Einde Verstappen tijdperkquote:
Als de bandjes van LEC het houden wel.quote:
quote:
Beslis dat gewoon zelfquote:
Sjarrel rijdt op het canvas inmiddelsquote:Op zondag 1 september 2024 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ruim 11 seconden in 8 rondjes, dat wordt 'm niet meer voor PIA.
Weer typisch zo'n race waarbij ik daar na de finish eens over na ga denken, tot die tijd kun je daar nog te weinig over zeggen.quote:
Ruim 9 seconden voor, nog 6 ronden.quote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verliest wel 1,5sec nu in één ronde
Ik dacht net te wachten tot de laatste 2 rondes.quote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weer typisch zo'n race waarbij ik daar na de finish eens over na ga denken, tot die tijd kun je daar nog te weinig over zeggen.
Whut???quote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verliest wel 1,5sec nu in één ronde
Leclerc natuurlijk.quote:
Minstens. Maar met dat gare systeem van tegenwoordig stem ik toch nooit meerquote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht net te wachten tot de laatste 2 rondes.
Denk het niet.quote:
Omdat Verstappen nooit meer op 1 staat?quote:Op zondag 1 september 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minstens. Maar met dat gare systeem van tegenwoordig stem ik toch nooit meer
Rondje 33, wel vlak.quote:Op zondag 1 september 2024 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Bij de volgende doorkomst moet het richting de 6.5 zitten voor Piastri
Omdat de boel dicht gaat bij de finish, wat echt debiel is. Je moet juist ná de finish nog even tijd hebben om te stemmen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat Verstappen nooit meer op 1 staat?
Seconde te veel, dit is gedaan inderdaadquote:Op zondag 1 september 2024 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Bij de volgende doorkomst moet het richting de 6.5 zitten voor Piastri
Hopelijk nietquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gaan Norris en Piastri nog wisselen?
Mag hopen van niet.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gaan Norris en Piastri nog wisselen?
Ferrari gaat winnen op strategie, er gaan geen raardere dingen meer gebeuren hoorquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Piastri moest 1,5s per ronde net, nu gaat het richting de 2s per ronde. Dit wordt een Ferrari feestje hoor, rare dingen daargelaten.
Dan heeft Verstappen het gewoon heel knap gedaan. Schade beperkt.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Norris zou 5 puntjes uitlopen op Max bij huidige positie.
Die heeft ie alquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef SiGNe het volgende:
Max wil uiteraard de FL voor het extra puntje
Daar gaat NOR niet snel genoeg voor.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Gaat MCL PIA en NOR nog omdraaien voor de WDC?
Als ze dat doen stem ik met vpn nog een keer op Piastriquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Het Lec is boven.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ferrari gaat winnen op strategie, er gaan geen raardere dingen meer gebeuren hoor
6quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Norris zou 5 puntjes uitlopen op Max bij huidige positie.
Dat is te overzien.
Eensquote:Op zondag 1 september 2024 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit doen als ik Piastri was.
Zou dom zijn om het niet te doenquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Schijnt dat je daar niet kan inhalen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Je hebt nu wel de kans dat de RB nu wel werkt in Singapore.
Mensen die met hem meekijkenquote:Op zondag 1 september 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat zou hij met background bedoelen?
IK neem niet aan het publiek op de tribunes
quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Je hebt nu wel de kans dat de RB nu wel werkt in Singapore.
Geen punt, pole is binnen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je daar niet kan inhalen.
Vrijwillig nnaar Viaplee luisteren. @Nattekat en ik vinden hier iets van.quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee Nelson, Norris is langzamer dan PIA.
Andere jaren werkte de auto overal behalve daar, nu andersom.quote:
Ok, doeiquote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen hier, ik ben bang dat ik het jinx voor Sjarrel.
Alleen een bandenplof kan het nog verpesten.quote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen hier, ik ben bang dat ik het jinx voor Sjarrel.
Jawel!!quote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll nog nieuwe banden. Hopelijk pakt hij geen FL
Opinions are like assholes, everybody got one.quote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrijwillig nnaar Viaplee luisteren. @:Nattekat en ik vinden hier iets van.
Godver, ik porbeer m zelf zo hard niet te jinxen doe jij het.quote:Op zondag 1 september 2024 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen een bandenplof kan het nog verpesten.
Het is binnen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Godver, ik porbeer m zelf zo hard niet te jinxen doe jij het.
Goed compromisquote:Op zondag 1 september 2024 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of een saaie optocht.
Maar het kan meevallen.
Voor de kampioenschapskansen van Max hoop ik op winst van Ferrari.
Voor m'n manager op winst van McLaren
Waaromquote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Origami94 het volgende:
Slecht van Piastri, had Norris voor moeten laten gaan
Er is nooit een dickpic geweest, Dat was Horner's vinger. Die appjes tellen geen ruk voor, lees de boel maar eens.quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef Doevelaer het volgende:
Red Bull Racing is dus, na Ajax, het tweede sportteam wat in elkaar stort na een dickpic. Laat dit een les zijn allen
Ga je mond spoelenquote:
Nee.quote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Origami94 het volgende:
8 punten is net boven schemaquote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Dit is feitelijk een 1-2 Norris Verstappen
In de eerste helft was je amper aanwezig.quote:
Zat de "background" toch niet goed op te lettenquote:
Norris loopt 8 punten in.quote:Op zondag 1 september 2024 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
En Verstappen toch weer dichterbij zijn kampioenschap.
McLaren is tactisch niet heel sterk.quote:Op zondag 1 september 2024 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
Dan is je carriere als toekomstig eerste rijder in het team voorbij hè.quote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Origami94 het volgende:
De afgelopen jaren zelfs.quote:Op zondag 1 september 2024 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de eerste helft was je amper aanwezig.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 1 september 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari die zomaar op tactiek heeft gewonnen
Als je iedere dag sneeuw voorspelt in Nederland heb je ook ooit gelijk. Zo ook met Ferrari taktiek…quote:
Sorry, ik had misschien eerst een triggerwarning moeten sturen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Er is nooit een dickpic geweest, Dat was Horner's vinger. Die appjes tellen geen ruk voor, lees de boel maar eens.
Wat een frustratiequote:Op zondag 1 september 2024 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat het niet lekker was.🙃quote:Op zondag 1 september 2024 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dan ook nog nadat ze Leclerc behoorlijk vroieg hadden laten pitten.quote:Op zondag 1 september 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Een kapotte klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan.quote:Op zondag 1 september 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Op de parkeerplaats.quote:Op zondag 1 september 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
Wanneer gat Russell die 4 auto's voorbij?
Uiteraard, maar als Norris had gewonnen was de schade groter geweest.quote:Op zondag 1 september 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris loopt 8 punten in.
En terechtquote:Op zondag 1 september 2024 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc probeert zoveel mogelijk rubber op te pikken
Op de snelweg richting vliegveldquote:Op zondag 1 september 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
Wanneer gat Russell die 4 auto's voorbij?
DQ incoming.quote:Op zondag 1 september 2024 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc probeert zoveel mogelijk rubber op te pikken
Ja dacht ook dat ze voor Sainz een 1-stopper zouden doen, maar het was dus andersomquote:Op zondag 1 september 2024 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan ook nog nadat ze Leclerc behoorlijk vroieg hadden laten pitten.
Ik had eerder Sainz op 1 zien eindigen maar die had z'n banden opgerookt
Het is geen Spaquote:
8 is boven het schema, dus niet helemaal ideaal.quote:Op zondag 1 september 2024 16:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als Norris had gewonnen was de schade groter geweest.
Dus ja, dit brengt Max dichter bij het kampioenschap, deze race kan je wegstrepen, er blijven minder kansen over om Max te pakken, jammer van die snelste ronde.
Ow ja.quote:
Ik heb er een hard hoofd in. Als zelfs Ferrari en Mercedes al regelmatig voor Verstappen gaan finishen..quote:Op zondag 1 september 2024 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
Lewis likes this.quote:Op zondag 1 september 2024 16:23 schreef SiGNe het volgende:
En toch is dat zwart met die zwarte helm met italiaanse vlag wel een mooie outfit.,
Fer heeft zich alvast omgekleed voor volgend jaarquote:
Nee, tot Norris die snelste ronde pakte was het gunstiger.quote:Op zondag 1 september 2024 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
8 is boven het schema, dus niet helemaal ideaal.
Ingelopen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, tot Norris die snelste ronde pakte was het gunstiger.
Maar meer zat er voor Max niet in deze race en Norris heeft z'n pole niet optimaal benut.
Als Norris hier had gewonnen + snelste ronde, dan was hij 18 punten uitgelopen, nu maar 8.
Ja, hier is een hele grote slag voorkomenquote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, tot Norris die snelste ronde pakte was het gunstiger.
Maar meer zat er voor Max niet in deze race en Norris heeft z'n pole niet optimaal benut.
Als Norris hier had gewonnen + snelste ronde, dan was hij 18 punten uitgelopen, nu maar 8.
Mja enerzijds dom, anderzijds is dit gewoon racen zoals het hoort toch?quote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Die punten die ze Piastri laten afpakken van Norris gaat ze nog de kop kosten hoor.
Ik vind het prima.quote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Die punten die ze Piastri laten afpakken van Norris gaat ze nog de kop kosten hoor.
FTFYquote:Op zondag 1 september 2024 16:26 schreef SiGNe het volgende:
Da's wel het allermooiste van Monza en Italiaanse fans.. straks staat iedereen onder 2 enorme Ferrari vlaggen naar de podiumceremonie te kijken..
Na singapore inderdaadquote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is er straks zomervakantie.
Horner zegt wel vaak sorry.quote:
Gaat ie nog wel vaker meemaken.quote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Lando klinkt wel een beetje zurig dat die werd ingehaald door Piastri
True, maar ook wel raar dat ze het laten gebeuren.quote:Op zondag 1 september 2024 16:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
Mja enerzijds dom, anderzijds is dit gewoon racen zoals het hoort toch?
anders ik welquote:
Ferrari kopenquote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit trekt me over de streep, nu ga ik een Ferrari kopen.
Max was nog best rustig deze race, normaal laat hij z'n frustratie meer horen.quote:
Ja kan me ook wel een beetje voorstellen dat je liever niet dit soort gevechten met je teamgenoot voert.quote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Gaat op deze manier wel schuren daar binnen het team met twee gelijkwaardige coureursquote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat ie nog wel vaker meemaken.
quote:Op zondag 1 september 2024 16:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Max, i know the car is shit, just drive it please.
Alle fases van rouwverwerking doorlopen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max was nog best rustig deze race, normaal laat hij z'n frustratie meer horen.
Hij heeft het geaccepteerd en probeert de anderen aan te sporen om harder te werken lijkt het,.
quote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit trekt me over de streep, nu ga ik een Ferrari kopen.
Het is eigenlijk de grootste handicap bij McLaren: 2 snelle rijders waardoor de rijder die nu de meeste kans heeft om kampioen te worden dat niet kan maximaliseren.quote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Sjezus hequote:
Nee krijg je straks weer zo'n Rosberg/Hamilton scenarioquote:Op zondag 1 september 2024 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja kan me ook wel een beetje voorstellen dat je liever niet dit soort gevechten met je teamgenoot voert.
Norris had in de afgelopen 8 races meer moeten doen om dichterbij te komen, dan wordt je wel geholpenquote:Op zondag 1 september 2024 16:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de grootste handicap bij McLaren: 2 snelle rijders waardoor de rijder die nu de meeste kans heeft om kampioen te worden dat niet kan maximaliseren.
Dat is Max z'n redding (voorlopig nog iig).
Gaan ze er samen af.quote:Op zondag 1 september 2024 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee krijg je straks weer zo'n Rosberg/Hamilton scenario
En wint Maxquote:
Had het stiekem deze race al verwacht met hoe Norris zijn polestart standaard verneuktquote:
Dat scenario speelde ook door mijn hoofd.quote:Op zondag 1 september 2024 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het stiekem deze race al verwacht met hoe Norris zijn polestart standaard verneukt
Of Hamilton/Alonso.quote:Op zondag 1 september 2024 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is een reden waarom kampioenschapswinnende teams daar altijd weer op terugkomen en uiteindelijk toch kiezen voor een duidelijke eerste en tweede rijder.quote:Op zondag 1 september 2024 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt bekend.quote:
Barcelona 2016 beldequote:
Ah ja.quote:
Geen WKmateriaal.quote:Op zondag 1 september 2024 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris is een beetje down.
En toen werden ze beiden geen kampioenquote:
Verstappen gaat het gewoon redden. Als op dit soort banen, waar die knaken RB voor geen meter vooruit komt, MCL het verschil al niet meer kan maken dan gaan ze het niet redden.quote:Op zondag 1 september 2024 16:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de grootste handicap bij McLaren: 2 snelle rijders waardoor de rijder die nu de meeste kans heeft om kampioen te worden dat niet kan maximaliseren.
Dat is Max z'n redding (voorlopig nog iig).
Als Norris Down is dan ligt Piastri zo in een warm bad gevuld met scheermesjes. #FMLquote:Op zondag 1 september 2024 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris is een beetje down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |