abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214862751
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik wil oprecht weten waar je het vandaan haalt.

Echt, al zeg je onderbuik.
Het is mijn verwachting vanwege de problemen met de balans en hoge bandenslijtage.
Ook als je ziet waar Lando het bijvoorbeeld won op Monza, Max kon goed mee door de langzame bochten maar verloor het juist in de snellere bochten waar je zou verwachten dat de Red Bull daar juist sterk is.
Natuurlijk kan ik het helemaal mis hebben, maar dat zien we over twee weken wel.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 19:32:18 #202
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214862755
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Over een kwartiertje zelf ook een league race op Monza.
Hopelijk daar geen onderstuur :P
Succes
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214862762
Het enige op Singapore is dat inhalen daar niet super makkelijk is, je moet echt wel overspeed hebben.
Zeker nu met die nieuwe (kortere) layout, waar je met veel meer downforce rijdt dan voorheen.

Dus als je een beetje fatsoenlijk kan kwalificeren en een undercut doet, kan je verkeer lang achter je houden.

Sainz lukte dat ook vorig jaar (ook al had hij pole).
pi_214862779
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
McLaren gaat voor gelijke behandeling van de coureurs ipv de WDC. Want ze hebben twee toppers aan boord en willen hun allebei behouden. Ze zijn niet gek.
Lando had al 11 punten meer kunnen hebben.
En hoe stabiel is een team als je teamgenoot je grootste concurrent is?
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2024 @ 19:39:25 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214862822
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2024 19:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Het is mijn verwachting vanwege de problemen met de balans en hoge bandenslijtage.
Ook als je ziet waar Lando het bijvoorbeeld won op Monza, Max kon goed mee door de langzame bochten maar verloor het juist in de snellere bochten waar je zou verwachten dat de Red Bull daar juist sterk is.
Natuurlijk kan ik het helemaal mis hebben, maar dat zien we over twee weken wel.
Het ding is dat de snellere bochten juist de achilleshiel van Red Bull lijken te zijn. Tussen Oostenrijk en nu zijn er maar twee banen geweest die rear-limited genoemd kunnen worden: Hongarije en Monza. Hongarije is met de huidige auto's eigenlijk niet echt meer rear-limited en Monza is een status aparte dat onmogelijk vergeleken kan worden, want hier waren het ook overduidelijk de voorbanden.

Op elke baan sinds Oostenrijk is slijtage aan de voorkant dus de beperkende factor geweest. Baku breekt die trend. Nou zie ik de huidige RB er nog wel voor aan om het voor elkaar te krijgen om die voorbanden nog steeds flink op hun lazer te geven, daar niet van, maar hard remmen en vroeg op het gas nemen het over van snelheid de bocht in nemen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2024 @ 19:40:44 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214862836
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
waar je met veel meer downforce rijdt dan voorheen.
Twee chicanes worden één lang recht stuk. Hoezo meer downforce dan de 100% die het altijd geweest is? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214862907
twitter

twitter
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 19:50:31 #208
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214862943
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2024 19:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Lando had al 11 punten meer kunnen hebben.
En hoe stabiel is een team als je teamgenoot je grootste concurrent is?
2 competitieve teamgenoten die halen wel bergen met punten binnen. De vraag is hoe lang het gezellig blijft als ze beiden om een titel zouden vechten, maar misschien gaan ze daar wel heel koeltjes mee om. Dat zou ook gewoon kunnen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214863090
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
2 competitieve teamgenoten die halen wel bergen met punten binnen. De vraag is hoe lang het gezellig blijft als ze beiden om een titel zouden vechten, maar misschien gaan ze daar wel heel koeltjes mee om. Dat zou ook gewoon kunnen.
Oscar maalt er sowieso niet om maar die wordt niet zo snel enthousiast.

En het is prima dat er flink wat punten binnen worden gehaald maar dat lukt met teamorders ook wel,
We kennen allemaal ook hoe het tussen Hamilton en Rosberg ging.. nu zal Oscar niet het toilet voor de race bezet houden zodat Norris niet nog even kan schijten maar goed is het niet.

En bij Hamilton/Rosberg duurde het ook wel even voor het zo ver kwam, de frustratie zat diep en Rosberg koos in 2016 voor zichzelf.
Daarna ook meteen gestopt omdat hij geen zin had in nog zo'n jaar.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 september 2024 @ 20:15:41 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_214863186
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2024 20:06 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Oscar maalt er sowieso niet om maar die wordt niet zo snel enthousiast.

Wat dat betreft een goeie vervanger voor Kimi :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 september 2024 @ 20:18:49 #211
284411 crew  heywoodu
pi_214863221
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]

[ x ]
quote:
Niks liep, auto ging voor geen meter, strategie vond ik ook helemaal niks, pitstop was natuurlijk ook helemaal klote
Ik moet hier toch wel om lachen, zo'n opsomming.
pi_214863238
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2024 20:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Wat dat betreft een goeie vervanger voor Kimi :P
Oscar is neutraal, de rants van Kimi zijn legendarisch.
Die keer dat ie in Monaco crashtte en vervolgns niet naar z'n team ging maar richting z'n boot ging.. epic! _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 september 2024 @ 20:20:14 #213
284411 crew  heywoodu
pi_214863244
Het was helemaal kut vandaag, Olav. Heel kut. Het was echt kut.
pi_214863497
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2024 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Het was helemaal kut vandaag, Olav. Heel kut. Het was echt kut.
En toch is Max er best ontspannen over, tijdens de race ook.
Eerst klagen over Hamilton, rustige erbij zeggen "i got a penalty for that so..."
Later na die 6.2 pitstop "so what are the plans for this stint then?"
Weer later even het team wakker schudden "i know we are in a shit place but the background needs to wake up, this is important"

Hij heeft duidelijk geaccepteerd dat de komende races lastig gaan worden en dat hij harder moet werken voor z'n punten.
pi_214863564
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2024 20:43 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Eerst klagen over Hamilton, rustige erbij zeggen "i got a penalty for that so..."
Weer later even het team wakker schudden "i know we are in a shit place but the background needs to wake up, this is important"

Hij heeft duidelijk geaccepteerd dat de komende races lastig gaan worden en dat hij harder moet werken voor z'n punten.
Eigenlijk deed hij dat ook al toen hij nog wel oppermachtig was. Moeiteloos op P1 liggen en dan toch nog voor de snelste ronde gaan bijvoorbeeld. De impulsieve en offensieve rijder van een paar jaar geleden is allang veranderd in een berekenende professional.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 september 2024 @ 20:51:11 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_214863574
quote:

[..]

Als je niet meer de snelste bent moet je alle andere dingen die in je macht liggen nog wel goed doen. Daar hamert hij op
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 1 september 2024 @ 20:54:20 #217
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214863612
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Er zit een maand na Singapore. Daar zit tijd en ik denk dat ze daarin een update gaan plannen voor daarna te releasen.

Al is dat denk ik ook te laat.
Marko en Perez hadden het al over een update in Austin om de huidige problemen op te lossen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214863614
quote:

[..]

Hij komt wel heel erg onverschillig over, niet echt de winnaarsmentaliteit die hij had.
blablablabla
pi_214863665
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:50 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Eigenlijk deed hij dat ook al toen hij nog wel oppermachtig was. Moeiteloos op P1 liggen en dan toch nog voor de snelste ronde gaan bijvoorbeeld. De impulsieve en offensieve rijder van een paar jaar geleden is allang veranderd in een berekenende professional.
Als je P1 ligt heb je weinig om over te klagen.. alleen Ocon :')

Maar als het wat moeilijker wordt dan raakte Max eerder wat meer gefrustreerd, hoorde je 'm ook meer op de boordradio.
Toen hij in gevecht was met Hamiulton hoorde je 'm heel vaak.. en dat was niet rustig
pi_214863677
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2024 20:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Als je niet meer de snelste bent moet je alle andere dingen die in je macht liggen nog wel goed doen. Daar hamert hij op
Max kan niet harder inderdaad, het team moet helpen om 'm harder te laten gaan.
pi_214863684
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij komt wel heel erg onverschillig over, niet echt de winnaarsmentaliteit die hij had.
Onerschillig zou ik he tniet noemen maar hij heeft de situatie wel geaccepteerd
  zondag 1 september 2024 @ 21:03:30 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_214863723
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]

[ x ]
ook dit heeft Max van Jos geleerd, die altijd zelf de karts helemaal afstelde.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2024 @ 21:03:44 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_214863724
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Denk eerder het een soort van acceptatie is. Hij weet dat hij er niks aan kan doen en dat het niet vandaag of morgen opgelost gaat worden.
pi_214863733
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2024 20:59 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Onerschillig zou ik he tniet noemen maar hij heeft de situatie wel geaccepteerd
Ik bedoel dat constante dreigen met stoppen met racen als het even tegen zit, gisteren in dat interview ook weer. Dan ben je zo jong en heb je volop kansen om misschien wel de grootste alle tijden te worden en dan doe je zo laconiek.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2024 @ 21:10:26 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_214863801
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 21:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik bedoel dat constante dreigen met stoppen met racen als het even tegen zit, gisteren in dat interview ook weer. Dan ben je zo jong en heb je volop kansen om misschien wel de grootste alle tijden te worden en dan doe je zo laconiek.
Hij zegt, zover ik weet, al bijna vanaf dag één in de F1 al dat hij dit niet te lang gaat doen. Hij wil andere dingen doen, niet als Kimi, Alonso, Lewis etc blijven rijden op latere leeftijd. Dit is niks nieuws. Zal vast misschien versneld kunnen worden omdat het kut gaat bij RB en hij misschien geen zin heeft om bij een andere team te rijden, maar dat is dan ook alles. Max heeft altijd al gezegd dat hij dit niet te lang wil doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')