Moest googlen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:50 schreef Saboo het volgende:
Ben ik de enige die een beetje DDLG vibes krijgt van de act![]()
Zo'n poppenjurkje met een megakort rokje, en een gezicht dat er eigenlijk nogal te oud voor is (vind haar er ook ouder uit zien dan 23 op het podium).
Misschien voor sommige juist de aantrekkingskracht, maar voor mij een beetje off-puttingVind het wel een lekker liedje.
Even mezelf quoten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:53 schreef Greys het volgende:
Krijg dit refreintje echt al weken niet uit m'n hoofd.
Ze staat 29e bij de bookies maar ik denk en hoop dat ze de finale gewoon haalt.
Ja. Denk dat alle aandacht werd opgeslokt door Estland en Israël direct erna.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
22e is echt schandalig laag... Echt een leuke, frisse inzending met een toffe staging.
Slachtoffer van de tweede startpositie.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
22e is echt schandalig laag... Echt een leuke, frisse inzending met een toffe staging.
Dit had meer verdiend. Je zag ook wel aan het gezicht van Laura dat de uitslag haar wat tegenviel. Ik denk toch, zoals jij ook zegt, een beetje vergeten. Genaaid met de startpositie voor een aantal favorieten en natuurlijk de 2e startpositie des doods. Had dit als 24e gemogen dan was het een vrolijk rustpunt geweest na al het geweld en was lage middenmoot wel haalbaar geweest.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Denk dat alle aandacht werd opgeslokt door Estland en Israël direct erna.
Zeker. Al denk ik dat een liedje als dit ook weer niet zo snel in de top zien zou komen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit had meer verdiend. Je zag ook wel aan het gezicht van Laura dat de uitslag haar wat tegenviel. Ik denk toch, zoals jij ook zegt, een beetje vergeten. Genaaid met de startpositie voor een aantal favorieten en natuurlijk de 2e startpositie des doods. Had dit als 24e gemogen dan was het een vrolijk rustpunt geweest na al het geweld en was lage middenmoot wel haalbaar geweest.
Dat allemaal gezegd hebbend, dit lag niet aan Laura, want die kan echt wel zingen. Zo groot is de entertainmentindustrie van Luxemburg ook niet dus ik vermoed dat we haar nog wel terug gaan zien met een wat sterkere inzending.
Nee, met goede startpositie was het wellicht ergens 15-17e geëindigd. Zoals ik al zei; lage middenmoot. En dat was prima geweest. Dit was onterecht laag.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al denk ik dat een liedje als dit ook weer niet zo snel in de top zien zou komen.
Eens. Maar dat geldt wel vaker voor liedjes bij de laatste vijf.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee, met goede startpositie was het wellicht ergens 15-17e geëindigd. En dat was prima geweest. Dit was onterecht laat.
Hier paste het heel goed ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit krijgt voor mij wel de prijs voor de beste staging van het seizoen, omdat het in dit geval het liedje echt ondersteunt. Bij veel landen worden de staging en de props er met de haren bijgesleept maar hier klopte het visuele echt met het lied
De zangeres en de delegatie geloofden ook heilig in het lied en hebben er alles uitgehaald. Dat zie je ook niet bij elk land.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit krijgt voor mij wel de prijs voor de beste staging van het seizoen, omdat het in dit geval het liedje echt ondersteunt. Bij veel landen worden de staging en de props er met de haren bijgesleept maar hier klopte het visuele echt met het lied
Dat meisje zal onze premier dan ook wel leuk vindenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:33 schreef Greys het volgende:
Er staat op insta een filmpje van een meisje dat pleit dat we volgend jaar wél op Luxemburg moeten stemmen omdat als ze winnen er maar 1 venue geschikt is om het te organiseren "..and it is called... COCK. I need you to consider that when giving your vote".
Zei ze met een bloedserieus gezicht.
(De venue heet Coque maar ik vind dat ze een goed punt heeft!)
https://www.instagram.com/reel/DJ4H4x6th8V/?igsh=cmkyZmkzYWE1Znoz
Dat zou hilarisch zijn natuurlijk. En dan kunnen we er tenminste weer een keer met de auto heenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:33 schreef Greys het volgende:
Er staat op insta een filmpje van een meisje dat pleit dat we volgend jaar wél op Luxemburg moeten stemmen omdat als ze winnen er maar 1 venue geschikt is om het te organiseren "..and it is called... COCK. I need you to consider that when giving your vote".
Zei ze met een bloedserieus gezicht.
(De venue heet Coque maar ik vind dat ze een goed punt heeft!)
https://www.instagram.com/reel/DJ4H4x6th8V/?igsh=cmkyZmkzYWE1Znoz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |