FTFYquote:Op zondag 1 september 2024 16:26 schreef SiGNe het volgende:
Da's wel het allermooiste van Monza en Italiaanse fans.. straks staat iedereen onder 2 enorme Ferrari vlaggen naar de podiumceremonie te kijken..
Na singapore inderdaadquote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is er straks zomervakantie.
Horner zegt wel vaak sorry.quote:
Gaat ie nog wel vaker meemaken.quote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Lando klinkt wel een beetje zurig dat die werd ingehaald door Piastri
True, maar ook wel raar dat ze het laten gebeuren.quote:Op zondag 1 september 2024 16:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
Mja enerzijds dom, anderzijds is dit gewoon racen zoals het hoort toch?
anders ik welquote:
Ferrari kopenquote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit trekt me over de streep, nu ga ik een Ferrari kopen.
Max was nog best rustig deze race, normaal laat hij z'n frustratie meer horen.quote:
Ja kan me ook wel een beetje voorstellen dat je liever niet dit soort gevechten met je teamgenoot voert.quote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Gaat op deze manier wel schuren daar binnen het team met twee gelijkwaardige coureursquote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat ie nog wel vaker meemaken.
quote:Op zondag 1 september 2024 16:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Max, i know the car is shit, just drive it please.
Alle fases van rouwverwerking doorlopen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max was nog best rustig deze race, normaal laat hij z'n frustratie meer horen.
Hij heeft het geaccepteerd en probeert de anderen aan te sporen om harder te werken lijkt het,.
quote:Op zondag 1 september 2024 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit trekt me over de streep, nu ga ik een Ferrari kopen.
Het is eigenlijk de grootste handicap bij McLaren: 2 snelle rijders waardoor de rijder die nu de meeste kans heeft om kampioen te worden dat niet kan maximaliseren.quote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |