Einde Verstappen tijdperkquote:
Als de bandjes van LEC het houden wel.quote:
quote:
Beslis dat gewoon zelfquote:
Sjarrel rijdt op het canvas inmiddelsquote:Op zondag 1 september 2024 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ruim 11 seconden in 8 rondjes, dat wordt 'm niet meer voor PIA.
Weer typisch zo'n race waarbij ik daar na de finish eens over na ga denken, tot die tijd kun je daar nog te weinig over zeggen.quote:
Ruim 9 seconden voor, nog 6 ronden.quote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verliest wel 1,5sec nu in één ronde
Ik dacht net te wachten tot de laatste 2 rondes.quote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weer typisch zo'n race waarbij ik daar na de finish eens over na ga denken, tot die tijd kun je daar nog te weinig over zeggen.
Whut???quote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verliest wel 1,5sec nu in één ronde
Leclerc natuurlijk.quote:
Minstens. Maar met dat gare systeem van tegenwoordig stem ik toch nooit meerquote:Op zondag 1 september 2024 16:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht net te wachten tot de laatste 2 rondes.
Denk het niet.quote:
Omdat Verstappen nooit meer op 1 staat?quote:Op zondag 1 september 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minstens. Maar met dat gare systeem van tegenwoordig stem ik toch nooit meer
Rondje 33, wel vlak.quote:Op zondag 1 september 2024 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Bij de volgende doorkomst moet het richting de 6.5 zitten voor Piastri
Omdat de boel dicht gaat bij de finish, wat echt debiel is. Je moet juist ná de finish nog even tijd hebben om te stemmen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat Verstappen nooit meer op 1 staat?
Seconde te veel, dit is gedaan inderdaadquote:Op zondag 1 september 2024 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Bij de volgende doorkomst moet het richting de 6.5 zitten voor Piastri
Hopelijk nietquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gaan Norris en Piastri nog wisselen?
Mag hopen van niet.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gaan Norris en Piastri nog wisselen?
Ferrari gaat winnen op strategie, er gaan geen raardere dingen meer gebeuren hoorquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Piastri moest 1,5s per ronde net, nu gaat het richting de 2s per ronde. Dit wordt een Ferrari feestje hoor, rare dingen daargelaten.
Dan heeft Verstappen het gewoon heel knap gedaan. Schade beperkt.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Norris zou 5 puntjes uitlopen op Max bij huidige positie.
Die heeft ie alquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef SiGNe het volgende:
Max wil uiteraard de FL voor het extra puntje
Daar gaat NOR niet snel genoeg voor.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Gaat MCL PIA en NOR nog omdraaien voor de WDC?
Als ze dat doen stem ik met vpn nog een keer op Piastriquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Het Lec is boven.quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ferrari gaat winnen op strategie, er gaan geen raardere dingen meer gebeuren hoor
6quote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Norris zou 5 puntjes uitlopen op Max bij huidige positie.
Dat is te overzien.
Eensquote:Op zondag 1 september 2024 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit doen als ik Piastri was.
Zou dom zijn om het niet te doenquote:Op zondag 1 september 2024 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Schijnt dat je daar niet kan inhalen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Je hebt nu wel de kans dat de RB nu wel werkt in Singapore.
Mensen die met hem meekijkenquote:Op zondag 1 september 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat zou hij met background bedoelen?
IK neem niet aan het publiek op de tribunes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |