Het 8 uur journaal van Hamas:quote:
quote:Hamas’ armed wing has issued new instructions to guards handling captives if Israeli forces approach Gaza detention sites.
“Netanyahu’s insistence on releasing the prisoners through military pressure – instead of concluding a deal – will mean they’ll be returned to their families in coffins,” said Qassam Brigades spokesman Abu Obaida.
https://www.aljazeera.com(...)ling-11-palestinians
quote:The spokesperson for Hamas’ armed al-Qassam Brigades, Abu Ubaida, said on Monday that the Palestinian group has issued new instructions to guards on handling hostages if Israeli forces approach detention sites, reiterating blame on Israel for the deaths of hostages.
https://english.alarabiya(...)aeli-troops-approach
Gossie dezelfde dag dat deze 6 omkwamen, kwamen er ook 45 Palestijnen om door toedoen van Israël. Maar bij deze 6 moeten we natuurlijk langer stil staan.quote:
Ik heb hem net gebeld. Wilde op de thee komen bij me maar heb hem verteld van Wilders en Co. Dat vind hij geen goed iedee meer. Thee is inmiddels koud... Bah..quote:Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef oblo het volgende:
Misschien heeft @:Chadi een directe lijn met Sinwar en kan hij dit corrigeren?
Ik ook. Die leuke liedjes sinwar. Ik bedoel, zingen.quote:Op maandag 2 september 2024 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Schokkende daad van Hamas. Dacht voor deze daad dat Hamas bestond uit gezellige padvinders.
Kan je mij uitleggen waarom je denkt dat de IDF de 6 gegijzelden heeft doodgeschoten?quote:Op maandag 2 september 2024 20:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hem net gebeld. Wilde op de thee komen bij me maar heb hem verteld van Wilders en Co. Dat vind hij geen goed iedee meer. Thee is inmiddels koud... Bah..
Dat is eigen schuld. IDF doet aan roof knocking en als iemand daarna dan toch nog eigenwijs blijft staan dan kan IDF er niks aan doenquote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gossie dezelfde dag dat deze 6 omkwamen, kwamen er ook 45 Palestijnen om door toedoen van Israël. Maar bij deze 6 moeten we natuurlijk langer stil staan.
Hoe durven ze deze ubermenschen niet anders te behandelen.
Oost Jarusalem ligt echt binnen de grenzen van '67 in Palestijns gebied.quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Eeuwige oorlog is wat je krijgt. Als je denkt dat wat ik zeg niet waar is, dan ben jij degene die zich vastklampt aan onrealistische sprookjes.
Dat denkt @Chadiquote:Op maandag 2 september 2024 20:57 schreef Triggershott het volgende:
Wat wil je dan, dat Hamas die gijzelaars levend laat gaan zodat Netanyahu de held kan spelen.Delusional.
Even terug scrollen.quote:Op maandag 2 september 2024 20:57 schreef oblo het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen waarom je denkt dat de IDF de 6 gegijzelden heeft doodgeschoten?
quote:Op maandag 2 september 2024 20:57 schreef Chadi het volgende:
Oost Jarusalem ligt echt binnen de grenzen van '67 in Palestijns gebied.
quote:
Het 8 uur journaal van Hamas:quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het staat niet vast dat ze door hamas om het leven zijn gebracht. Hamas ontkent. Hamas heeft het voordeel van de twijfel in deze
Kan je mij uitleggen waarom je denkt dat de IDF de 6 gegijzelden heeft doodgeschoten?quote:Hamas’ armed wing has issued new instructions to guards handling captives if Israeli forces approach Gaza detention sites.
“Netanyahu’s insistence on releasing the prisoners through military pressure – instead of concluding a deal – will mean they’ll be returned to their families in coffins,” said Qassam Brigades spokesman Abu Obaida.
https://www.aljazeera.com(...)ling-11-palestinians
Waarschijnlijk heeft hij dat uit dezelfde fuikjes op de socials waar men nog altijd wil beweren dat 7 oktober eigenlijk het werk is van het Israëlische leger zelf, zodat men een oorlog kon beginnen tegen de Palestijnen.quote:
Heb ik nergens gezegd. Dat is wat jij er van maakt.quote:Op maandag 2 september 2024 21:00 schreef oblo het volgende:
[..]
Dat denkt @:Chadi
Ik ben benieuwd naar zijn uitleg
Terug scrollen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:02 schreef oblo het volgende:
[..]
[..]
Het 8 uur journaal van Hamas:
[..]
Kan je mij uitleggen waarom je denkt dat de IDF de 6 gegijzelden heeft doodgeschoten?
Dat spreek voor zich, de realiteit is namelijk dat terroristen en diens adepten zijn geen onschuldige mensen zijn. Deze zes Israëliërs/Joden waren dat wel.quote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gossie dezelfde dag dat deze 6 omkwamen, kwamen er ook 45 Palestijnen om door toedoen van Israël. Maar bij deze 6 moeten we natuurlijk langer stil staan.
Hoe durven ze deze ubermenschen niet anders te behandelen.
Zelfs als de woordvoerder van hamas insinueert dat ze het zelf hebben gedaan gelooft hij het nog niet. Waarschijnlijk is het gewoon een trol.quote:Op maandag 2 september 2024 21:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij dat uit dezelfde fuikjes op de socials waar men nog altijd wil beweren dat 7 oktober eigenlijk het werk is van het Israëlische leger zelf, zodat men een oorlog kon beginnen tegen de Palestijnen.
Het meest erge is hier nog wel dat er een aanzienlijk aantal mensen zijn die dit soort troep echt geloven.
Delusional.quote:Op maandag 2 september 2024 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
Dat spreek voor zich, de realiteit is namelijk dat terroristen en diens adepten zijn geen onschuldige mensen zijn. Deze zes Israëliërs/Joden waren dat wel.
Als dit is wat je wil, dan verdien je alle verdriet, woede, frustratie, onmacht en andere negatieve emoties die je hierdoor nog gaat krijgen, nu en in de toekomst.quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Eeuwige oorlog is wat je krijgt. Als je denkt dat wat ik zeg niet waar is, dan ben jij degene die zich vastklampt aan onrealistische sprookjes.
Volgens mij projecteer je alles wat Israël momenteel voelt onterecht op mij.quote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef Cuendillar het volgende:
Als dit is wat je wil, dan verdien je alle verdriet, woede, frustratie, onmacht en andere negatieve emoties die je hierdoor nog gaat krijgen, nu en in de toekomst.
Onrealistische sprookjes, haha, je bedoelt bijvoorbeeld het geloof in een land genaamd Palestina dat nooit heeft bestaan en de notie dit gebied 'Islamitisch' is terwijl de Islam er als laatste kwam, vele eeuwen na het Jodendom en het Christendom?quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Aan jouw zionistische geschiedsvervalsing heb ik niets, het is ook nog eens irrelevant, feit is namelijk dat al-Aqsa en omgeving heilig is voor de islam en moslims, alleen als we allemaal massaal overnacht van ons geloof vallen ( delusionalquote:Op maandag 2 september 2024 21:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Onrealistische sprookjes, haha, je bedoelt bijvoorbeeld het geloof in een land genaamd Palestina dat nooit heeft bestaan en de notie dit gebied 'Islamitisch' is terwijl de Islam er als laatste kwam, vele eeuwen na het Jodendom en het Christendom?
Bijzonder staaltje projectie wel.
Okay, dus al dat gelul over gelijke rechten, kan dat nu dan eindelijk de prullenbak in?quote:Op maandag 2 september 2024 21:33 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Aan jouw zionistische geschiedsvervalsing heb ik niets, het is ook nog eens irrelevant, feit is namelijk dat al-Aqsa en omgeving heilig is voor de islam en moslims, alleen als we allemaal massaal overnacht van ons geloof vallen ( delusional), kom je er mee weg, anders, verwacht een oneindige oorlog, reconquista van de heilige moskee, de kruisvaarders hebben het bijna 250 jaar volgehouden btw, gij nog geen 80 jaar, 100 wordt al moeilijk, 200 onmogelijk.
Hier heeft niemand een boodschap aan, de realiteit is dat de Islam er al laatste kwam. Kortom, achteraan in de rij aansluiten en respect tonen voor de religies die er al waren.quote:Op maandag 2 september 2024 21:33 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Aan jouw zionistische geschiedsvervalsing heb ik niets, het is ook nog eens irrelevant, feit is namelijk dat al-Aqsa en omgeving heilig is voor de islam en moslims, alleen als we allemaal massaal overnacht van ons geloof vallen ( delusional), kom je er mee weg, anders, verwacht een oneindige oorlog, reconquista van de heilige moskee, de kruisvaarders hebben het bijna 250 jaar volgehouden btw, gij nog geen 80 jaar, 100 wordt al moeilijk, 200 onmogelijk.
Exalted is He who took His Servant by night from al-Masjid al-Haram to al-Masjid al- Aqsa, whose surroundings We have blessed, to show him of Our signs. Indeed, He is the Hearing, the Seeing.
https://legacy.quran.com/17/1
En als de Kanaannieten met hun natuurverering ineens voor de deur staan. Wat moet er dan met het land gebeuren?quote:Op maandag 2 september 2024 21:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Onrealistische sprookjes, haha, je bedoelt bijvoorbeeld het geloof in een land genaamd Palestina dat nooit heeft bestaan en de notie dit gebied 'Islamitisch' is terwijl de Islam er als laatste kwam, vele eeuwen na het Jodendom en het Christendom?
Bijzonder staaltje projectie wel.
Typisch een discussies met een zionist. Kan het niet bevatten dat anderen valide argumenten hebben en de eigen bubbel overstijgen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:39 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Okay, dus al dat gelul over gelijke rechten, kan dat nu dan eindelijk de prullenbak in?
Het gaat jou helemaal niet om de Palestijnen. Het gaat je om je religie. De extremistische aap komt hier even uit de mouw gestormd.
Oei, ik ga genieten.
Die moeten gewoon hun bek houden en doen wat het uitverkoren volk hen opdraagt. Uiteindelijk worden de gewone mensen dienaars van deze lui.quote:Op maandag 2 september 2024 21:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als de Kanaannieten met hun natuurverering ineens voor de deur staan. Wat moet er dan met het land gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |