Dat doe ik eigenlijk ook nog maar heel zelden. Kon ook geen festivalletje pakken deze zomer natuurlijk.quote:
Doe niet zo preutsquote:Op maandag 2 september 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Forummoderator @:Coco houdt ervan als er een harde straal op zijn anus wordt getorpedeerd.
Wat ben je toch recalcitrant vandaag. Ik gun je een lekker ijsje.quote:Op maandag 2 september 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Forummoderator @:Coco houdt ervan als er een harde straal op zijn anus wordt getorpedeerd.
Welke smaak?quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch recalcitrant vandaag. Ik gun je een lekker ijsje.
Hij heeft gisteren ook al pizza op.quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch recalcitrant vandaag. Ik gun je een lekker ijsje.
Perenijs. Of pistache.quote:
Hoe behoud je dan toch je sixpack?quote:Op maandag 2 september 2024 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun mezelf heel af en toe een softijsje met van die spikkels erop.
Hemels voer, echt waar.
En zo nu en dan Ben & Jerrys.
Ik ga wat bestellen maar moet nog even bedenken wat.quote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Spaghetti, zonder plakjes kaas gore papzakquote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forummoderator @Coco kent duidelijk de klappen van de anale zweep.quote:Op maandag 2 september 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet nu een plakkaat appeltaart, vanavond heb ik een kaasfondue.quote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik eet nu een plakkaat appeltaart, vanavond heb ik een kaasfondue.
Wat ben je toch ook een extreme boerenlul, om een gegeven paard in de bek te kijken.quote:Op maandag 2 september 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen.
De gever zal wel gedacht hebben; wat een ondankbare hond.quote:Op maandag 2 september 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip met rijstquote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, ik moest lachenquote:Op maandag 2 september 2024 17:20 schreef RamboDirk het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen", van wooooooow kijk jullie eens dikke zwijnen zijn dat je appeltaart neemt en kijk mij eens gezond doen en suikervrij zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ze weten inmiddels dat je weggaat?quote:Op maandag 2 september 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest gewoon weer lachen een uur laterquote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Coco het volgende:
Eindelijk lukt iets dat RamboDirk probeert.
Nee ik ga MISSCHIEN deze week solliciteren, maar ik laat het je nog even wetenquote:Op maandag 2 september 2024 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze weten inmiddels dat je weggaat?
ITS HAPPENING
Succes maat, ben je bang om ze te laten weten dat je ermee stopt?quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ga MISSCHIEN deze week solliciteren, maar ik laat het je nog even weten
Graag.quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar bang voor zijn?quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Succes maat, ben je bang om ze te laten weten dat je ermee stopt?
Softijsjes zijn heerlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun mezelf heel af en toe een softijsje met van die spikkels erop.
Hemels voer, echt waar.
En zo nu en dan Ben & Jerrys.
Doe niet zo hopeloos onzeker en post gewoon leuk meequote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef Abid-Meher het volgende:
VBL / Mikeytt is welkom in VBL
Ik hoop dat ik net zo welkom ben.
Naam en rugnummer.quote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Er werkt hier iemand bij de Rotterdamse politie.
Gewoon doen joh.quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermeequote:Op maandag 2 september 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme het uitje vliegt net naast me
@:zipportal @:caland
Hier wel een flink uitje gehadquote:Op maandag 2 september 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme het uitje vliegt net naast me
@:zipportal @:caland
Ja maar ik doe ook nog een studietje die loopt t/m maart die ik makkelijk kan handelen in m'n huidige baan die ik VOLLEDIG onder controle heb.quote:Op maandag 2 september 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh.
PRATEN kan altijd.
Gewoon proberen maat. Als zelfs @RamboDirk iets lukt, kan jij het ook.quote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar ik doe ook nog een studietje die loopt t/m maart die ik makkelijk kan handelen in m'n huidige baan die ik VOLLEDIG onder controle heb.
Als ik aan iets lastigers/nieuws begin komt mijn studie misschien onder druk te staan.
Ik denk er nog heel even over na als je het niet erg vindt. Eind deze week neem ik een beslissing.
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar ik doe ook nog een studietje die loopt t/m maart die ik makkelijk kan handelen in m'n huidige baan die ik VOLLEDIG onder controle heb.
Als ik aan iets lastigers/nieuws begin komt mijn studie misschien onder druk te staan.
Ik denk er nog heel even over na als je het niet erg vindt. Eind deze week neem ik een beslissing.
Ik durf het je niet te vertellenquote:Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer komt die darkmode nou eens voor het plebs op dit forum?
Bedankt.quote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te vertellen
Maar je kan altijd crew worden
ваше здоровьеquote:Op maandag 2 september 2024 23:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Net terug uit het Oekraïnetopic.
User @:Elan zuipt stevig tegenwoordig.
Denk eerder flink op z'n achterhoofd gevallenquote:Op maandag 2 september 2024 23:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Net terug uit het Oekraïnetopic.
User @:Elan zuipt stevig tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1172 2/6
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Wow
Woordle6 968 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Dit is niet leuk
Wtfquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1172 4/6
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 968 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟨🟨
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Het is de bedoeling van het spelletje dat je dat raadtquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
v, b, z, w, p, k
Hoe moest ik nou weten welke het was
Whahahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1172 4/6
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 968 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟨🟨
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Dan heeft die vent die me dat ouijabord verkocht heeft me opgelicht.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van het spelletje dat je dat raadt
Gegokt en verloren.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
v, b, z, w, p, k
Hoe moest ik nou weten welke het was
Op naar het dwaasgebouw?quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gegokt en verloren.
Net als Feyenoord.
Dat van Feyenoord heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gegokt en verloren.
Net als Feyenoord.
De samenvatting is redelijk eenvoudig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat van Feyenoord heb ik even gemist.
Kan je het even uitleggen? Dan ga ik dat gebruiken om een zuigende vraag in het Feyenoord-topic te stellen
Spelers halen op de laatste dag en dan verrast zijn dat clubs moeilijk doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je het even uitleggen? Dan ga ik dat gebruiken om een zuigende vraag in het Feyenoord-topic te stellen
Talibangodenquote:Verklaring voor opkomst
Dat nitazenen zo in opkomst zijn, heeft mogelijk onder meer te maken met de fors gedaalde opiumproductie. In 2023 daalde die in Afghanistan met 95 procent ten opzichte van 2022 nadat de Taliban in april 2022 een drugsverbod afkondigden. In Myanmar daalde de productie met 36 procent. In totaal werd vorig jaar wereldwijd 74 procent minder opium geproduceerd.
Sorryquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, betweter
Te Kloese is geen kok maar een fraudeur.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat overdreven positieve gedoe over die vent word je toch ook doodmoe van.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Te Kloese is geen kok maar een fraudeur.
Ook een stukje copium natuurlijk, ik denk dat een paar maanden geleden niemand blij was geweest met dit resultaat. Geen (directe) vervangers voor Geertruida en Wieffer. Hoogstens tevreden dat Hancko bleef toen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat overdreven positieve gedoe over die vent word je toch ook doodmoe van.
Moest even lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had zelf eerlijk gezegd ook gehoopt dat we een titelstrijd kregen maar daar lijkt het niet op.
waarvanquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht op de uitleg want niemand snapt er iets van.
Het is ook allemaal zo vooringenomen als wat, zelfs als te Kloese de volledige oorlogskas had uitgegeven aan kutspelers van het tweede niveau was het GEWELDIG BELEID geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat overdreven positieve gedoe over die vent word je toch ook doodmoe van.
De uitleg van Dennis.quote:
Ik heb er zelf ook geen illusie bij. Ben niet blij met de trainer en niet met het gebrek aan vervangers voor Wieffer en Minteh. Hooguit met Carranza, Nadje, Boom en Lotamba als aankopen, maar dat moet allemaal nog blijken. Ik sluit ook niet uit dat het alsnog allemaal goed valt maar ik vrees dat PSV dan allang een eind weg is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook een stukje copium natuurlijk, ik denk dat een paar maanden geleden niemand blij was geweest met dit resultaat. Geen (directe) vervangers voor Geertruida en Wieffer. Hoogstens tevreden dat Hancko bleef toen.
Ik had zelf eerlijk gezegd ook gehoopt dat we een titelstrijd kregen maar daar lijkt het niet op.
Snap ik met zulke dansmovesquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Pieter heeft een vriendin trouwens zei hij laatst.
Je had me geen mention gegeven in je Woordle. Jammer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:08 schreef alpeko het volgende:
Jongens dit is VBL. Graag ontopic over eten en woordle.
Dat was ik idd weer eens vergeten. Excuus. Ook aan @Scrummie en @RamboDirkquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had me geen mention gegeven in je Woordle. Jammer.
Toch een like gegeven want ik ben niet haatdragend verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |