Als Norris Down is dan ligt Piastri zo in een warm bad gevuld met scheermesjes. #FMLquote:Op zondag 1 september 2024 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris is een beetje down.
Nee stomme Kimi.quote:Op zondag 1 september 2024 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen werden ze beiden geen kampioen
Dat heet 'padding'quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef D. het volgende:
Op de plek van die 2 spandoeken hadden zo'n 500 mensen kunnen staan. Niet heel fan-vriendelijk van een fanclub
Zeker. Maar waarom? Iemand herdenken of zoveel jaar geleden dat, of ter ere van iets??quote:
8 puntenquote:Op zondag 1 september 2024 16:35 schreef Wertha het volgende:
En zo blijft het puntverlies voor Verstappen toch nog een beetje beperkt.
Ray-Ban?quote:Op zondag 1 september 2024 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. Maar waarom? Iemand herdenken of zoveel jaar geleden dat, of ter ere van iets??
quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Daar is de onvermijdelijke raceban. De eerste sinds GRO volgens mij.
Wie mag er dan instappen?quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Inderdaad. Stel je voor dat Noord Korea een GP organiseert.quote:Op zondag 1 september 2024 16:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijven natuurlijk wel een stel facisten.
He dun goofed.quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Ik had het deeg voor de pizza vanmorgen al gemaaktquote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef FvanS het volgende:
Ik heb besloten vanavond spaghetti te eten.
Ze konden er ook gewoon niet meer omheen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Dat ja, onsterfelijk geworden nu.quote:
De eerste ban sinds Grosjean, ja. En Grosjean's ban was niet eens met dit systeem. Die kreeg er een omdat hij vaak bij crashes in de eerste ronde betrokken was (en niet altijd zijn schuld). Dit systeem werd pas in 2014 ingevoerd.quote:Op zondag 1 september 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
In de F2 hadden we natuurlijk Lordquote:Op zondag 1 september 2024 16:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De eerste ban sinds Grosjean, ja. En Grosjean's ban was niet eens met dit systeem. Die kreeg er een omdat hij vaak bij crashes in de eerste ronde betrokken was (en niet altijd zijn schuld). Dit systeem werd pas in 2014 ingevoerd.
Dat boeit niemand.quote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de F2 hadden we natuurlijk Lord
quote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de F2 hadden we natuurlijk Lord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |