Wel veel moeite ingestoken in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Ondanks dat het een hoog fake-gehalte heeft, leest dit topic wel lekker weg
R&P / Dubbelleven: diep in de problemen
Anders ik wel! Ik werk thuis vandaag en ik heb zalmquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb vandaag extra veel zin in de lunch @:ggmm
Is het teveel gevraagd om hier een foto van te maken?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik werk thuis vandaag en ik heb zalm
Mensen die tijdens de lunch restjes opwarmen zijn altijd dikkies. Gelukkig ben jij de uitzondering, makker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Overigens bestaat mijn lunch uit spaghetti van gisteren die ik nog over had.
Wederom wordt dit gegeten zónder plakjes kaas @:Drizzt
Vieze papzak
Was z'n """sixpack""" niet als sneeuw voor de zon verdwenen inmiddels?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die tijdens de lunch restjes opwarmen zijn altijd dikkies. Gelukkig ben jij de uitzondering, makker.
Moderator Onlogisch is dat typetje dat eens per jaar de motivatie heeft om wat aan z’n pens te doen. Nu laat hij het weer verslonzen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was z'n """sixpack""" niet als sneeuw voor de zon verdwenen inmiddels?
Heb jij daar een mening over?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderator Onlogisch is dat typetje dat eens per jaar de motivatie heeft om wat aan z’n pens te doen. Nu laat hij het weer verslonzen.
Tot de zomer van ‘26.
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij daar een mening over?
Wat een verachtelijk figuur ben je toch. Kaas over je spaghettiquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Ik hoop dat hij de kaas niet vergeet voor op de spaghetti.
Parmezaanse kaas, makker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een verachtelijk figuur ben je toch. Kaas over je spaghetti
Jij en @:Drizzt zouden een mooi (ietwat dikkig) koppeltje vormen. Papzak
Linkquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:45 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:caland kan je wel gewoon een like voor geven vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7788]Ik dacht Beastie Boys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Kip, linzen, velderwten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ook agvquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spareribsquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het leven is één groot hoorcollegequote:Op dinsdag 3 september 2024 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dinsdag nu ook al cheatdag is
Rijst met boontjes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat @fetX met rustquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dinsdag nu ook al cheatdag is
Welk hotel?quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:08 schreef Caland het volgende:
Maar weer een weekendje Edingburgh geboekt
Schotlandgenot
Guesthouse voor mindervalide?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik vorige weekquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:08 schreef Caland het volgende:
Maar weer een weekendje Edingburgh geboekt
Schotlandgenot
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef KingRoland het volgende:
hoop cucks in deze sc tegenwoordig
Vrijgevochtenquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
@:ggmm doe open vuile tyfusmongool
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijgevochten
Wie zou die gast eigenlijk ook missen?
Tr gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
4 weken Pattaya @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:rambodirk is het al tijd?
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijgevochten
Wie zou die gast eigenlijk ook missen?
Je vriendin is een goed mensquote:Op dinsdag 3 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin vertelt net heel trots dat ze iemand in de metro erop heeft aangesproken omdat hij kansloos domme racistische grapjes naar Aziaten maakte (niveau ‘hihi ching chang chong, gaan jullie shabu shabu).
Waarom was je in Rotterdam @:caland ?
Ik vind dit leuke grapjes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin vertelt net heel trots dat ze iemand in de metro erop heeft aangesproken omdat hij kansloos domme racistische grapjes naar Aziaten maakte (niveau ‘hihi ching chang chong, gaan jullie shabu shabu).
Wat een uitstekende reden om trots te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
⁉️quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:10 schreef vrijgevochten het volgende:
Hier verder
@:fok-it
@:mortaxx
@:flippingcoin
@:aberkullie
@:ggmm
Waarmee was jij bezig in die eerste 2 rondes?quote:Op woensdag 4 september 2024 08:00 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1173 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRoland
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
WC laten verstoppen (niet bewust) snel weggelopen uit schaamte.Bah, niet even een TOPdesk melding maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Kingroland![]()
Letters uitsluitenquote:Op woensdag 4 september 2024 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarmee was jij bezig in die eerste 2 rondes?
Ziet eruit als cheaten, maar ik bemoei me er niet mee.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarmee was jij bezig in die eerste 2 rondes?
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
WC laten verstoppen (niet bewust) snel weggelopen uit schaamte.Je moet je kapot schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Kingroland
Die @ZKA denkt dat fokkers buiten FOK! een leven hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dat had altijd een TOP uitwerking op de cijfertjes, evenals kritiek. Niemand had dat alleen door, prachtig. In het echt hoorde je toch nooit iemand zeiken of opmerkingen maken 👌 enige waar je naad hoeft te kijken, de offline wereld
Ja laten we hier anders ook nog even over hem doorgaan.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die @:ZKA denkt dat fokkers buiten FOK! een leven hebben.![]()
Deze man[ afbeelding ]
Je hebt gewoon een betrouwbare kop.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was ik mijn pinpas vergeten mee te nemen naar de markt en deed dat stomme Google Pay het ook nog eens niet.
Gelukkig mocht ik het wel meenemen en volgende week betalen. Zo doen we dat in Drenthe @:R-woud93
DrentheGodenquote:Op woensdag 4 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was ik mijn pinpas vergeten mee te nemen naar de markt en deed dat stomme Google Pay het ook nog eens niet.
Gelukkig mocht ik het wel meenemen en volgende week betalen. Zo doen we dat in Drenthe @:R-woud93
Een schattige olifant weigert natuurlijk niemand.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een betrouwbare kop.
Iets 'kopen' zonder te betalen? Heel vaak idd.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Gebeurt overigens ook in de randstad
Hier vertrouwen we elkaar nogquote:Op woensdag 4 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij neemt afscheid. Dat betekent ook dat hij hier afscheid neemt. Hoe kunnen we beter afscheid van hem nemen dan met een dolletje?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja laten we hier anders ook nog even over hem doorgaan.
Die jongen heeft zoveel hoofdjes op hol gebracht de afgelopen 5 jaar. En maar niet doorhebben dat je hem daar alleen maar mee voedt. Doodvermoeiend.
Dat is slim maat, om je ongezonde saucijzenbroodje te balanceren met een gezonde appel!quote:Op woensdag 4 september 2024 12:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een saucijzenbroodje en een appel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |