Nou hier alweer droogquote:Op maandag 2 september 2024 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
Kleine 30 hier, maar voelt wel anders.
Volgens mij terreur buien onderweg
Wel nog even lekker buiten in de tuin eten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
Kleine 30 hier, maar voelt wel anders.
Volgens mij terreur buien onderweg
Klopt... veel gerommel, heel af en toe een flits en veel water.quote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef d.k. het volgende:
Ik vind het niet heul mooi of spectaculair onweer hier in Helmond maar wel van die diepe dreunen. En flink wat nattigheid, we hoeven even niet te sproeien.
Wat drink je hierbij?quote:
Ja, gewoon van het veld af zodra het weer kut wordt. Soms valt het reuze mee en is het gewoon wat regenquote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Vinden jullie het logisch dat een voetbaltraining gewoon doorgaat terwijl er code geel is voor onweer en je op buienradar het hele onweergebied op je woonplaats ziet afkomen?
Met onweer zou ik er niet zo'n fan van zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Vinden jullie het logisch dat een voetbaltraining gewoon doorgaat terwijl er code geel is voor onweer en je op buienradar het hele onweergebied op je woonplaats ziet afkomen?
Gooi deze even in de app.quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Stefanovich het volgende:
Ik hoor het rommelen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef dujour het volgende:
https://imgur.com/Ht45f7X
Vanuit het oosten richting Zwolle
Het ontploft mooi hier:quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
Lijkt wel een full hit te worden hier.
Plons
Hier in Goor lichte regen, maar onophoudelijk geflits.quote:Op maandag 2 september 2024 19:37 schreef Zwoerd het volgende:
In Hengelo zoals gewoonlijk een paar druppen en wat gerommel, terwijl het echte geweld ergens tussen Deventer en Almelo ophoudt.
haha! wel vaakquote:Op maandag 2 september 2024 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
FTFY
[ afbeelding ]
@:invictus
lijkt een full hit te worden. dik plenzenquote:Op maandag 2 september 2024 19:44 schreef dick_laurent het volgende:
@:INViCTuS is het ook raak in het mooie Zutphen?
Ja dat is prima weer voor een festival, die 30+ graden is natuurlijk niet fijn.quote:Op maandag 2 september 2024 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond gister op een festival. Briesje en zonnetje erbij, het was heerlijk.
Zaterdag wezen kitesurfen.
Laten we de zomer gewoon doortrekken tot november.
Stuur nu hier maar heen, kan ik morgen gelijk checken of alles goed is geplaatstquote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef ACT-F het volgende:
Stroboscoop draait overuren:
[ afbeelding ]
Pff, ik voel je... bij mij deed de airco het niet helemaal lekker en had geen zin om op te staan om opnieuw in te stellen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke eerste werkweek is weer begonnen, ivp lasserij moet ik lichtplaten vervangen voor nieuwe samen met nog iemand. Hoorde we ineens allemaal gedonderbleek dus een onweersbui aan te kopen terwijl we alle lichtplaten eraf hadden. Dus als een gek bezig geweest....uiteindelijk kwam die bui aan....heel stilletjessss liet die een paar druppels vallen
![]()
Oke jongens rustig aan maar weer.
Middag was wel *#@)*($# warm op het dak, meter gaf 34 graden aan en met die vocht in de lucht was niet prettig
quote:Op maandag 2 september 2024 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Mooi boog om ons heen vooralsnog
[ afbeelding ]
Nadeel is dat de verkoeling dan ook niet echt komt
Dat woord 'sneeuw' helemaal onderin is alvast een lichtpuntje aan het eind van de tunnel, maandje of of twee wachten nog en het wordt langzaam weer lekkerquote:
Nee dat is precies weer het andere uiterste. Kou is niet erg, sneeuw welquote:Op maandag 2 september 2024 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat woord 'sneeuw' helemaal onderin is alvast een lichtpuntje aan het eind van de tunnel, maandje of of twee wachten nog en het wordt langzaam weer lekker
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 2 september 2024 20:13 schreef TLC het volgende:
Ik heb het net zo warm als Marco Borsato in een kinderdagverblijf
Nee joh, winterwonderlandquote:Op maandag 2 september 2024 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat is precies weer het andere uiterste. Kou is niet erg, sneeuw wel
In het weekend graag.quote:
SNIL ZEG JEquote:Op maandag 2 september 2024 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat woord 'sneeuw' helemaal onderin is alvast een lichtpuntje aan het eind van de tunnel, maandje of of twee wachten nog en het wordt langzaam weer lekker
Prima hoor, als we maar geen sneeuwloze winter krijgenquote:
Ook jij mag maar één ding wensen.quote:Op maandag 2 september 2024 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima hoor, als we maar geen sneeuwloze winter krijgen
Van die warme winterdagen met 10 graden ofzo, meeeeehhh. Doe dan gewoon goed koud. Dan mag sneeuw ook wel optioneel zijn of zich beperken tot de vrije dagen
Borsato is toch maar een kwal met ongelooflijk dikke bout "muziek"quote:
Deze ‘grap’ was nog veel erger.quote:Op maandag 2 september 2024 20:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Borsato is toch maar een kwal met ongelooflijk dikke bout "muziek"
Ho, nee, als ik één ding mag wensen: de gemiddelde temperatuur van elke dag (gemiddeld over laten we zeggen de laatste 5 jaar) 7 graden omlaag. Dus als 2 september gemiddeld 22 graden is, vanaf nu dan gemiddeld 15.quote:Op maandag 2 september 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook jij mag maar één ding wensen.
Sneeuw genoteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |