quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Je hebt nu wel de kans dat de RB nu wel werkt in Singapore.
Geen punt, pole is binnen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je daar niet kan inhalen.
Vrijwillig nnaar Viaplee luisteren. @Nattekat en ik vinden hier iets van.quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee Nelson, Norris is langzamer dan PIA.
Andere jaren werkte de auto overal behalve daar, nu andersom.quote:
Ok, doeiquote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen hier, ik ben bang dat ik het jinx voor Sjarrel.
Alleen een bandenplof kan het nog verpesten.quote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen hier, ik ben bang dat ik het jinx voor Sjarrel.
Jawel!!quote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll nog nieuwe banden. Hopelijk pakt hij geen FL
Opinions are like assholes, everybody got one.quote:Op zondag 1 september 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrijwillig nnaar Viaplee luisteren. @:Nattekat en ik vinden hier iets van.
Godver, ik porbeer m zelf zo hard niet te jinxen doe jij het.quote:Op zondag 1 september 2024 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen een bandenplof kan het nog verpesten.
Het is binnen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Godver, ik porbeer m zelf zo hard niet te jinxen doe jij het.
Goed compromisquote:Op zondag 1 september 2024 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of een saaie optocht.
Maar het kan meevallen.
Voor de kampioenschapskansen van Max hoop ik op winst van Ferrari.
Voor m'n manager op winst van McLaren
Waaromquote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Origami94 het volgende:
Slecht van Piastri, had Norris voor moeten laten gaan
Er is nooit een dickpic geweest, Dat was Horner's vinger. Die appjes tellen geen ruk voor, lees de boel maar eens.quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef Doevelaer het volgende:
Red Bull Racing is dus, na Ajax, het tweede sportteam wat in elkaar stort na een dickpic. Laat dit een les zijn allen
Ga je mond spoelenquote:
Nee.quote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Origami94 het volgende:
8 punten is net boven schemaquote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Dit is feitelijk een 1-2 Norris Verstappen
In de eerste helft was je amper aanwezig.quote:
Zat de "background" toch niet goed op te lettenquote:
Norris loopt 8 punten in.quote:Op zondag 1 september 2024 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
En Verstappen toch weer dichterbij zijn kampioenschap.
McLaren is tactisch niet heel sterk.quote:Op zondag 1 september 2024 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
En Verstappen toch weer dichterbij zijn kampioenschap.
Dan is je carriere als toekomstig eerste rijder in het team voorbij hè.quote:Op zondag 1 september 2024 16:19 schreef Origami94 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |