Nou hier alweer droogquote:Op maandag 2 september 2024 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
Kleine 30 hier, maar voelt wel anders.
Volgens mij terreur buien onderweg
Wel nog even lekker buiten in de tuin eten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
Kleine 30 hier, maar voelt wel anders.
Volgens mij terreur buien onderweg
Klopt... veel gerommel, heel af en toe een flits en veel water.quote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef d.k. het volgende:
Ik vind het niet heul mooi of spectaculair onweer hier in Helmond maar wel van die diepe dreunen. En flink wat nattigheid, we hoeven even niet te sproeien.
Wat drink je hierbij?quote:
Ja, gewoon van het veld af zodra het weer kut wordt. Soms valt het reuze mee en is het gewoon wat regenquote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Vinden jullie het logisch dat een voetbaltraining gewoon doorgaat terwijl er code geel is voor onweer en je op buienradar het hele onweergebied op je woonplaats ziet afkomen?
Met onweer zou ik er niet zo'n fan van zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Vinden jullie het logisch dat een voetbaltraining gewoon doorgaat terwijl er code geel is voor onweer en je op buienradar het hele onweergebied op je woonplaats ziet afkomen?
Gooi deze even in de app.quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Ik hoor het rommelen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef dujour het volgende:
https://imgur.com/Ht45f7X
Vanuit het oosten richting Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |