Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
Omdat wij morgen (op een werkdag) onze zoveelste trouwdag hebben, gaan wij dat straks vieren met een lunch bij Ratatouille* in Haarlem.
gefeliciteerdquote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
Omdat wij morgen (op een werkdag) onze zoveelste trouwdag hebben, gaan wij dat straks vieren met een lunch bij Ratatouille* in Haarlem.
Warm je het dan 2x op?quote:Op zondag 1 september 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gekookt: tomaat, puntpaprika, groene paprika, rode ui, witte ui en een blik bonen
Voor meerdere keren uiteraard
Ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Butterchicken.
Deze staat vanavond op het menu.
Ivm de verwachte hitte, de saus al klaar, kip gemarineerd,dus vanavond alleen de kip bakken en samenvoegen met de saus.
Alvast gefeliciteerd en veel plezier bij Ratatouillequote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 11:13 schreef Molo het volgende: [..] Oh dat soort cheesecake is op kwark gebaseerd, bland as fuck
Hier nu koffie en klein hapje mislukte Dubai reep. Want de kunefe is taai geworden
Smaak wel lekkahhhhh Deels gezouten pistache doorgedaan ipv ongezouten, want lekkerder
Het ziet er wel lekker uit! Volgende keer zonder slierten maken, veel lekkerder johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lig al even op het strand. Pinda's, Japanse mix en bakjes fruit mee (mango, ananas en cotton sweet druiven).Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gefeliciteerd saam'n en geniet van de lunchquote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
Dat brood met maanzaad ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 1 september 2024 13:30 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Geroosterde little gem met dressing, brood met sardientjes en een kliekjessoep vooraf.
Het was weer heerlijk.quote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Butterchicken.
Deze staat vanavond op het menu.
Ivm de verwachte hitte, de saus al klaar, kip gemarineerd,dus vanavond alleen de kip bakken en samenvoegen met de saus.
Lekker zeg!quote:Op zondag 1 september 2024 17:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
[ link | afbeelding ]
1 van mijn favoriete indiasequote:Op zondag 1 september 2024 17:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
[ link | afbeelding ]
Verslag: golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op zondag 1 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
Vanwege de uitgebreide lunch, hebben we als avondeten maar een lichte mosterdsoep vanuit zo'n verspakket van de Appie gemaakt.
https://www.ah.nl/allerha(...)rspakket-mosterdsoep
Ja soms maar deze komt van de nieuw ontdekte bakker.quote:Op zondag 1 september 2024 16:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat brood met maanzaad ziet er heerlijk uit!
Jij bakt ook je eigen brood....toch?
Ah, handig zo'n lekkere bakker in de buurtquote:Op zondag 1 september 2024 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ja soms maar deze komt van de nieuw ontdekte bakker.
Bohhhhhhhhhquote:Op zondag 1 september 2024 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Avondeten. Een Reuben sandwich, Cuban fried chicken (double patty), Brisket over fries en natuurlijk nog een ijsje ook vandaag. Alleen van Reuben sandwich een foto, vielen te snel aan op de rest.
[ link | afbeelding ]
En heb Gruvi ijs in m'n vriezer
Nooit van zo'n sandwich gehoordquote:Op zondag 1 september 2024 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Avondeten. Een Reuben sandwich, Cuban fried chicken (double patty), Brisket over fries en natuurlijk nog een ijsje ook vandaag. Alleen van Reuben sandwich een foto, vielen te snel aan op de rest.
[ link | afbeelding ]
En heb Gruvi ijs in m'n vriezer
Day Dream Deli op Scheef, maar zit ook 2x in DH en 1 in Delft.quote:Op zondag 1 september 2024 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhh
Waar is dit vandaan?
Hier nog even wortelsalade en spanakopita gemaakt voor bij bbq. Vuur gaat nu aan, lekker laat op de zondag, yolo morgen weer een dag ofzo![]()
Goed plan Bquote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn plannen zijn gewijzigd. Sushi met een kennis
Heerlijk!quote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn plannen zijn gewijzigd. Sushi met een kennis
Dat noteer ik!quote:Op maandag 2 september 2024 16:49 schreef Morgane89 het volgende:
Vegan 'tajine' (zonder tajine) met volkoren couscous, tomatenblokjes, wortel, kikkererwten, wilde perziken, pistachenoten, kaneel en munt
Heel lekker, tot de muntquote:Op maandag 2 september 2024 16:49 schreef Morgane89 het volgende:
Vegan 'tajine' (zonder tajine) met volkoren couscous, tomatenblokjes, wortel, kikkererwten, wilde perziken, pistachenoten, kaneel en munt
https://www.jumbo.com/rec(...)k-en-pistache-501699quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/rec(...)k-en-pistache-501699
Was goed gelukt, erg lekker.
Als toetje zelfgemaakt toevallig ook vegan 'bananenijs' zonder ijsmachine met chocoladestukjes.
Errug lekkerrrrrquote:Op maandag 2 september 2024 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: buikspek met krokant zwoerd met daarbij een venkel-sinaasappelsalade.
Klinkt goed! Maaruh, kloppen je foto's wel?quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef NoCigar het volgende:
Net rlsotto, cianbotta en stukje kabeljauw: heerlijk, maar wat overvloedig,
Gisteren sushi, sashimi en noedelsoep, shoyu udon, bij Coco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het restaurant, foto's v h eten heb ik niet gemaakt maar staan op de sitequote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maaruh, kloppen je foto's wel?
Het is rundvlees met allerlei kruiden. Biefstukachtig:quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Duitse biefstuk, das gehakt, toch?
Zoek de verschillenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is rundvlees met allerlei kruiden. Biefstukachtig:
[ afbeelding ]
Een steak tartare vind jij ook gehakt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Vind ik tartaar, geen biefstuk. Lekker rauwquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Een steak tartare vind jij ook gehakt?
Slavink is ook niet gemaakt van sla of vinkquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Kippenlever, mjam!quote:
Genietonnnnnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Kippenlever, mjam!
Hier wordt het afhaal chin. ind. spec. rest.
Ik gok babi pangang met cha siew en spek, met mihoen en kipsaté
Mijn man kookt vandaag
Anita en Ed heb ik gisteren nog in een topic over slechte Nederlandstalige muziek gejoptquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: ravioli al brasato, fungi e vino rosso (Ravioli gevuld met stoofvlees, portobello en rode wijn), gebraden Duitse biefstukjes met daarbij een paddenstoelenroomsaus en een groene salade Caprese met mozzarella, tomaat, komkommer, zonnebloempitten en een pesto vinaigrette.
Zaligquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Anita en Ed heb ik gisteren nog in een topic over slechte Nederlandstalige muziek gejopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 04-09-2024 13:36:58 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Deze vind ik beter:quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Anita en Ed heb ik gisteren nog in een topic over slechte Nederlandstalige muziek gejopt
Het is fantastisch, vooral de platenhoesquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:21 schreef golfer het volgende:
Tussendoortje straks weet ik nog niet.
Avondeten: een salade van gegrilde courgette en aubergine met komkommer en een 'Oosterse' dressing en daarbij kort gebakken carpacciosteaks en ik maak het surf and turf door er wat grote gebakken gamba's bij te maken.
Waarom doe je een oosterse dressing als je carpacciosteaks eet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Italiaanse dressing is dan toch logischer?
Even nieuwsgierig
Omdat ik die zelf het lekkerste vind.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:02 schreef Kanaroe het volgende:
Waarom doe je een oosterse dressing als je carpacciosteaks eet?
Een Italiaanse dressing is dan toch logischer?
Even nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ik die zelf het lekkerste vind.Ah, klinkt niet verkeerd inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk straks
Maiskolven en champignons?quote:
Ik had voor de verandering weereens een pizza shoarma besteld met ananasquote:Op woensdag 4 september 2024 18:13 schreef Molo het volgende:
Zooi bier op het strand
Net ham kaas croissantje weggewerkt in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |