Als Norris Down is dan ligt Piastri zo in een warm bad gevuld met scheermesjes. #FMLquote:Op zondag 1 september 2024 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris is een beetje down.
Nee stomme Kimi.quote:Op zondag 1 september 2024 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen werden ze beiden geen kampioen
Dat heet 'padding'quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef D. het volgende:
Op de plek van die 2 spandoeken hadden zo'n 500 mensen kunnen staan. Niet heel fan-vriendelijk van een fanclub
Zeker. Maar waarom? Iemand herdenken of zoveel jaar geleden dat, of ter ere van iets??quote:
8 puntenquote:Op zondag 1 september 2024 16:35 schreef Wertha het volgende:
En zo blijft het puntverlies voor Verstappen toch nog een beetje beperkt.
Ray-Ban?quote:Op zondag 1 september 2024 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. Maar waarom? Iemand herdenken of zoveel jaar geleden dat, of ter ere van iets??
quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Daar is de onvermijdelijke raceban. De eerste sinds GRO volgens mij.
Wie mag er dan instappen?quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Inderdaad. Stel je voor dat Noord Korea een GP organiseert.quote:Op zondag 1 september 2024 16:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijven natuurlijk wel een stel facisten.
He dun goofed.quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Ik had het deeg voor de pizza vanmorgen al gemaaktquote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef FvanS het volgende:
Ik heb besloten vanavond spaghetti te eten.
Ze konden er ook gewoon niet meer omheen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Dat ja, onsterfelijk geworden nu.quote:
De eerste ban sinds Grosjean, ja. En Grosjean's ban was niet eens met dit systeem. Die kreeg er een omdat hij vaak bij crashes in de eerste ronde betrokken was (en niet altijd zijn schuld). Dit systeem werd pas in 2014 ingevoerd.quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
In de F2 hadden we natuurlijk Lordquote:Op zondag 1 september 2024 16:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De eerste ban sinds Grosjean, ja. En Grosjean's ban was niet eens met dit systeem. Die kreeg er een omdat hij vaak bij crashes in de eerste ronde betrokken was (en niet altijd zijn schuld). Dit systeem werd pas in 2014 ingevoerd.
Dat boeit niemand.quote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de F2 hadden we natuurlijk Lord
quote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de F2 hadden we natuurlijk Lord
Ray gunquote:
Ook geen gele vlag toch?quote:
Dat deed horner dus wel. Vertrouwen uitstralen bedoel ik niet, hij lulde het weg met Max wint dus niks aan de hand. Terwijl de Verstappens toen al openbaar zich uitspraken dat het niet zo best ging met ook de auto.quote:Op zondag 1 september 2024 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou er niet vanuit gaan omdat een teambaas laconiek reageert hij of de leiding denkt dat er niks aan de hand is/was. Het hoort bij hun rol, rust en vertrouwen uitstralen. De baas die frustratie of paniek uitstraalt is funest voor het duizenden fte tellende bedrijf
Helemaal niks, Yuki viel uit maar kon zelf terug, George met schade maar dat stuk viel blijkbaar niet op de baan.quote:
Ongekend dit ja.quote:Op zondag 1 september 2024 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Helemaal niks, Yuki viel uit maar kon zelf terug, George met schade maar dat stuk viel blijkbaar niet op de baan.
Plus nog 2-3 sprintraces.quote:Op zondag 1 september 2024 16:51 schreef Lichtloper het volgende:
70 punten verschil, nog 8 races te gaan. Denk niet dat Verstappen dat gaat redden, als je ziet hoe groot het snelheidsverschil is. Moet McLaren wel iets tactischer gaan racen.
De race op tv kijken.quote:Op zondag 1 september 2024 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat gaat Magnussen over 2 weken doen?
Ik ben gisteren onder station Europapa(rk) door gelopenquote:Op zondag 1 september 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is stream-Europapa-dag. Heb jij al gestreamd?
Met de boomers op vakantiequote:Op zondag 1 september 2024 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verstappen hoeft maar één keer voor Norris te eindigen. Norris moet iedere race minimaal 8 punten inlopen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:51 schreef Lichtloper het volgende:
70 punten verschil, nog 8 races te gaan. Denk niet dat Verstappen dat gaat redden, als je ziet hoe groot het snelheidsverschil is. Moet McLaren wel iets tactischer gaan racen.
Ik denk dat Verstappen nog wel 2 races voor Norris gaat eindigen. Of geluk, of omdat Red Bull daar geen knakenauto is.quote:Op zondag 1 september 2024 16:51 schreef Lichtloper het volgende:
Ik stream geen liedjes van meppende tokkies.quote:Op zondag 1 september 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is stream-Europapa-dag. Heb jij al gestreamd?
Op welke baan is RBR geen klote auto geweest sinds Montmelo?quote:Op zondag 1 september 2024 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk dat Verstappen nog wel 2 races voor Norris gaat eindigen. Of geluk, of omdat Red Bull daar geen knakenauto is.
Verdiend ook wel. D'n Kev heeft er keihard voor gewerkt, deze eer komt 'm echt toe.quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 1 september 2024 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik stream geen liedjes van meppende tokkies.
Doen ze al een tijdje niet meer he. Dus waarom denk je opeens dat ze het wel gaan kunnen de aankomende periode?quote:Op zondag 1 september 2024 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen hoeft maar één keer voor Norris te eindigen. Norris moet iedere race minimaal 8 punten inlopen.
Dit is echt nog niet gespeeld, en het lijkt me echt heel erg stug dat RB helemaal geen progressie meer boekt.
Spaquote:Op zondag 1 september 2024 16:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op welke baan is RBR geen klote auto geweest sinds Montmelo?
Oostenrijkquote:Op zondag 1 september 2024 16:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van Guns 'n Roses blijft dan ook onaangeroerd in jouw platenkast?quote:Op zondag 1 september 2024 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik stream geen liedjes van meppende tokkies.
Spa.quote:Op zondag 1 september 2024 16:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Barcalonaquote:Op zondag 1 september 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
En wie noemt Barcalona in godsnaam Montmelo
Ik wilde eerst Barca typen, maar verwachtte kutreacties. Verneuk ik het daarna alsnogquote:
Conterminatie van een kutclub en een overrated stad.quote:
Kijk naar de deg van Ferrari. Die was echt briljant.quote:
Ik zou daar niet uit af willen leiden dat hij achter de schermen ook alles wegwuifde. Als hij echt zo'n extreme debiel is, had redbull nooit een race kunnen winnen, laat staan een kampioenschapquote:Op zondag 1 september 2024 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat deed horner dus wel. Vertrouwen uitstralen bedoel ik niet, hij lulde het weg met Max wint dus niks aan de hand. Terwijl de Verstappens toen al openbaar zich uitspraken dat het niet zo best ging met ook de auto.
En zo eindig je als snelste team op plekken 2 en 3 ipv 1 en 2. Deze mentaliteit.quote:
Wil jij het kruipen?quote:Op zondag 1 september 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
En wie noemt Barcalona in godsnaam Montmelo
Die is nu wel viesmad los aan het gaan op McLaren tactics jaquote:Op zondag 1 september 2024 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Will Buxton klaagt dat McLaren Piastri en Norris niet heeft geswapped![]()
goating
Rbr was daar ook niet sneller.quote:
Je vraagt waar ze geen klote-auto hadden, dat is gewoon een geldig antwoord. Doelpalen blijven staan hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |