Wat is er met Eldar dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
Het kan een gebrek aan ervaring zijn, maar Luxemburg trekt wel een hoop gezeik aan sinds hun rentree. Hoe kan je zo’n Eldar Gasimov (Azerbeidzjan 2011) nou uitnodigen?
quote:RTL has announced that the songs competing in the Luxembourg Song Contest 2025 will be released on December 19.
erg jammer, was ook wel een beetje fan van haar en heb er zelfs in een lokaal optreden gezien.. (maar toen viel ze me ook een beetje tegen qua stem en perfomance).quote:Op maandag 18 november 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Krick kwam schijnbaar niet door de laatste selectie heen
ik ben wel gecharmeerd van de stem van Carmen Carbonell Suarez (Rhythmic Soulwave) ... volgens mij een interessante mengeling tussen een Adele- en Ami winehouse-achtige stem, met een bigband orkestraal achtig nummer, dat misschien best mogelijkheden heeft, maar net niet een echte finale of hoogtepunt kent.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:30 schreef Momo het volgende:
Ik heb de nummers even geluisterd en eigenlijk zijn er maar twee opties als ik zo hoor:
Luzac - Je danse, Stromae achtig en geschreven door Linda Dale die ook The Code heeft geschreven en Alireza Baghdadchi een producer uit Enschede.
Laura Thorn - La poupée monte le son is een duidelijke ode aan France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
Luzac zou een goede inzending zijn!
Kunnen we Emmelie de Forest alvast met potlood opschrijven ?quote:It is confirmed that Raoul Roos and Loïc Juchem will be the presenters of the show after receiving praise for hosting the show the previous year. This marks a change to the lineup however as they both hosted last year’s inaugural edition of the show with Désirée Nosbusch and Melody Funck.
Additionally, a press release from RTL confirms that two former winners of the Eurovision Song Contest will be performing at the show as well as a return of last year’s Luxembourgish entrant TALI who will perform her new song “Dear Parents”.
Zo te zien krijgen we weer een bult aan interval acts.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Waarom moet dit 3 uur duren met 7 liedjes? #dtv
Laat me raden: Emmelie de Forest?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien krijgen we weer een bult aan interval acts.
RTL heeft een uitzending waar ze buitenlands publiek bij kunnen trekken. Daar moeten ze natuurlijk optimaal gebruik van maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Waarom moet dit 3 uur duren met 7 liedjes? #dtv
Oh en laten we Conchita Wurst en Johnny Logan niet vergetenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat me raden: Emmelie de Forest?
Je hebt hier wel eenmaal bingoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh en laten we Conchita Wurst en Johnny Logan niet vergeten
Waar kan je die downloaden?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de app van rtl.lu gedownload en dan kan je blijkbaar streamen naar de Chromecast. Dit voor de liefhebber.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar Engels gehoord?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:04 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we geen engelse commentaar meer?
Vorig jaar had je 2 dames die het engelse commentaar deden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar Engels gehoord?
Ik zie dat die stream een minuut achterloopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee hoe officieel dit is
Bekijk deze YouTube-video
Zijn Sandra, Johnny en Emmelie al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Het is dat Mans meedoet in Melodifestivalen anders hadden we hem ook nog kunnen verwachten.
Het blijft een mooi nummer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Het heeft heel lang geduurd voordat dit nummer bij mij klikte. Dat was bij het songfestivalfeest in 2023
Ja, die zouden prima kunnen organiseren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:13 schreef Momo het volgende:
Maar toch heeft Luxemburg er weer veel moeite in gestopt dit jaar
Niet naar Basel in elk geval.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Dit is veel te vlak. Gaat nergens heen.
Ja, het heeft wel die Stromae sfeer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Maar dit zit wel het vaarwater van onze Claude
Het is een matig liedje, dat verder wel goed gebracht wordt. In Basel zou het zomaar 13e kunnen worden in de semi.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:40 schreef Sableheart het volgende:
het voelt alleen wel aan alsof het lang door gaat
Het komt voor geen meter over. Alsof dit de 25236e repetitie is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:46 schreef Sableheart het volgende:
Ik kan rock meestal wel waarderen, en dit is op zich niet slecht. Het voelt alleen vreselijk Zweeds.
Dat zouden zussen kunnen zijn inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht even Getty Kaspers te zien
Ik verwacht een grote artiest dit jaar van Frankrijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Laatste keer dat Frankrijk won. Je zou het bijna vergeten.
De eerste keer dat iemand uit Belgisch-Congo won ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zou je zo'n sterk nummer kunnen vergeten?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Niet dit nummer maar wel het idee dat het de laatste keer was dat Frankrijk won.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hoe zou je zo'n sterk nummer kunnen vergeten?
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote artiest dit jaar van Frankrijk
Nee, we weten nog niks. Nouja wat losse roddels in Franse kranten over namen. Maar ik denk dat ze echt graag willen winnen.quote:
En de EBU wil het ook dolgraag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, we weten nog niks. Nouja wat losse roddels in Franse kranten over namen. Maar ik denk dat ze echt graag willen winnen.
Ik zie de dansclub van Mannaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee hoe ver ik nu achterlig, maar ik heb weer beeld.
Hier begint ene France Gall nu met zingenquote:
Dan was het dus terecht dat ik de focus zojuist op Litouwen legde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
Dansk melodi grand prix belde. Ze willen hun muziek terug.
Misschien doet Claude wel een ode aan Europapa.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Het is best een leuk idee om een ode te brengen aan een esf klassieker. Maar om daar echt mee naar esf te gaan?
Bobbysocks doen het zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:07 schreef usagi414 het volgende:
Nog even afwachten hoe het live gaat maar het idee voor een hommage aan France Gall is wel leuk.
60 jaar na dato.
Luzac en Laura zijn wel de enigen die echt Luxemburgs aanvoelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:09 schreef Sableheart het volgende:
Terechte favoriet wmb. Voelt duidelijk beter dan de andere nummers die we vanavond in Luxemburg hebben gehoord.
Ik schat tussen de 25 en 29.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:07 schreef Momo het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe oud ze is, ze ziet er jong uit
En vraag een Noor om er een ESF tintje aan te geven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:20 schreef Momo het volgende:
En toen zei ik tegen de AI bot maak een Mumford en Sons achtig nummer voor me.
Exactementquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:22 schreef Sableheart het volgende:
Heel erg goed
Erg goed
Goed
6. Laura Thorn
Redelijk
3. Luzac
7. Zero Point Five
4. One Last Time
Matig
2. Rhythmic Soulwave
Slecht
1. Rafa Ela
5. MÄNA
Deze versie had voor mij ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:37 schreef Sableheart het volgende:
ondanks dat het hier volledig vermoord wordt, merk je dat er in de basis een enorm sterk lied achter zit.
Of een voorraad SIM kaartenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Zero point five had het voordeel van de laatste plek
Klein landje, een band van drie spelers heeft 3x zoveel vrienden en kennissen als een solist.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Mumford zonder sons Zero point five was de televotewinnaar
Het is soms wel gek hoe jury’s dingen die al honderd keer eerder en beter zijn gedaan overdreven beloont en een andere keer juist afstraft.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
0.5 kreeg wel echt weinig jurystemmen
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef NailQueen het volgende:
Dacht even dat Conchita 19 zei ipv 90
En 10 daarvan waren van Nederlandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
0.5 kreeg wel echt weinig jurystemmen
Moest googlen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:50 schreef Saboo het volgende:
Ben ik de enige die een beetje DDLG vibes krijgt van de act![]()
Zo'n poppenjurkje met een megakort rokje, en een gezicht dat er eigenlijk nogal te oud voor is (vind haar er ook ouder uit zien dan 23 op het podium).
Misschien voor sommige juist de aantrekkingskracht, maar voor mij een beetje off-puttingVind het wel een lekker liedje.
Even mezelf quoten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:53 schreef Greys het volgende:
Krijg dit refreintje echt al weken niet uit m'n hoofd.
Ze staat 29e bij de bookies maar ik denk en hoop dat ze de finale gewoon haalt.
Ja. Denk dat alle aandacht werd opgeslokt door Estland en Israël direct erna.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
22e is echt schandalig laag... Echt een leuke, frisse inzending met een toffe staging.
Slachtoffer van de tweede startpositie.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
22e is echt schandalig laag... Echt een leuke, frisse inzending met een toffe staging.
Dit had meer verdiend. Je zag ook wel aan het gezicht van Laura dat de uitslag haar wat tegenviel. Ik denk toch, zoals jij ook zegt, een beetje vergeten. Genaaid met de startpositie voor een aantal favorieten en natuurlijk de 2e startpositie des doods. Had dit als 24e gemogen dan was het een vrolijk rustpunt geweest na al het geweld en was lage middenmoot wel haalbaar geweest.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Denk dat alle aandacht werd opgeslokt door Estland en Israël direct erna.
Zeker. Al denk ik dat een liedje als dit ook weer niet zo snel in de top zien zou komen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit had meer verdiend. Je zag ook wel aan het gezicht van Laura dat de uitslag haar wat tegenviel. Ik denk toch, zoals jij ook zegt, een beetje vergeten. Genaaid met de startpositie voor een aantal favorieten en natuurlijk de 2e startpositie des doods. Had dit als 24e gemogen dan was het een vrolijk rustpunt geweest na al het geweld en was lage middenmoot wel haalbaar geweest.
Dat allemaal gezegd hebbend, dit lag niet aan Laura, want die kan echt wel zingen. Zo groot is de entertainmentindustrie van Luxemburg ook niet dus ik vermoed dat we haar nog wel terug gaan zien met een wat sterkere inzending.
Nee, met goede startpositie was het wellicht ergens 15-17e geëindigd. Zoals ik al zei; lage middenmoot. En dat was prima geweest. Dit was onterecht laag.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al denk ik dat een liedje als dit ook weer niet zo snel in de top zien zou komen.
Eens. Maar dat geldt wel vaker voor liedjes bij de laatste vijf.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee, met goede startpositie was het wellicht ergens 15-17e geëindigd. En dat was prima geweest. Dit was onterecht laat.
Hier paste het heel goed ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit krijgt voor mij wel de prijs voor de beste staging van het seizoen, omdat het in dit geval het liedje echt ondersteunt. Bij veel landen worden de staging en de props er met de haren bijgesleept maar hier klopte het visuele echt met het lied
De zangeres en de delegatie geloofden ook heilig in het lied en hebben er alles uitgehaald. Dat zie je ook niet bij elk land.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit krijgt voor mij wel de prijs voor de beste staging van het seizoen, omdat het in dit geval het liedje echt ondersteunt. Bij veel landen worden de staging en de props er met de haren bijgesleept maar hier klopte het visuele echt met het lied
Dat meisje zal onze premier dan ook wel leuk vindenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:33 schreef Greys het volgende:
Er staat op insta een filmpje van een meisje dat pleit dat we volgend jaar wél op Luxemburg moeten stemmen omdat als ze winnen er maar 1 venue geschikt is om het te organiseren "..and it is called... COCK. I need you to consider that when giving your vote".
Zei ze met een bloedserieus gezicht.
(De venue heet Coque maar ik vind dat ze een goed punt heeft!)
https://www.instagram.com/reel/DJ4H4x6th8V/?igsh=cmkyZmkzYWE1Znoz
Dat zou hilarisch zijn natuurlijk. En dan kunnen we er tenminste weer een keer met de auto heenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:33 schreef Greys het volgende:
Er staat op insta een filmpje van een meisje dat pleit dat we volgend jaar wél op Luxemburg moeten stemmen omdat als ze winnen er maar 1 venue geschikt is om het te organiseren "..and it is called... COCK. I need you to consider that when giving your vote".
Zei ze met een bloedserieus gezicht.
(De venue heet Coque maar ik vind dat ze een goed punt heeft!)
https://www.instagram.com/reel/DJ4H4x6th8V/?igsh=cmkyZmkzYWE1Znoz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |