan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')