Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
Omdat wij morgen (op een werkdag) onze zoveelste trouwdag hebben, gaan wij dat straks vieren met een lunch bij Ratatouille* in Haarlem.
gefeliciteerdquote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
Omdat wij morgen (op een werkdag) onze zoveelste trouwdag hebben, gaan wij dat straks vieren met een lunch bij Ratatouille* in Haarlem.
Warm je het dan 2x op?quote:Op zondag 1 september 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gekookt: tomaat, puntpaprika, groene paprika, rode ui, witte ui en een blik bonen
Voor meerdere keren uiteraard
Ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Butterchicken.
Deze staat vanavond op het menu.
Ivm de verwachte hitte, de saus al klaar, kip gemarineerd,dus vanavond alleen de kip bakken en samenvoegen met de saus.
Alvast gefeliciteerd en veel plezier bij Ratatouillequote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 11:13 schreef Molo het volgende: [..] Oh dat soort cheesecake is op kwark gebaseerd, bland as fuck
Hier nu koffie en klein hapje mislukte Dubai reep. Want de kunefe is taai geworden
Smaak wel lekkahhhhh Deels gezouten pistache doorgedaan ipv ongezouten, want lekkerder
Het ziet er wel lekker uit! Volgende keer zonder slierten maken, veel lekkerder johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lig al even op het strand. Pinda's, Japanse mix en bakjes fruit mee (mango, ananas en cotton sweet druiven).Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gefeliciteerd saam'n en geniet van de lunchquote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
Dat brood met maanzaad ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 1 september 2024 13:30 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Geroosterde little gem met dressing, brood met sardientjes en een kliekjessoep vooraf.
Het was weer heerlijk.quote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Butterchicken.
Deze staat vanavond op het menu.
Ivm de verwachte hitte, de saus al klaar, kip gemarineerd,dus vanavond alleen de kip bakken en samenvoegen met de saus.
Lekker zeg!quote:Op zondag 1 september 2024 17:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
[ link | afbeelding ]
1 van mijn favoriete indiasequote:Op zondag 1 september 2024 17:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
[ link | afbeelding ]
Verslag: golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
Vanwege de uitgebreide lunch, hebben we als avondeten maar een lichte mosterdsoep vanuit zo'n verspakket van de Appie gemaakt.
https://www.ah.nl/allerha(...)rspakket-mosterdsoep
Ja soms maar deze komt van de nieuw ontdekte bakker.quote:Op zondag 1 september 2024 16:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat brood met maanzaad ziet er heerlijk uit!
Jij bakt ook je eigen brood....toch?
Ah, handig zo'n lekkere bakker in de buurtquote:Op zondag 1 september 2024 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ja soms maar deze komt van de nieuw ontdekte bakker.
Bohhhhhhhhhquote:Op zondag 1 september 2024 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Avondeten. Een Reuben sandwich, Cuban fried chicken (double patty), Brisket over fries en natuurlijk nog een ijsje ook vandaag. Alleen van Reuben sandwich een foto, vielen te snel aan op de rest.
[ link | afbeelding ]
En heb Gruvi ijs in m'n vriezer
Nooit van zo'n sandwich gehoordquote:Op zondag 1 september 2024 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Avondeten. Een Reuben sandwich, Cuban fried chicken (double patty), Brisket over fries en natuurlijk nog een ijsje ook vandaag. Alleen van Reuben sandwich een foto, vielen te snel aan op de rest.
[ link | afbeelding ]
En heb Gruvi ijs in m'n vriezer
Day Dream Deli op Scheef, maar zit ook 2x in DH en 1 in Delft.quote:Op zondag 1 september 2024 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhh
Waar is dit vandaan?
Hier nog even wortelsalade en spanakopita gemaakt voor bij bbq. Vuur gaat nu aan, lekker laat op de zondag, yolo morgen weer een dag ofzo![]()
Goed plan Bquote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn plannen zijn gewijzigd. Sushi met een kennis
Heerlijk!quote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn plannen zijn gewijzigd. Sushi met een kennis
Dat noteer ik!quote:Op maandag 2 september 2024 16:49 schreef Morgane89 het volgende:
Vegan 'tajine' (zonder tajine) met volkoren couscous, tomatenblokjes, wortel, kikkererwten, wilde perziken, pistachenoten, kaneel en munt
Heel lekker, tot de muntquote:Op maandag 2 september 2024 16:49 schreef Morgane89 het volgende:
Vegan 'tajine' (zonder tajine) met volkoren couscous, tomatenblokjes, wortel, kikkererwten, wilde perziken, pistachenoten, kaneel en munt
https://www.jumbo.com/rec(...)k-en-pistache-501699quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/rec(...)k-en-pistache-501699
Was goed gelukt, erg lekker.
Als toetje zelfgemaakt toevallig ook vegan 'bananenijs' zonder ijsmachine met chocoladestukjes.
Errug lekkerrrrrquote:Op maandag 2 september 2024 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: buikspek met krokant zwoerd met daarbij een venkel-sinaasappelsalade.
Klinkt goed! Maaruh, kloppen je foto's wel?quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef NoCigar het volgende:
Net rlsotto, cianbotta en stukje kabeljauw: heerlijk, maar wat overvloedig,
Gisteren sushi, sashimi en noedelsoep, shoyu udon, bij Coco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het restaurant, foto's v h eten heb ik niet gemaakt maar staan op de sitequote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maaruh, kloppen je foto's wel?
Het is rundvlees met allerlei kruiden. Biefstukachtig:quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Duitse biefstuk, das gehakt, toch?
Zoek de verschillenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is rundvlees met allerlei kruiden. Biefstukachtig:
[ afbeelding ]
Een steak tartare vind jij ook gehakt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Vind ik tartaar, geen biefstuk. Lekker rauwquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Een steak tartare vind jij ook gehakt?
Slavink is ook niet gemaakt van sla of vinkquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Kippenlever, mjam!quote:
Genietonnnnnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Kippenlever, mjam!
Hier wordt het afhaal chin. ind. spec. rest.
Ik gok babi pangang met cha siew en spek, met mihoen en kipsaté
Mijn man kookt vandaag
Anita en Ed heb ik gisteren nog in een topic over slechte Nederlandstalige muziek gejoptquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: ravioli al brasato, fungi e vino rosso (Ravioli gevuld met stoofvlees, portobello en rode wijn), gebraden Duitse biefstukjes met daarbij een paddenstoelenroomsaus en een groene salade Caprese met mozzarella, tomaat, komkommer, zonnebloempitten en een pesto vinaigrette.
Zaligquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Anita en Ed heb ik gisteren nog in een topic over slechte Nederlandstalige muziek gejopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 04-09-2024 13:36:58 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Deze vind ik beter:quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Anita en Ed heb ik gisteren nog in een topic over slechte Nederlandstalige muziek gejopt
Het is fantastisch, vooral de platenhoesquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:21 schreef golfer het volgende:
Tussendoortje straks weet ik nog niet.
Avondeten: een salade van gegrilde courgette en aubergine met komkommer en een 'Oosterse' dressing en daarbij kort gebakken carpacciosteaks en ik maak het surf and turf door er wat grote gebakken gamba's bij te maken.
Waarom doe je een oosterse dressing als je carpacciosteaks eet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Italiaanse dressing is dan toch logischer?
Even nieuwsgierig
Omdat ik die zelf het lekkerste vind.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:02 schreef Kanaroe het volgende:
Waarom doe je een oosterse dressing als je carpacciosteaks eet?
Even nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ik die zelf het lekkerste vind.Ah, klinkt niet verkeerd inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk straks
Maiskolven en champignons?quote:
Ik had voor de verandering weereens een pizza shoarma besteld met ananasquote:Op woensdag 4 september 2024 18:13 schreef Molo het volgende:
Zooi bier op het strand
Net ham kaas croissantje weggewerkt in de trein
quote:Op woensdag 4 september 2024 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag geluncht met ons mam en tante.
Met o.a. tomatensoep, rendang kroketjes, krokante kip, zalm en carpaccio
Dat was het zekerquote:Op woensdag 4 september 2024 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Dat ziet er heelijk uit ene het klinkt erg gezellig
Dan is het helemaal goedquote:Op woensdag 4 september 2024 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was het zekerer werden ook nog wat lekkere biertjes gedeeld.
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:21 schreef golfer het volgende:
Salade van gegrilde courgette en aubergine met komkommer en een 'Oosterse' dressing en daarbij kort gebakken carpacciosteaks en ik maak het surf and turf door er wat grote gebakken gamba's bij te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ie zooooo superlekker isquote:Op woensdag 4 september 2024 16:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Waarom doe je een oosterse dressing als je carpacciosteaks eet?
Even nieuwsgierig![]()
![]()
en een steakquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:03 schreef Molo het volgende:
Thuis bleek deel van mijn maaltijd opgevreten door echtgenoot en toetje door kind. Heerlijk thuiskomen zo
Gelukkig heb ik nog een stuk mislukte Dubai reep
Die carpacciorollade lijkt me heerlijk, met die dressing helemaal.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:43 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
Omdat ie zooooo superlekker is![]()
Kunefe is taai ipv krokant en de vorm is crap maar dat boeit me dan weer nietquote:Op woensdag 4 september 2024 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat mislukte in smaak of vorm?
Dar is het belangrijkste, de smaakquote:Op woensdag 4 september 2024 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunefe is taai ipv krokant en de vorm is crap maar dat boeit me dan weer niet
Smaak is wel erg goed
Kloptquote:Op woensdag 4 september 2024 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dar is het belangrijkste, de smaak
Kunefe zijn toch die wormpjes erin?
Gelukkig maar dat het smaakte
Goed bordjequote:Op donderdag 5 september 2024 15:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken roodbaarsfilets met daarbij wat grote gebakken garnalen en een room-wijn-mosterdsaus, gebakken gekruide krieltjes uit de airfryer en gestoofde en gekaramelliseerde wortels.
Je man kookte weer gisteren?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
Vandaag het menu van gisteren gekookt. Gisteren frietjes en snacks gehaald
Vandaag de varkensfiletlapjes met yoghurt en mosterd gemarineerd, voorzien van pankokorst en krokant gebakken in olie
Sjalotjes, knoflook, spekblokjes en bospeen gestoofd met een scheut witte wijn en bouillon en uiteindelijk doperwten erbij
Gegeten met pommes duchesses en een gruvi pistaches als toetje
quote:
Review graag van je ijsje!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Wel erg lekker @:Kanaroe (vandaag, maar ook gisteren)
Ik had Shin Ramyun black, ook geen kookzin. En ga zo een pistache magnum van de Lidl proberen.
Ok, komt ie!quote:
Dank! Klinkt als prima na een avondje alcoholquote:Op donderdag 5 september 2024 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok, komt ie!
[ link | afbeelding ]
Dikker dan Gruvi, echt een soort Magnum.
Waar Gruvi bestaat uit vanilleijs gevuld en omhuld met zachte pistachecrème bestaat die van de Lidl uit pistache roomijs, groene (= witte) chocolade met stukjes pistache en in de rand bruine chocoladesaus, die je niet goed proeft. Het pistache ijs smaakt naar marsepein, en laat ik nou gek zijn op marsepein![]()
Nep pistacheijs dus en dat vind ik de ene keer vreselijk maar hier niet want marsepein![]()
Pistaches aan de buitenkant zijn lekker voor structuur, maar qua smaak valt het weg. Maar noten hebben sowieso minder smaak dan die volle crème, of marsepein.
Een pak van 4 kost 2,99 (Gruvi is 4 voor 4,49) en ik vind het heel lekker maar Gruvi wint sowieso
Ik ben normaal niet van likeurtjes, maar dit is wel een hele lekkere!quote:
Oeh ja, wat een ideequote:Op donderdag 5 september 2024 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank! Klinkt als prima na een avondje alcohol
Gruvi schepijs zou top zijn, dat er pistachecreme doorheen geswirld zit ofzo
#pistachedromen
Ziek?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:41 schreef Karzai het volgende:
Het werden 2 broodjes bapao voor lunch en lig nu op bed met een zak chips
[ afbeelding ]
nee gewoon moe en lamlendigquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziek?
Wel goeie chips!
O.T. Vanavond om iets te vieren en op verzoek van zoon hapje eten bij de Grote Toekan nabij ons dorp
Aaw, het is er ook weer voor, lekker lammen daar en dankjewelquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee gewoon moe en lamlendig
gezellig eet smakelijk straks![]()
Het is vandaag serieus nog veel erger, wtf manquote:Op donderdag 5 september 2024 23:18 schreef NoCigar het volgende:
Affligem 0.0 al had het 50.0 mogen zijn om dit afschuwelijke benauwde kloteweer te vergeten.
Beterschap!quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee gewoon moe en lamlendig
gezellig eet smakelijk straks![]()
Hopelijk zijn het goedaardige wratten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wratjes met bonen en groentes
Lekker knapperige natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn het goedaardige wratten.
Ik zag het, voor een leeg vakquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Beterschap!
Straks naar de Thai, nu een ijsje
Gruvi in de bonus
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is vandaag serieus nog veel erger, wtf man
Waarom senza glutine als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:41 schreef Karzai het volgende:
inkijkje in mijn boodschappen, maar dat ga ik nu niet eten, meer voor de voorraadkast bedoeld
[ afbeelding ]
Salt & Vinegar chipsquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:41 schreef Karzai het volgende:
inkijkje in mijn boodschappen, maar dat ga ik nu niet eten, meer voor de voorraadkast bedoeld
[ afbeelding ]
Ben maar aan de drank gegaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik wil dit niet ik wil dit niet
Twee bekers kamillethee met wafeltjes.
Geen idee wat ik heb, maar het is 10,2 % (even gezocht:)quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben maar aan de drank gegaan
Vier cocktails verder is het nog steeds debiel heet en plakkerig benauwd
in de aanbieding pasta en pesto waren 2 voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waarom senza glutine als ik vragen mag?
Ben je in NL? Hier rond 21u begon het aardig te storten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben maar aan de drank gegaan
Vier cocktails verder is het nog steeds debiel heet en plakkerig benauwd
Yes.maar bleef helaas droog hier en dus smerigquote:Op zaterdag 7 september 2024 07:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben je in NL? Hier rond 21u begon het aardig te storten.
Zo, lekker bezig weer jij!quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Koffietijd!
Dirty Chai en Flat White met chocolade truffeltaart.
Lekker, alleen konden beter 2 verschillende gebakjes nemen want ik vond de chocoladetaart best machtig op het laatst.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik krijg nu zin in pannenkoekenquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, lekker bezig weer jij!
Hier een logé en daarom vanavond pannekoeken op het menu (), ik eet lekker een wrap met falafel en salade
Wat een heerlijkheden! Met je vriendin denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
Afgelopen week heerlijk gegeten; bij de Mexicaan (chips & queso, fajitas en frozen margaritas) cheesecake bij the Cheesecake Factory, sushi, en nog een hele lekkere burger en smoked wings bij een andere toko. En nog wat dingen die ik nu vergeet waarschijnlijk. Genieten hoor!!! Nu weer lekker aan de salades.
Haha leuk toch! Je fam houdt wel van de toekanquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:53 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren lekker gegeten bij Toekan
Ik had vis, vis, vis en margarita's en tiramisu met Bailey's als dessert![]()
Straks een broodje Duitse biefstuk (zo'n gehaktding) met Fourme d'Ambert, gekaramelliseerde sjalotjes en paprika, en gegrilde little gem
Vroeg eten want om 18.00 uur een gigantische dorpskwis hier, ik ben erin geluisd om mee te doen
Ik schiet ook snel uit (maar ik doe het ook wel expres). Met een sausje kun je het maskeren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paprika, tomaat, ui, selderij, wortel en tomatenpuree. Vegan balletjes. En teveel Italiaanse kruiden (echt TEveel)
Was niet zo lekker eigenlijk
Dit is mijn eerste uitschieten. Even doorbijten morgen en dan komt er weer een vers maaltje met nieuwe kansenquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin in pannenkoekenMorgen
![]()
Je eet wel lekker gezond.
[..]
Wat een heerlijkheden! Met je vriendin denk ik.
Welke cheesecake had je? Die Reese's en Oreo lijken me geweldig.
[..]
Haha leuk toch! Je fam houdt wel van de toekan
[..]
Ik schiet ook snel uit (maar ik doe het ook wel expres). Met een sausje kun je het maskeren.
Klopt! Ik had die met oreoquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheden! Met je vriendin denk ik.
Welke cheesecake had je? Die Reese's en Oreo lijken me geweldig.
[..]
hij ziet er wel erg krokant uit voor een wrapquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:27 schreef Blues het volgende:
Kent u dat? Leuk recept gevonden.. is er geen groene- of chinese kool.
Maar wel paprika-chili wraps.
Recept:
https://www.leukerecepten.nl/recepten/burritos-van-kool/
[ link | afbeelding ]
Was ook prrrima!
Lekker man! 200gr 15 min krrrrak!quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij ziet er wel erg krokant uit voor een wrap
quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klopt! Ik had die met oreo! Vriendin had de carrot cake, was ook heel lekker
.
Heerlijk zo jezelf verwennen in je vakantie. Goed bezig Karzai!quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
speciaal voor @:golfer
boursin en stokbrood, pepita notenmix, , salt and vinegar chips, olijven, mozzarella met pesto en tomaat, hema rookworst met mosterd
en een fruitschaal met ananas, perziken en een banaan
[ afbeelding ]
Dat ene zielige bloemetjequote:Op zaterdag 7 september 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
speciaal voor @:golfer
boursin en stokbrood, pepita notenmix, , salt and vinegar chips, olijven, mozzarella met pesto en tomaat, hema rookworst met mosterd
en een fruitschaal met ananas, perziken en een banaan
[ afbeelding ]
Pannekoeken!quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:41 schreef Molo het volgende:
Hier een logé en daarom vanavond pannekoeken op het menu
Tweede deel van dit. Alleen even met een beetje water in de pan, zodat de kruiden minder op het eten zelf gaat zittenquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paprika, tomaat, ui, selderij, wortel en tomatenpuree. Vegan balletjes. En teveel Italiaanse kruiden (echt TEveel)
Was niet zo lekker eigenlijk
nee of toch niet ga patat halenquote:Op zondag 8 september 2024 17:35 schreef Karzai het volgende:
hier straks eten
https://www.manotorestaurant.nl/
Waar heb je deze vandaan? Is dit in Nederland?quote:Op zondag 8 september 2024 18:23 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]image hosting
Nando's peri-peri bag&bake.
Smaak is echt goed.
Kelly's Expat Shop in Den Haag heeft het i.i.g.quote:Op zondag 8 september 2024 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan? Is dit in Nederland?
Met een sloot rum erbij ofzo?quote:Op zondag 8 september 2024 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Empanada's en cola zero (ik wil suiker minderen maar damzz wat is dat moeilijk)
Kelly's expat shop inderdaad, in Wassenaar.quote:Op zondag 8 september 2024 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan? Is dit in Nederland?
Dat ziet er fijn uit!quote:Op maandag 9 september 2024 15:00 schreef golfer het volgende:
Op onze 1e vakantiedag gebruncht bij de Italiaanse strandtent Cosmico in Zandvoort.
We aten (shared) Saint Marcellin (kleine kaasfondue met honing, balsamico en brood):
[ afbeelding ]
Polpette (Italiaans gehaktballen met grana padano, tomatensaus en brood:
[ afbeelding ]
En Pollo Milanese (gefrituurde kip met grana padano, romainesla en tomaatjes):
[ afbeelding ]
Lopen die niet hard weg, die beentjes?quote:Op maandag 9 september 2024 18:18 schreef Kanaroe het volgende:
Hier geroosterde bosbeentjes met ahornsiroop en notencrumble (macadamia en hazelnoten uit eigen tuin), doperwtenpuree en braadworstjes, was heerlijk
Ze rennen momenteel over het mos, via de elfenbankjes richting de boskabouters inderdaadquote:Op maandag 9 september 2024 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Lopen die niet hard weg, die beentjes?
quote:Op maandag 9 september 2024 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze rennen momenteel over het mos, via de elfenbankjes richting de boskabouters inderdaad
Oh nomnomnomquote:Op maandag 9 september 2024 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zelf uiensoep gemaakt. Met cognac, wijn en knoflook, verse tijm en laurier. Niet erg lastig, wel vrij tijdrovend.
Uitstekend gelukt, erg volle, hartige smaakErin wat geraspte kaas, geroosterde sneetjes stokbrood met geraspte kaas. Even onder de grill. Erbij half stokbroodje met Comté (kaas). Was verrukkelijk
Lijkt me heerlijk! Ex de biet dan, biet vind ik naar aarde smaken (en dus niet lekker).quote:Op maandag 9 september 2024 21:12 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een staartstuk op de kop getikt. Bleek een leuk stuk vlees
Hier met (in eendevet) gebakken aardappeltjes, champignons, geglaceerde wortels en gekookte rode biet.
Als je niet allergisch bent voor koemelk is het beter voor je geestelijke gezondheid om niet te vervallen in orthodoxie. Streven naar veganistisch eten is prima maar behoren tot een cult waarbij je in de war raakt van wat koemelk niet. Geniet van je vegetarische maaltijdquote:Op maandag 9 september 2024 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik voel me een sukkel. Dacht dat ik vegan chicken pops had gekocht. Alleen het vegetarisch... dus er zit koemelk in... Voortaan beter opletten. Zo stom
Haalde ze uit de vriezer en dacht dat het groene V'tje stond voor vegan
Naja... gebeurt niet nog een keer. Zonde om weg te gooien, dus vanavond vega chicken pops
Met salade
Touchequote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je niet allergisch bent voor koemelk is het beter voor je geestelijke gezondheid om niet te vervallen in orthodoxie. Streven naar veganistisch eten is prima maar behoren tot een cult waarbij je in de war raakt van wat koemelk niet. Geniet van je vegetarische maaltijd
Kruidnoten waren er in juli al hoorquote:Op maandag 9 september 2024 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
Net even boodschappen gedaan maar tot mijn grote verbazing zag ik al schappen vol met pepernoten staan.. De zomervakantie is pas net een kleine twee weken achter de rug
Ik heb het over pepernoten.quote:Op maandag 9 september 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kruidnoten waren er in juli al hoor![]()
Ja, en? Is toch allebei Sinterklaas "snoepgoed"?quote:
2+1 gratis nu ookquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef drakin het volgende:
Vanmorgen water en bakje yoghurt
Nu crackers met hazelnootpasta van Bonne Maman, echt verslavend lekker, 3e potje al![]()
Uiteraard met koffie
O nee dat wist ik niet, ik heb er net ook nog de volle prijs voor betaaldquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2+1 gratis nu ook
Kreeg net een heerlijke uitsmijter met bacon en champignons bij De Beren.
Nu een kan thee naast me.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:29 schreef Kanaroe het volgende:
Zometeen verse oogst hasselback krieltjes met tijm/citroen/knoflookolie, kipfilets met provencalse kruiden en met spek omwikkeld en gegrilde little gems met balsamico en honing
Ik had weer kokkerelzin![]()
Helaas alles is Op!quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Hoe laat kunnen we bij jou aanschuiven?
Ja heerlijk! Zou ik liefst elke week wel etenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh dat wil ik ook wel weer eens een keer maken, heerlijk.
Zoooo dat ziet er goddelijk lekker uit zegquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:22 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Spanakopita
En toe: custardpudding met (eigen) appels & druiven en een kwakje eigengemaakte yoghurt.
Schonken ze jouw Nobeltje ook helemaal tot de rand vol? Ik heb het ooit gedronken op Ameland. Ze schonken mijn glaasje toen tot de rand vol. Ik vroeg waarom, en ze vertelden me dat het traditie is om het zo vol te schenken, zodat je voorover moet buigen om te drinken zonder te morsen want het zou een nobel drankje zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:25 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Een niet zo bijzondere burger met een Nobeltje (likeur)
Ik denk een halve mm onder de rand, ik kon hem gewoon optillen.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:32 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Schonken ze jouw Nobeltje ook helemaal tot de rand vol? Ik heb het ooit gedronken op Ameland. Ze schonken mijn glaasje toen tot de rand vol. Ik vroeg waarom, en ze vertelden me dat het traditie is om het zo vol te schenken, zodat je voorover moet buigen om te drinken zonder te morsen want het zou een nobel drankje zijn.
Ik las met mijn brakke hoofd de woorden lunch en diner niet en dacht dat je even compleet loco ging met je ontbijtquote:Op woensdag 11 september 2024 07:37 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, koffie, gekookt eitje, cracker met abrikozenjam, yoghurt en frambozen
lunch een bamischijf en 2 perziken
4 uurtje, puntje appeltaart
diner, sla, tomaat, kaassouffle en gebakken aardappeltjes
Haha nee, dit is het volledige menu voor de gehele dag:)quote:Op woensdag 11 september 2024 08:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las met mijn brakke hoofd de woorden lunch en diner niet en dacht dat je even compleet loco ging met je ontbijt![]()
Hier cappuccino voor mijn neus en voor straks tijdens vergadering volgen een stuk toast van zuurdesembrood met likje boter
Zonder saus?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoog in de bergen...
[ afbeelding ]
Als ze het maar gekoeld serveren.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:32 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Schonken ze jouw Nobeltje ook helemaal tot de rand vol? Ik heb het ooit gedronken op Ameland. Ze schonken mijn glaasje toen tot de rand vol. Ik vroeg waarom, en ze vertelden me dat het traditie is om het zo vol te schenken, zodat je voorover moet buigen om te drinken zonder te morsen want het zou een nobel drankje zijn.
Appeltaart als ontbijtquote:Op woensdag 11 september 2024 08:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las met mijn brakke hoofd de woorden lunch en diner niet en dacht dat je even compleet loco ging met je ontbijt![]()
Hier cappuccino voor mijn neus en voor straks tijdens vergadering volgen een stuk toast van zuurdesembrood met likje boter
begin jij nou ook al?quote:
okay excuus aanvaard, het ewas misschien ook allemaal niet even duidelijkquote:Op donderdag 12 september 2024 10:49 schreef Smallish het volgende:
Hoezo begin ik nu ook al?
Koffie, yoghurt en ei leek me duidelijk. Had ik er wellicht bij moeten zetten. Die cracker begreep ik even niet, maar nu zie ik het idd.
Sorry hoor.
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op woensdag 11 september 2024 20:57 schreef golfer het volgende:
Heerlijk gegeten bij een Aziatisch restaurant in het oude buurtje van B. in Utrecht.
Verslag volgt morgen.
Ach, dat is ook lekker!quote:Op donderdag 12 september 2024 14:30 schreef golfer het volgende:
We zouden vanavond patat(Friethoes) met appelcompote en vissticks eten, maar toen ik na het doen van allerlei boodschappen thuis kwam bleek dat ik alles gekocht had...behalve de vissticks![]()
Geen zin om er nog een keer uit te moeten gaan, dus maar besloten dat we Indiaas eten besteld hebben.
Voor de ietwat zieke B. wordt het Chicken Dhansk en voor mij een Mixed grill. Allebei met pilaurijst.
Drap is the wayquote:Op donderdag 12 september 2024 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die vanille-/custarddrap hoef ik niet…
Hard gepocheerd mag echt niet, wat een bummerquote:Op donderdag 12 september 2024 16:17 schreef Magica het volgende:
Net wezen lunchen. Brood met ‘smashed avocado’ en een hard gepocheerd ei… En volgens mij zat er ook samba saus overheen
Goede maaltijdsoep zegquote:Op donderdag 12 september 2024 15:19 schreef Kanaroe het volgende:
Vandaag tijd, dus een pan goulashsoep aan het pruttelen gebracht
Met spekjes, riblap in stukjes, paprika's, uien, knoflook, schijfjes wortel, tomatenpuree, rode wijn, runderbouillon, karwijzaad, gerookt-, en zoet paprikapoeder, laurier, bladselderij, tijm en een rawitje
Dat straks met wat naanbrood en creme fraiche
Oh, en aan het eind van de prutteltijd voeg ik nog wat sperzieboontjes en aardappelblokjes toe
Ja beetje jammer iddquote:Op donderdag 12 september 2024 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hard gepocheerd mag echt niet, wat een bummer
Is dat raar?.quote:
Is het van zichzelf al niet te zout?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Gezien het feit dat ik niet lekker ben en daarom geen trek in een warme maaltijd heb heb ik een Cup-a-Soupje gemaakt. Smaak: tomatensoep. Wat zout erbij en drinken maar.
Turkse pizza is niet eens Turksquote:Op donderdag 12 september 2024 21:27 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Is dat raar?.
Als je Carpaccio eet zoals het ontstaan is,klopt er sowieso niets van het bord.
Net zoals bijvoorbeeld, Turkse pizza,in Turkije eten ze dat niet met knoflooksaus,maar met citroen.
Als het maar lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |