abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214871622
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat is eerlijk. Zelf geef ik terroristen altijd het voordeel van de twijfel.

Je weet maar nooit tenslotte:

[ afbeelding ]
Als ik moet kiezen tussen een organisatie die genocide pleegt of eentje die terroristisch is dan kies ik voor de laatste.
pi_214871634
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:50 schreef oblo het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Het Hamas 8 uur journaal.
pi_214871646
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het staat niet vast dat ze door hamas om het leven zijn gebracht. Hamas ontkent. Hamas heeft het voordeel van de twijfel in deze
:D _O-
Intolerant voor intolerantie
pi_214871672
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als ik moet kiezen tussen een organisatie die genocide pleegt of eentje die terroristisch is dan kies ik voor de laatste.
Dat is leuk, maar wat heeft dat met dit draadje te maken :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214872094
twitter
pi_214872205
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:31 schreef Cuendillar het volgende:
Maar dat is helemaal geen realistisch doel, dus waarom zou je je daaraan blijven vastklampen?

Het is toch veel beter om je erbij neer te leggen dat Al-Aqsa in joods gebied ligt, maar dat je er als moslim gewoon kan komen?
Eeuwige oorlog is wat je krijgt. Als je denkt dat wat ik zeg niet waar is, dan ben jij degene die zich vastklampt aan onrealistische sprookjes.
pi_214872218
VK trekt vergunning voor export van dertig soorten wapens naar Israël in
De Britse regering zegt dat het gaat stoppen met de export van dertig soorten wapens, of wapenonderdelen, naar Israël. Volgens Londen is er een "duidelijk risico" dat met dit materieel het humanitair oorlogsrecht wordt geschonden in Gaza.

Het grootste deel van de wapenleveringen aan Israël gaat overigens door: 30 van de 350 Britse wapenexportvergunningen worden opgeschort. Het is uitzonderlijk dat een militaire bondgenoot van Israël deze stap neemt. Kort na de verkiezingswinst van Labour maakte de partij bekend dat de wapenexport naar Israël zou worden onderzocht.

Minister van Buitenlandse Zaken David Lammy benadrukt dat Israël zich nog steeds zal kunnen verdedigen tegen Hamas. "Dit is geen wapenembargo", zei Lammy. Wel zei hij dat Israël meer zou moeten doen om voedsel en medicijnen in Gaza te krijgen.

De aanklager van het Internationaal Strafhof in Den Haag heeft om een arrestatiebevel verzocht tegen Netanyahu en andere Israëlische leiders. Ze worden verdacht van oorlogsmisdaden in Gaza, zoals uithongering als oorlogstactiek. Ook Hamas-kopstukken moeten volgens de aanklager worden vervolgd, bijvoorbeeld vanwege de aanslagen van 7 oktober.

https://nos.nl/collectie/(...)ar-we-hebben-gefaald
pi_214872551
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Nober het volgende:
[ x ]
En ook geen woord van amnesty, HRW, oxfsm of de VN over het nieuws van dit weekend dat er weer vier Palestijnen zijn dood gemarteld. Drie daarvan in de afgelopen week. Laten we hopen dat het Hamas, PIJ was.

Misschien berichten die clubjes niet over elk bericht. Maar als het een rustgevende gedachte is dat de executie van zes Israëliërs voor die clubjes acceptabel is dan moet je dat vooral denken. Leg wel die scheermesjes weg
  maandag 2 september 2024 @ 20:05:52 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214872653
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
Goh wat een verrassing, dat laatste is iig bewezen als het om Hamas gaat.
pi_214872976
Schokkende daad van Hamas. Dacht voor deze daad dat Hamas bestond uit gezellige padvinders.
pi_214873227
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het Hamas 8 uur journaal.
Het 8 uur journaal van Hamas:
quote:
Hamas’ armed wing has issued new instructions to guards handling captives if Israeli forces approach Gaza detention sites.

“Netanyahu’s insistence on releasing the prisoners through military pressure – instead of concluding a deal – will mean they’ll be returned to their families in coffins,” said Qassam Brigades spokesman Abu Obaida.
https://www.aljazeera.com(...)ling-11-palestinians
pi_214873274
quote:
The spokesperson for Hamas’ armed al-Qassam Brigades, Abu Ubaida, said on Monday that the Palestinian group has issued new instructions to guards on handling hostages if Israeli forces approach detention sites, reiterating blame on Israel for the deaths of hostages.
https://english.alarabiya(...)aeli-troops-approach
pi_214873312
Misschien heeft @Chadi een directe lijn met Sinwar en kan hij dit corrigeren?
pi_214873439
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Gossie dezelfde dag dat deze 6 omkwamen, kwamen er ook 45 Palestijnen om door toedoen van Israël. Maar bij deze 6 moeten we natuurlijk langer stil staan.
Hoe durven ze deze ubermenschen niet anders te behandelen. :W
pi_214873459
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef oblo het volgende:
Misschien heeft @:Chadi een directe lijn met Sinwar en kan hij dit corrigeren?
Ik heb hem net gebeld. Wilde op de thee komen bij me maar heb hem verteld van Wilders en Co. Dat vind hij geen goed iedee meer. Thee is inmiddels koud... Bah..
pi_214873486
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Schokkende daad van Hamas. Dacht voor deze daad dat Hamas bestond uit gezellige padvinders.
Ik ook. Die leuke liedjes sinwar. Ik bedoel, zingen.
Intolerant voor intolerantie
pi_214873502
Wat wil je dan, dat Hamas die gijzelaars levend laat gaan zodat Netanyahu de held kan spelen. :') Delusional.
pi_214873511
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:54 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik heb hem net gebeld. Wilde op de thee komen bij me maar heb hem verteld van Wilders en Co. Dat vind hij geen goed iedee meer. Thee is inmiddels koud... Bah..
Kan je mij uitleggen waarom je denkt dat de IDF de 6 gegijzelden heeft doodgeschoten?
pi_214873512
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef Chadi het volgende:

[..]
Gossie dezelfde dag dat deze 6 omkwamen, kwamen er ook 45 Palestijnen om door toedoen van Israël. Maar bij deze 6 moeten we natuurlijk langer stil staan.
Hoe durven ze deze ubermenschen niet anders te behandelen. :W
Dat is eigen schuld. IDF doet aan roof knocking en als iemand daarna dan toch nog eigenwijs blijft staan dan kan IDF er niks aan doen :N
pi_214873514
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Eeuwige oorlog is wat je krijgt. Als je denkt dat wat ik zeg niet waar is, dan ben jij degene die zich vastklampt aan onrealistische sprookjes.
Oost Jarusalem ligt echt binnen de grenzen van '67 in Palestijns gebied.
pi_214873550
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:57 schreef Triggershott het volgende:
Wat wil je dan, dat Hamas die gijzelaars levend laat gaan zodat Netanyahu de held kan spelen. :') Delusional.
Dat denkt @Chadi
Ik ben benieuwd naar zijn uitleg
pi_214873554
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:57 schreef oblo het volgende:

[..]
Kan je mij uitleggen waarom je denkt dat de IDF de 6 gegijzelden heeft doodgeschoten?
Even terug scrollen.
pi_214873567
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:57 schreef Chadi het volgende:

Oost Jarusalem ligt echt binnen de grenzen van '67 in Palestijns gebied.
pi_214873598
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 21:00 schreef Chadi het volgende:

[..]
Even terug scrollen.
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het staat niet vast dat ze door hamas om het leven zijn gebracht. Hamas ontkent. Hamas heeft het voordeel van de twijfel in deze
Het 8 uur journaal van Hamas:
quote:
Hamas’ armed wing has issued new instructions to guards handling captives if Israeli forces approach Gaza detention sites.

“Netanyahu’s insistence on releasing the prisoners through military pressure – instead of concluding a deal – will mean they’ll be returned to their families in coffins,” said Qassam Brigades spokesman Abu Obaida.
https://www.aljazeera.com(...)ling-11-palestinians
pi_214873694
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:50 schreef oblo het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Waarschijnlijk heeft hij dat uit dezelfde fuikjes op de socials waar men nog altijd wil beweren dat 7 oktober eigenlijk het werk is van het Israëlische leger zelf, zodat men een oorlog kon beginnen tegen de Palestijnen.

Het meest erge is hier nog wel dat er een aanzienlijk aantal mensen zijn die dit soort troep echt geloven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')